snowdon schreef:Ik zag de naam Floor in je profiel staan en ik kende er 1.... en ik vond haar altijd al lijken op Sayla. Dus 1 + 1 = 2
btw één van de vorige eigenaren van Floor zat ook op bokt onder de username 'chas'
Haha oke, gaaf!
en bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en hoe duur is dat
www.vhlgenetics.com
? En op kleur testen kan ook nog steeds? 
www.horsedna.co.uk
Het is heel belangrijk om de afstamming te registreren, want anders gaat die informatie verloren.Nuage schreef:DNA vergelijking is absoluut niet rasgebonden. Je zoekt de ouders van een paard, ras maakt niet uit. In de DNA Database heb ik natuurlijk wel alleen tinkers opgenomen, dus het is mogelijk om daarmee de tinkerouder te vinden bij een kruising. Is de Friese kant overigens wel bekend? Want in dat geval zou ik altijd aanraden om te kijken of er DNA is van de Fries, daarmee kan ik dan nog gerichter zoeken naar de andere ouder.
). Zijn vader is helaas overleden, het was een tinker uit Ierland die Jolly Jumper heette. Jolly Jumper zou ingeschreven zijn het het Cross Bred register van het ICS, omdat hij te groot was voor het normale register? Ik weet niet of dat een aantal jaar geleden een regel was? In elk geval is van JJ's afstamming denk ik ook niets bekend, en ook niet of hij nog meer nakomelingen heeft... dus dat lijkt me wel grappig als het DNA iets zou opleveren

Zo te zien is hij niet meer van de mensen bij wie hij Bliksem heeft verwekt, dus Bliksem's vader en moeder staan nu op verschillende plekken, denk ik dan (ik moet toch even wat mail gaan sturen
) Haha, wat is dit forum toch een enorme bron van informatie!