He Noortje! Succes alvast maar ik zie je morgen! Kom je gewoon naast mij losrijden! Niamh is dragend en gedraagt zich op concour tenminste normaal... (of roep ik nu iets over ons af?) We moeten om en nabij dezelfde tijd starten! See you tomorow!
ellieellende
Geplaatst: 23-05-09 22:24
_janet_ schreef:
haha ik heb een shinker
En een heeeeeele gave Shinker ook nog eens! hahahahaha
pff kan nog maar niet aan die drukke jack frutsels wennen. Wat is Sem dan een ideale hond, druk wanneer ze druk mag zijn...
ellieellende
Geplaatst: 23-05-09 22:30
En dan heb ik een driedubbele terrier! dan weet je een beetje hoe het er bij mij thuis aan toe gaat! Maar zou m niet meer kunnen missen hoor! Mijn stuiterballetje!
nou deze niet zo, maarja ze hebben ook niet een super strakke opvoeding gehad. terwijl ik zelf daar wel van ben... Ze zullen het wel moeilijk hebben deze 10 dagen met mij
het zijn slimme hondjes en dat is ook juis het probleem. Turbo is ook een zenuwachtig hondje. Dus dat is soms ook wel erg moeilijk. Diesel is nog een volle reu, dus die heeft zijn neusje constant aan de grond. Ze blaffen en keffen ook overal op, wat ik van Sem dus niet gewend ben. En daar wordt ik een beetje gek van. Sem blaft alleen wanneer er iets op het erf gebeurd wat ze niet vertrouwd, of naar de paarden.
Biancaa
Geplaatst: 23-05-09 23:22
avond allemaal
Ik wilde ff mededelen dat ik vandaag mijn jurk heb gekocht Ik ben vandaag met een vriendin en met mijn schoonmoeder weer wezen passen maar dan dus bij een andere winkel. Ik heb er weer een aantal aan gehad en deze was zo ontzettend gaaf! Hij is nog mooier dan de jurk die ik hier geplaatst had. Nu gaat hij op maat gemaakt worden en dan moet ik op 6 juli weer komen passen. Deze jurk is zo mooi hij heeft een sleep van 5 meter dus dat wordt lekker handig op die dag, mijn schoonmoeder zei al, nu moet je 3 man mee nemen om naar de wc te gaan
Verder gaat alles goed met de kittens, ze groeien als kool en moeders is erg lief voor de kleintjes. Ze vindt het bakje waar ze nu in ligt blijkbaar erg goed, ze laat ze nu liggen.
Nog geen nieuws van de stalling, ik ga nog ff verder zoeken. Morgen heb ik weer alle tijd dus misschien dan even weer rondbellen...
Cecille
Geplaatst: 24-05-09 00:58
Even snel update ze is begonnen we gaan zo helpen hihihihi
Eindelijk
We krijgen een baby hahah
Cecille
Geplaatst: 24-05-09 02:34
Hallo allemaal,
Om één uur zagen we dat Willey begon met bevallen we hebben gewacht tot we de pootjes zagen en gingen haar helpen
Als eerste zagen we dat het hoofdje eerst lag en de pootjes ernaast. We hadden gelijk de DA gebeld dat het niet goed lag en we dachten dat ze klem zat... het lijkt een eeuwigheid als je moet wachten je hulpeloos niks kan doen .....
toen we het hoodje zagen zag het er niet echt levendig uit maar de DA zei soms zegt dat niks dus we hielden hoop
Na 20 minuten ariveerde de DA en we hebben met man en macht getrokken...
Weer 15 minuten later was het er eindelijk uit maar er zat geen leven in. We hebben van alles geprobeerd om te doen maar tervergeef.
Waarschijnlijk is het vruchtwater al veel eerder gebroken en heeft de bevalling te lang geduurd waardoor het veulen dood is gegaan. Het was ook een enorm veulen wat mede tegen heeft gezeten.
We hebben willey een spuitje gegeven tegen infecties en die ligt nu rustig in der stal te eten
We zijn perplex en vol tranen dat deze mooie meid niet eens heeft mogen genieten van het leven hier op aarde
Ik weet even niet meer zo goed hoe ik mij moet houden ik ben intens verdrietig en nog niet eens om het veulen maar voor Willey der gemis
Nou hier even mijn verhaal wat een vreugde had moeten worden is geeindigt in een zee vol tranen
ik wil jullie toch even kennis laten maken met deze lieve grote meid die het niet heeft mogen redden