. Wij hadden ook altijd een mega-afwas staan van een aantal dagen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Wij hadden ook altijd een mega-afwas staan van een aantal dagen
.
Sterkte voor jullie allen he...Pellie schreef:maya, ik heb ff gemeten. het is 1.74x1.98
Zonder geinen, daar komt ong. 504 kilo uit. Dat is natuurlijk een ongeveer idee, met een foutmarge van 10%
Maar dan heb je een redelijk betrouwbaar gewicht.

om 6 uur thuis van de disco, straal bezopen, even douchen, verkleden en naar de paarden die ik toen reed. samen met de kleindochter van de eigenaar om half 8 erop en dan maar lallend (letterlijk) mijn rondje bos/strand rijden
Ik doe ook altijd de vaat 1 keer in de week. maar dat is alleen ontbijtspul. Lunch = op werk en diner bij mijn moeder, die een vaatwasser heeft
). Hij staat op het punt; hij eruit of ik eruit. En ik ook eigenlijk een beetje. Net aan de telefoon gezeten met échte baas, die weet niet wat hij er mee aan moet.
Tinkermuts schreef:paard was zo braaf, kende de route, ik hoefde alleen maar te blijven zitten
bovenstaand schreef Leonoor....
dat laatste is dus mijn probleem, dat luknie
Citaat:#Desillies: sebacil moet je niet weghalen, je moet hem dompelen en dat dan laten zitten, door af te drogen verwijder je de sebacil weer....
dat heb ik nou nog nooit gedaan haha

Leonoor schreef:Tinkermuts schreef:paard was zo braaf, kende de route, ik hoefde alleen maar te blijven zitten
bovenstaand schreef Leonoor....
dat laatste is dus mijn probleem, dat luknie
dan had je niet genoeg gedronken, hahahaha
)
Maar ik heb haar wel ff lekker afgesponst en gemasseerd met After Riding, dan heeft ze morgen vast minder spierpijn...
sterkte
.
en heb John ermee aangestoken
, hier zie je helaas heel veel kruisingen met Foxjes en dat is vaak niet bevorderlijk voor het karakter enzo
.