D_Travis Lekker vrij geweest vandaag.
Leuk kroel kindjes daar worden ze lekker mak van.
Mooie foto's.
snowdon Zeker leuke merrie, maar het is genoeg zo.
Citaat:
Antecedentenonderzoek
Wat gebruik jij moeilijke woorden zeg
ik ben
Leuke foto zo zonder zadel springen ik denk dat ik dan nog even moet oefenen.
Trea Ligt vast aan het weer, tijd dat je vakantie krijg.
ellieellende Raar als je van die mail krijg, is je pa er nog vanaf gekomen?
Heerlijk gereden.
grid Een ban kan idd.
Zolang de stapjes vooruit gaan gaat het goed ook al zijn ze maar klein.
Lastig als hij de taal niet kent gelukkig lijkt duits wat op nederlands en is er zolang ze geen ingewikkelde termen gaan gebruiken is het misschien nog redelijk te volgen.
En waar is dan de link van hyves?
grrr Ik heb niet alleen tienermeisjes die het af laten weten
Fijn dat ze leuk was.
Kip dood jammer, maar gelukkig uit zijn leiden of was het nou lijden verlost.
Gaaf zeg dat jullie zwijnen hebben gezien.
kuzznathalie Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
eefje03 Hoofdpijn.
Jammer dat het huisje niet door gaat.
Grit Met een poedel wandelen, nu zie ik dan een beeld voor me met zo'n zwart ding met bolletjes geschoren.
Verkouden dat is niet zo mooi.
draaakje Succes met je sollicitatie gesprek morgen.
Klinkt lekker dat recept ik maak zoiets ook wel eens klaar.
Ik ga hem even met je delen.
Witlof snijden.
blik ham en dan blokjes snijden.(half blik voor 2 pers is genoeg)
Kaassaus daar gebruik ik smeerkaas melk en maizena voor, melk verwarmen smeerkaas er in maizena even aanmaken met koude melk en dan er doorheen roeren.
Ik doe dit alles in een overschaal en dan strooi ik er paneermeel overheen meestal gekruide paneermeel en anders gewone paneermeel en dan wat aromat smaakverfijner met tuinkruiden van knorr.
Daar overheen doe ik geraspte kaas en zet het even in de oven.
Wij eten dit met aardappelschijfjes uit de frituurpan.
_Rhiannon_ Misschien moeilijk voor haar om zich er bij neer te leggen dat ze het niet kan.
Zoiets had ik dus ook, maar ik heb heel wat opschoonprogramma's er overheen gegooid en volgens mij is het nu weg.
Zeker mooie merrie en groot maar wel vrij aan de prijs voor die leeftijd of ligt dat aan mij.
Hier zijn het ook moddermonsters ik hoop wel dat het rond de keuring droog weer is ik heb maar 2 stallen op het moment en kan ze dus ook niet binnen zetten.
Resi_lover Ik heb niet snel ruzie met mijn man hoor daar moet ik ver voor gaan, hij zegt wel eens een dagje wat tegen me maar verder houd het wel op.
Heb je lekker geknuffeld?
_janet_ Henkie hoesten.
Je woon vast niet in de buurt, maar mijn ouder zijn gek op kippen en dan bedoel ik voor de lol en niet om op te eten.
Ook niet aardig van die vrouw.
Leuk dat je geintervieuwd ben.
Citaat:
wordt hier zo vrolijk van
Geweldig nummer.!!!!!! Heb hem ook even helemaal geluisterd.
Ik ben vanavond met Grainey bezig geweest en ze deed het geweldig er zijn geen woorden geweest ze stapte draafde en stond stil wanneer ik het vroeg.
Bonny was een beetje lui vanavond deed wel aardig wat ik vroeg, maar in een vertraagd tempo.
Ik kreeg ineens zin om op Bonny te stappen zonder hoofdstel en zadel, nooit gedaan maar goed eens moet de eerste keer zijn.
Ze had een touwhalster om ik heb de leadrope vastgeknoopd zodat ik soort teugels had ik heb een emmer gepakt en ben er op geklommen, ging goed heel goed gewoon lekker de bak rond gestapd.