Zelf de geur van pus vind ik niet echt erg stinken.Niet dat ik de geur heerlijk vind ofzo. Katten stront stinkt best erg.
Wat een smakelijk onderwerp weer Siet, leuk dat je uit eten gaat! Gezellig met collega Janet beterschap nog...Joyce, blijft idd extreem... zulke mensen En TK, vrachtwagen al gemoved?
ze zijn voer aan het bijvullen in een silo, dus dan moet hij alles los koppelen als ze dat uberhaupt al doen.
ik zie dat ze de slang los koppelen, dus ik kan zo gaan.Tot zo, hopelijk is alles in orde.Edit: heb een paar foto's gemaakt. Zal ze straks even uploaden
Pradaatje schreef:En hoe gaat het met Maya Maya heeft koude voeten... Vast omdat ik de verwarming niet aan heb staan en het raam hier op een kier staat voor frisse lucht Verder ben ik een beetje gaar... zit literatuur door te nemen en aantekeningen aan het maken voor afstuderen
Ik denk dat ik maar aan de sokken van m'n vader ga... Draag sowieso sportsokken ( ) en dan heeft m'n pa van die zelfgebreide wollen sokken... die zijn op zich ook lekker warm.. die er dan over... Alleen je voet wordt er zo dik van...
Morgenmiddag Samen met vriendin vanuit hier, zij gaat terug met de auto, en ik verder met de trein / boot / bus naderhand.