Mijn verschríkkelijke onderbuurjongetje is al de HELE tijd aan het janken, brullen en jengelen. Eerst werd ik elke nacht wakker gejankt, nou kan ik niet eens meer rustig op zondagmiddag op de bank liggen met een boek zonder dat ik dat eindeloze gejank aan moet horen. *frustraties* *trekt kussen over hoofd*
_Patrick_
Geplaatst: 10-01-10 16:57
Lekker hoor Peet! Dan moet je zeggen dat het z'n bek moet dicht houden
Laatst bijgewerkt door _Patrick_ op 10-01-10 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Meerdere die last hebben van sneeuw duinen Auto's die zijn ingesneeuwd
Sterkte vandaag Bianc
Leon ook sterkte vandaag
Doe je wel voorzichtig met jezelf Annique
Leuk al die foto's
Eef mooie auto
Grit, onze kat krijgt urinary van royal canin. Is alleen bij de DA te verkrijgen. Weet verder niet hoe het zit qua eiwitten. Maar de kat van ons krijgt het vanwege zijn nieren en blaas enzz.
Leuke foto's Nathalie
Lekker met Whis bezig geweest En zelf dik ingepakt
De oordopjes zijn welkom, hij gaat weer op volle sterkte. Ik word er echt helemaal gek van. Ik houd al niet van kinderen, en dit oeverloze gejank.. Als dit nou de eerste of enige keer was..
Woonde je niet in een studentenflat Berdien? Dat is echt verschrikkelijk inderdaad, net als een jankende hond....
Heb lekker genoten in de sneeuw met de paardjes en Tobias.... Ga nu eerst even boodschappie halen, C1000 is hier op zondag een paar uurtjes open.
Grit weer veilig terug zo te zien! Geen idee voor Isla, vind het wel heel erg sneu en hoop dat er een oplossing komt waarmee ze nog redelijk kan leven....
Petra, Whissie helaas niet voor de slee... en jij op de scooty
Bianca, je verwoord de dingen precies zoals ze zijn. Dat waardeer ik echt in je, ook al ben je soms een geweldige chaoot verder hahahaha
Nee, portiekwoning. Hele respectabele woning, ik woon er alleen toevallig als student Zijn zes woningen/flats in één portiek. In drie ervan wonen oudere dametjes, in de vierde dus dat kind from hell, de vijfde twee studenten en in mijne dus ook twee studenten. Maar dan niet studentenstudenten, nette bedoeling dus
Berdien als je echt oordopjes wil kan ik je gratis een hele berg opsturen. Ik kan ze gewoon meepakken op mijn werk.
ellieellende
Geplaatst: 10-01-10 17:41
waar blijven de foto's dan Leon?? hihihi Petra, ga je niet onwijs glibberen met een scooter? Vind alle foto's helemaal leuk, doen we eigenlijk te weinig, al halen we nu wel wat schade in! Berdien
Gelukkig Ingrid ook weer veilig thuis! mmm moeilijk zeg wbt voer, wel/geen eiwit... weet je toevallig welke eiwitten? want vaak kunnen ze bijv wel tegen lam, wel eiwiten maar ander soort, of zalm? kip en rund is dan vaak weer foute boel... Zou ik ff laten testen bij de DA, dan kun je daar het voer op aanpassen. (kan eventueel lam/rijst of zalm/rijst proefzakjes laten opsturen)