Wow, Snowville internationaal Dan moet je er maar een engelse vertaling bij gaan zetten. Succes met je zoektocht.
grrr
Geplaatst: 18-02-09 22:30
Oei, nog iemand met schimmeltroubles, hier begint het nu over te gaan gelukkig. Maar een ellende!
Tja, ik ben in de afgelopen 5 jaar zo'n (schrik niet) 25 kilo aangekomen, en wil hier gewoon niet mee leven! Ik hoef niet meer zo slank te worden als ik was, maar dit is niet gezond, dus ik eis van mezelf dat ik afval.
Hee, Snowville in Amerika bekend, goeie tip van Peet! Hier net een kast met zooi helemaal uitgezocht.... vond nog oude liefdesbrieven van toen we 15 waren ofzo...hihi.
Dies idd wel leuk Dagmar Ik ben ook aan het afvallen, word nu voor mijn gevoel te gek
Grit
Geplaatst: 18-02-09 22:35
Grrr; dan ben je goed op weg. Ik vind het knap!
Ik heb ook nog een doos met oude brieven van vriendjes, maar vooral ook van vriendinnen. Is leuk ze soms weer terug te lezen, moet er dan altijd erg om lachen wat we allemaal uitspookten.
4 jaar geleden woog 72 kilo. Toen heb ik bijna de ziekte van Lym gehad (door een tekenbeet) Toen ben ik 2 weken aan de zware antibiotica geweest, kon twee weken niets eten en niets binnenhouden.
Sinds toen woog ik 65 kilo, en dat weeg ik nu nog steeds. Alleen vanwege mijn lengte is het eigenijk nog een kilo of 7 te zwaar
Oude herinneringen; Jongen zat bij mijn vriendin in de klas. Ik kende hem niet, maar vriendin vond ons wel een geschikt duo. We hebben elkaar toen nooit ontmoet, maar zijn wel "liefdesbrieven" gaan schrijven waar de slijm vanaf droop. Puur voor de lol. Ga ik een paar jaar later in een studentenhuis wonen en mogen jullie drie maal raden wie mijn huisgenoot was. Hoezo toevallig???
Mijn zusje had ongeveer het zelfde. Ze is een paar jaar geleden op vakantie geweest in Ommen met een groep vrienden. Daar had ze met een jongen gezoent. 3 keer raden wie vorig jaar bij haar in de klas zat.
Pradaatje
Geplaatst: 18-02-09 22:49
grrr schreef:
Dan istie vast roze!
Begint het op te vallen ?
Grit
Geplaatst: 18-02-09 22:49
Janet, ik haal de 1.65 niet. En 65 kilo is mijn streefgewicht (of eigenlijk 64) Jij bent echt niet te zwaar! 7 kilo eraf en er is geen Janet meer
Idd heel toevallig. Ook nog erg veel lol samen gehad, maar geen romantiek
In Ommen op vakantie, op de beruchte "bierkratten" camping??
Knalroze!! staat op de foto bij mijn katten itp hahaha
was nog een heel dram ik moest en zou een roze wc hebben, dus mannen op pad gestuurd naar de gamma voor die roze wcmat.. ze moesten nog een heleboel dingen halen daar dus konden ze mijn mat ook wele ven meenemen. Komen ze terug.. ik zeg nou kom maar op.. oliebol.. vergeten.. hebben ze hem daar laten hangen.. ik baalde natuurlijk! dus ik de volgende dag heen, was ie op.. zegt die vrouw ik kijk even in de computer. ja er meot er nog 1 zijn.. dus ik zoek die winkel door.. zegt raymond, ja ik weet misschien waar die is.. hing ie ergens tussen een rek waar hun hem gister hadden neergehangen om wat te pakken..
Grit ben we te zwaar hoor. Ik krijg echt een buik als ik aankom. En eigenlijk moet die buik er gewoon af. De rest ben ik we tevreden over. Ik ben een tijdje 58 kilo geweest, en toen was mijn lichaam gewoon beter in verhouding. En de n*ukteugels mogen er ook we af bij mij