[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jeanie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:02

Ik ben zo blij met mijn vaatwasser . Wij hadden ook altijd een mega-afwas staan van een aantal dagen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:06

Goh Jacky... ik zou daar ook niet veel zinnigs op kunnen zeggen... Voor de derde keer al, dat wordt wel heel erg moeilijk en frustrerend... Sterkte voor jullie allen he...

Pellie schreef:
maya, ik heb ff gemeten. het is 1.74x1.98

Ook al zo'n bolle buik Zonder geinen, daar komt ong. 504 kilo uit. Dat is natuurlijk een ongeveer idee, met een foutmarge van 10% Maar dan heb je een redelijk betrouwbaar gewicht.

Mok, vermeldde ik dat Amanda nu ook ineens mok had (gezien vorig weekend dus). Gisteren weer gekeken, nu zie ik ineens helemaal niks meer. Net wat schrale huid, dus dat er wat gezeten heeft, maar meer ook niet, mooi dicht, geen schilfers etc. Bij Dewi kon ik ook niks vinden...

Ik ben ooit eens redelijk aangeschoten gaan rijden, was een unieke ervaring moet ik zeggen... Heel je beeld ziet er anders uit. Gelukkig dat Amanda zo braaf was, want de volgende dag bedacht ik me eigenlijk dat dat toch niet zo wijs van mij was geweest...

Jellie, daar moet je idd eens goed met je baas over praten... Bedoel, zo lang ermee prutsen, naar tevredenheid eraan gewerkt hebben dus. Blij dat je ervanaf bent, en dan de hele zooi opnieuw doen van een ander is dan echt niet grappig nee...

Wel tof dat je zo lekker gereden hebt! Leest echt heel leuk

Elke beterschap voor de verkoudheid!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:21

ik ga aangespannen ringsteken enne, drink daarbij wel een enkel biertje, niet te veel want wil gewoon blijven zitten

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:24

dronken rijden deed ik vroeger altijd op zondagochtend om 6 uur thuis van de disco, straal bezopen, even douchen, verkleden en naar de paarden die ik toen reed. samen met de kleindochter van de eigenaar om half 8 erop en dan maar lallend (letterlijk) mijn rondje bos/strand rijden
paard was zo braaf, kende de route, ik hoefde alleen maar te blijven zitten

maya, wel lief van je baas dat ie regelmatog wat laat horen! en fijn dat dewi en manda mokloos zijn momenteel. het is zo'n moeilijk gebeuren, die rotmok
* even afkloppen* baggio heeft het niet
zal van baggio die maten ook eens opmeten

Gam ziet er super uit! die heeft het idd naar zijn zin!

Jellie, je lijkt mij wel Ik doe ook altijd de vaat 1 keer in de week. maar dat is alleen ontbijtspul. Lunch = op werk en diner bij mijn moeder, die een vaatwasser heeft
Ritje klinkt super!

Jacky, die foto heeft ook mijn voorkeur (foto 1 dus)

Silas, leuke tenening zeg!!

Nou, hier verder weinig extra nieuws. Enorm comflict op werk met een collega (volgens hem de baas ). Hij staat op het punt; hij eruit of ik eruit. En ik ook eigenlijk een beetje. Net aan de telefoon gezeten met échte baas, die weet niet wat hij er mee aan moet.
Zal nog flink gaan escaleren denk ik, en dus een flinke staart krijgen. Houd al wel mijn ogen open voor iets anders, terwijl ik dat dus echt niet wil! Ik heb het verder super naar mijn zin daar. Maar goed, wie weet wat er op mijn pad komt.

Ga beeb uit bed vissen om naar stal te gaan, mijn tinklogees worden zo opgehaald. Moest ze helaas een fikse rekening presenteren (veearts was een beetje duur)

Prettige zondag allen verder

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:35

bovenstaand schreef Leonoor....
dat laatste is dus mijn probleem, dat luknie

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:44

Tinkermuts schreef:

dan had je niet genoeg gedronken, hahahaha

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:46

Vanmorgen wat positiefs bij storm, voor het eerst vaste mest, het lijkt erop of de antibiotica aanslaat, geweldig.

De meiden waren nog niet helemaal tevreden met het resultaat, dus vanmorgen weer aan de slag, nu zijn ze erg tevreden, het is ook wel spectaculair moet ik zeggen

kelly voor
Afbeelding

kelly na
Afbeelding

kristel voor
Afbeelding

kristel na
Afbeelding

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:47

Kristel is nu een echte DIVA! En Kelly is nu een echte DAME!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:48

Kelly's haarkleur vind ik echt mooi geworden en Kristel haar is echt heerlijk opvallend,echt heavy !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:49

Wauw, dat van Kelly is echt veel mooier geworden dan dat van gisteren! Prachtige kleur! Maar bij Kristel staat het ook erg goed hoor, daar niet van

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:09

Citaat:
#Desillies: sebacil moet je niet weghalen, je moet hem dompelen en dat dan laten zitten, door af te drogen verwijder je de sebacil weer....

nee volgens de veearts moest ik hem na het dompelen goed drogen,niet onmiddelijk natuurlijk eerst even laten intrekken.
vocht is not done bij mok,vandaar....
hij is ook ingeent met ivomec en eergisteren gewassen met betadine en imaverol,dus als alles nu nog niet dood is weet ik het ook niet meer....

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:15

Hoi, ik lees even mee, maar kan even niet overal op reageren.

Jellie: Dat zou ik eventueel eens kunnen doen ja, alleen is het 'aanbod' qua dressuurzadels wat magertjes.

Een wedstrijd rijden na een avond flink doorzakken heeft mij al eens een vette 1e prijs op geleverd met een dressuurwedstrijd.
Je bent zo ontspannen! Hihi!

Ben weer weg...

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:24

Desillies, oke als er nu nog een beestje zit dan is die heeeeel sterk....wat een gif.....

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:25

Jean: mooie kleurtjes!! (ik ben zelf ook van de rood kleuren) Staat je meiden goed!

Jacky2: sterkte voor je zus en voor jou!

verder weinig tijd...met yugioh was gister op de zwelling na alles goed.hij was braaf! hebben heerlijk geknuffeld.Boyd heeft nog een dagje rust ivm eters die ik zo krijg..dus rap aan de kook...

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:28

Leuk die kleurtjes bij je meiden Jean!

Zo, jij bent fout gevallen Tinkermuts! Ik hoop dat uit de MRI scan komt wat het precies is.

Leonoor en Jellie, wat een nare situaties op het werk. Wel goed dat jullie er met de baas over (gaan) praten.

Jacky2, sterkte voor je zus. Dat lijkt me vreselijk moeilijk.

Wat een grappige tekening van Silas. Vervelend he die gebroken nachten? Ik hoop voor je dat Silasje snel opknapt. Gelukkig ging het hier vannacht weer beter.

Leuk dat jullie allebei gaan ringsteken met de Tinkies Cindy en Tinkermuts.

Jellie, Flantje had dus een beetje energie te veel?

Des, lijkt me ook dat alle ongedierte op en in Tommie nu wel dood gaat.

Afwassen ga ik zo ook maar even. Om 2 uur komt mijn moeder zodat ik naar de paardjes kan. Fred is met zijn vader, broers, zwager en een stel kleinkinderen naar Amsterdam voor het opa-diner bij de chinees op de Zeedijk (Nam Kee).

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:39

Wat dat betreft is zondag ook een lekkere dag om alle bij te werken, fijn dat de veer gedaan is, en het weer blinkend in de kast staat, jellie. Hoe smaakten de saucijsjes?

Jeanie; succes met je ritje, ben wel ene beetje jaloers hoor, jullie zitten zo heerlijk bij ’t strand!

Wat een verhalen over zat paardrijden dat heb ik nou nog nooit gedaan haha

Sterkte met je werk, Leonoor, wat een gedoe zeg.. hopelijk loopt het goed af voor je

Jean; de haarkleur wordt steeds leuker bij je meiden!!

Ik ben de gelukkige eigenaresse van een boomloos zadel.. het kost een hoop geld voor een arme student als ik.. maar ik ben er echt superblij mee!!!
Zal snel foto’s plaatsen

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:44

Gefeliciteerd met je nieuwe zadel MM!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:10

Qua zadels kan ik je een Kentaur aanbevelen Yarka, misschien kan je die eens van iemand proberen?

Roos, leuk zo'n clinic!!!

haha ben zo te lezen niet de enige die vond dat dronken paardrijden best kon...

Lisje is vandaag weer voor de kar geweest, we zijn een rondje door het bos geweest, ze heeft nu echt moeten werken, we zaten met zijn 3en op de kar. Veel drafjes ook gedaan en over zandpaden, ze liep te sjouwen, echt heel erg leuk om te zien! Peter vond haar echt ongelovelijk braaf, hij zei ook dat ie zichzelf er echt aan moest herinneren dat ze pas voor de 2e keer voor de wagen stond en dat sommige reacties (in de war raken bij een bocht die je eerst naar rechts, dan een stukje naar links en dan weer naar rechts moest nemen bijvoorbeeld) dus best logisch waren... Ik ben weer trots. Helaas (door alle verbazing en trots) niet aan gedacht om foto's te maken... Komt echt wel een keer, Angelique gaat ook een keer mee, dan kan zij mooi foto's maken...

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:12

Super dat het zo goed ging met je meisje voor de kar, WenK!!
Ben heel benieuwd naar foto's

Hier eventjes een foto van m'n nieuwe aankoop;

Afbeelding

Kan echt niet wachten om 'm op de dames uit te proberen

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:12

Leonoor schreef:
Tinkermuts schreef:

dan had je niet genoeg gedronken, hahahaha

pfff nog meer drinken, ik was die dag zo dronken dat ik de serveerster v/d shoarmazaak aan het versieren was, en ik ben toch echt hetero

maarre zat paard rijden doe ik toch echt niet meer

Jean wat zien je meiden er te gek uit zo

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:15

Tjee Wenk, wat tof dat het zo goed gaat, het lijkt wel of die tinkers weten dat van origine voor de kar thuishoren, de meeste vinden het echt geweldig om voor de wagen te staan.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:17

Mooi zadel MM!!! Zit fijn denk ik?

Ik kijk ook wel uit hoor tinkermuts, vond 1 poging wel genoeg (hoewel, telt licht-aangeschoten rijden ook? Dat heb ik wel vaker gedaan, paar (flesjes) roseetjes op een zonnige middag en dan 's avonds nog ff rijden... )

Toen ik Lisje voor de eerste keer met het tuig om zag voelde het alsof het op de plaats viel. Alsof het zo hoorde... Heel gaaf, en ze is zo braaf met voor de kar lopen, ze vind het leuk, is oplettend, echt heel erg gaaf!!!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:22

dat telt niet

fijn hoor dat het top gaat en ze komen heerlijk in de spieren van voor de kar lopen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:29

haha ja, zeker als ze zoals vandaag de kar met 3 man erop door het zand moet trekken... Arm kind.... En dan daarna (na een half uurtje in de paddock gestaan te hebben) nog een buitenrit van 1,5 uur... Haha sielugh paard heb ik he? Maar ik heb haar wel ff lekker afgesponst en gemasseerd met After Riding, dan heeft ze morgen vast minder spierpijn...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:44

Iedereen die het kan gebruiken sterkte

Ben even bij "schoonma" maar er is zoveel gekletst dat ik dat van de week maar weer goed bij moet lezen zodat ik meer persoonlijk kan reageren .

Hm Nikitagogo --> toch maar eens goed over denken en met John overleggen. Ze zien er echt geweldig uit
Ik ben al héél lang helemaal gek van Jack russels en heb John ermee aangestoken
Maar wel de echte dus , hier zie je helaas heel veel kruisingen met Foxjes en dat is vaak niet bevorderlijk voor het karakter enzo .

Ik laat t je nog weten

Gister nog ruim 2 u met nieuwe verzorgster van Jill buitengereden súper leuk en gezellig