Pff.. Zal denk ik niet zo hoog liggen.. Een 500 á 600 euro ofzo? Ik heb werkelijk geen idee eigenlijk..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zal me benieuwen hoe het weer over een half uurtje is 

ik word er gewoon niet goed van.. Al dat gezeur, ik snap zijn probleem niet!
Lijkt me sterk!
Dat is toch van de zotte? Of begrijp ik 't nou verkeerd? Moet ik die petitie anders ook even bij ons op stal rond laten gaan? Staan maar 8 paarden en wsn zijn er niet zo veel die les hebben, maar het zijn allicht weer een paar handtekeningen... En de Smulhoeve mss proberen?
Ze zitten meeverzekerd in de WA and that's it.. Vind ik ook meer dan genoeg.
Vraag gewoon wat offertes aan?
En die 1600 heb ik fiks omhoog moeten lüllen...
Pradaatje schreef:Ja blijkbaar dus wel... Smulhoeve heeft ook een petitie, en Duyksehoeve meen ik ook al. Hij is gewoon weer flink aan het etteren.. Zodat we bij hem les nemen. No way dus.
Pradaatje schreef:Ja klopt, maar dat zijn buitenrij vergunningen, die moeten de meeste hebben, die zijn hier ook al verplicht ja. Ik vind het gewoon echt belachelijk ja. Hopelijk laat de gemeente zich niet mee slepen met zijn gezeur.

Voor dood is het minimale wat ik verzekerd wil hebben.

Leuke foto's!
Maar we behandelen het wel elke keer in het losrijden.
Ik vroeg het me alleen af nav die opmerking van je vanochtend. Daar begreep ik uit dat jullie daarmee (actief) bezig zijn en vandaar dat ik SB en wijken niet snapte.