[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jacky2

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 07:30

Goedemorgen allemaal,

Op deze vroege ochtend heb ik weinig te melden,zit steeds aan mijn zusje te denken en wat ik tegen haar moet zeggen,gisteren moest ik werken dus heb ik haar nog niet gesproken,even expres afstand gehouden,
aan het begin van de zwangerschap was het ook al zo emotioneel toen we dachten dat het mis was en het laatste wat zij kan gebruiken is een oudere zus die weer gaat zitten huilen,ze moet het toch even een plaatsje geven en bij de derde keer helemaal !
En wat kan je zeggen,ze schiet er niets mee op,ze gaan nu wel kijken hoe het komt dat het al drie keer is misgegaan,dat wil ze wel graag weten.

Macho staat nog steeds lekker in de wei,het is nu echt een lekker modderbeest !
Kneetje is afgelopen woensdag weer geweest en we zijn nu gelijk naar buiten geweest,macho gedroeg zich goed buiten,een beetje wijken hier en daar maar verder niet !
Het klinkt gelukkig wel tussen ons ,echt een gezellige kletser,en macho heeft gelukkig ook geen problemen met haar(macho heeft dat ook niet met veel alleen met mijn oudere zus en nichtje ! )
Woensdag gaan we weer verder,ik hoop ook binnenkort eens een stukje op hem te kunnen buitenrijden en dan lekker volgend jaar met iedereen een grote buitenrit te kunnen maken,daar gaan we voor.

Ik vind het sub-forum een groot succes,lekker makkelijk alle tinkertopics overzichtelijk bij elkaar !
Alleen vind ik het jammer dat het tinkertaxatie niet meer loopt !
Misschien dat de oude garde de nieuwelingen zou willen taxeren en verse versa natuurlijk
viewtopic.php?f=98&t=332089

Op deze vroege ochtend heb ik straks al de laatste foto's van de keuring in houten bekeken, wat een foto's,alleen van macho heb ik er al 14 :
Echt fantastisch,nu nog uitzoeken welke ik wil vergroten want ik wil er graag een van 20x30 als aandenken aan een prachtige dag en volgend jaar komen we weer !

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 07:40

Citaat:
Eeuh... verder heeft vanochtend de baas nog gebeld, hoe het allemaal een beetje met me ging Tot nu toe hebben ze elke dag gebeld, echt heel lievvv!

dat vind ik ECHT netjes!!
hoe vaak hoor je niet dat de baas na een tijdje belt met de vraag "wanneer denk je weer te gaan beginnen?"....
ik ben ook eens langdurig uit de roulatie geweest en na 8 weken kwam er een bosje bloemen van de baas, best wel leuk hoor, maar ik had liever gehad dat er af en toe een spontaan telefoontje kwam!

Tinkermuts,wat ontzettend naar dat je zo'n last hebt van je rug....
heb je ooit een ongeluk gehad of hernia ofzo??

Jean,jammer dat Storm niet alweer lekker thuis is...
de meiden zien er anders uit zo

echt zonde voor je zus Jacky,het lijkt me zo vreselijk om mee te maken,zeker omdat ze toch al 12 weken zwanger was,arme zij (en jij)

gisteren met hulp van Silvan (mijn man) Tommie's kootholtes gedeeltelijk uitgeschoren,dit om de mokplekken goed te kunnen behandelen.

gelukkig was het allemaal veel MINDER erg dan ik dacht dat het was,wat ik voelde waren vooral korstjes die in het haar zaten,de echte plekjes zijn maar minimaal!!!
ze zitten precies in het randje tussen straalbeen en hoefbeen,lastig plekje om te scheren,pppffff.

goed behandeld door Tommie een voor een met ieder been in een speciekuip met water en sebacil te zetten,boel goed gedroogd en mokzalf erop.
ik heb goede hoop op snelle verbetering.
die koten hou ik voortaan maar zo,
A dan kun je er beter bij en
B je hebt de plekjes eerder in de smiezen
je ziet er trouwens niks van,de rest van zijn sokken hangt er overheen.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 08:16

Jacky wat vervelend voor je zus en moeilijk voor jou.
Des, ook Chuck had onlangs vooe het eerst mok aan 1 been, goed in de mokzalf 3 keer per dag en weg was het gelukkig.
DA zei ook dat het dit jaar veel voorkwam door het natte weer.
O, eh Des, durf het bijna niet te vertellen, maar ben dus anderhalf jaar geleden van Chuck geknald vol op mijn rug, had al niet z'on beste rug en toen dus ook nog een zwaar gekneusd staartbeen en tot op heden veel problemen met het ruggetje, en hoe kwam het , het was koninginnedag en ik was dronken als een aap en dacht, zo ga eens op Chuck rijden, dus sprong erop en donderde er aan de andere kan dus af op mijn rug, Chuck had geen been verzet en stond te kijken van, he baas doe je nu
Nou heb er dus wel van geleerd

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 08:40

Goedemorgen!!!

Oh Sas, dat heb ik ook eens geprobeerd, dronken gaan rijden, maar bij mij ging het opzadelen al mis... Toen is mijn paard afgepakt en ben ik op de fiets naar huis gezet door een stalgenoot die het uiteraard eerst even had aangekeken en zich bescheurde om mij...

Lisje heeft wel wat mok, maar eigenlijk heel weinig, ben ik wel blij mee. Het idee om het helemaal weg te krijgen heb ik opgegeven....

Vandaag maar weinig kletsen, er komen alleen maar piepjes uit mij vandaag...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 09:01

jetje zeg, haha ik moet er wel om lachen maar het resultaat is een stuk minder natuurlijk...
staartbotjes zijn klote dingen, is ie bij jou nu stuk of in die mate beschadigd dat ze er iets aan kunnen doen dan?

jacky, vast gemist maar wie is kneetje?
rot voor je zus inderdaad!!

des hopen dat de mok snel verdwijnt, of ieder geval onder controle te houden is!

maya, ik heb ff gemeten. het is 1.74x1.98

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 09:19

Citaat:

Foutje ,het is Gast8253 geen Kneetje !

Gast8253 is ook iemand van bokt,ze had gereageerd op mijn oproep voor een bijrijdster om twee keer per week een buitenrit te gaan maken met macho !

Vergeet ik helemaal te zeggen, ik heb macho zijn keuringrapport binnen.
Hij had 145 punten,exterieur 75 en beweging 70 !
Verder staan er geen bijzonderheden bij,nou vraag ik me af,wat is het hoogste dat je kan halen ?
Je kan zelfs niet berekenen wat er beter kan omdat er geen cijfers bij staan.
IK weet dat Jordy vorig jaar 150 punten had.

Willen jullie ook even kijken welke foto het mooist is om te vergroten ?
viewtopic.php?f=98&t=478019
Laatst bijgewerkt door jacky2 op 09-10-05 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 09:27

chubby, damn wat krijgt dat paard van jou veel te eten haha
king kreeg altijd 3 plakjes hooi op een dag, en 2x een handje graan met vitcrix ofzo, hihi en nog was ie veels en veels te vet

annick, sexy legs haha, idd zal straks geweldig staan, aan mn andere been ook zo'n snee, haha en dan schijnen ze altijd wat dikker te blijfen na een operatie haha, heb ik weer ney interesseert me niet, als die pijn maar weg is haha
succes als je binnenkort een keer op damian stapt, zal helemaal goed gaan denk ik hoor!
balen dat je weer last had van je schouder, en ook benauwd
vandaag lekker bij pupje kijken, leukleuk

pellie, welkom terug ja, leuke foto's!

vasthi, vannacht wel goed geslapen met juul of weer niet?

draakje, dinsdag alweer een jaar met je vriendje, goed man, echt leuk!

maya, fijn dat je baas zo belangstellend is naar hoe het met je gaat enzo

spetter, spet met vakantie gestuurd, hihi helemaal zonder jou, arm peerd das toch geen vakantie hihi, ney wel lekker voor hem
en nog steeds druk in huis zo te horen, wanneer zal het ongeveer klaar zijn allemaal?

jean, fijn dat storm weer wat beter uit zn ogen keek
leuk hoor de foto's van voor en na, allebei een leuk kleurtje

tinkermuts, balen van je rug zeg, hopen dat ze wat kunnen vinden, als het idd die zenuwen zijn dan moeten ze er geloof ik wat aan kunnen doen, ga je gewoon naar een ziekenhuis in utrecht of ga je naar het sint maarten ziekenhuis in nijmegen?

jellie, vriendjes met lemmy weer en met flan aan de kletter geweest, kan niet beter toch haha

tarmine, leuk verslag van de endurance, jeanie is prachtig, gaaf hoor dat het zo goed ging

silas, lekker gelest op lisje, leuk hoor

jacky2, fijn dat het zo klikt met Gast8253
sterkte nogmaals trouwens, voor jou en voor je zusje, echt verschrikkelijk...
mooie punten voor macho trouwens!

zo ik meld me ook weer is ff
gisteren dus de nh clinics van barbera bensmann, heb op het laatste moment besloten om toch zelf mee te doen
dus heb zo'n 2,5 uur in de bak gestaan, grondwerk doen met fig
echt een heleboel geleerd, was een hele leuk dag
dr is een boel gefilmd en zijn geloof ik ook wel wat foto's gemaakt maar dat weet ik niet zeker

gisteraaf dus wel flinke pijn, pijnstiller genomen, maargoed had deze dag niet willen missen,

niet uit geweest, wel ff bij een vriendin film gekeken, white noise, damn wat eng haha, echr brrr en toen nog ff langs poppetje 101, was rond half 2 thuis geloof ik en ga nu ff alles opruimen hier, ligt een grote berg zand in bed omdat ik met de paardenkleren erin was geplofd haha

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 09:41

Pellie schreef:
jetje zeg, haha ik moet er wel om lachen maar het resultaat is een stuk minder natuurlijk...
staartbotjes zijn stinkmodder dingen, is ie bij jou nu stuk of in die mate beschadigd dat ze er iets aan kunnen doen dan?

des hopen dat de mok snel verdwijnt, of ieder geval onder controle te houden is!

maya, ik heb ff gemeten. het is 1.74x1.98

dat gaan ze vrijdag met de mri bekijken

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 09:43

Hi,

Ik lig een 10 pag. achter. Ik reageer maar wat beperkter….

Jeanie, lekker dat je weer een hele werkdag hebt kunnen doen.

Vasthi, was t theater en het eten gezellig?

Jean, balen van je mams.. Ik hoop dat ze goede medicijnen vinden. Met Storm zit t ook nog niet mee Grappig die andere haarkleurtjes van de meiden.

Maya, ook nog wat in de lappenmand je hebt echt een super gaaf uitzicht! Lief dat ze van je werk iedere dag gebeld hebben!

Tinkermuts, wbh hondengedrag zie ik t ook wel zo als jij het ziet. balen dat je zo weinig kan/mag rijden. Succes voor vrijdag in de MRI!

Dienie, dat je hond zo een egel te pakken had joh. Jammer dat hij dood was.

Cindy, nog steeds flink verbouwd in jullie huis…. Wat een gedoe he… Gaaf dat spetje een uitje heeft! Jij bent echt een bezige bij dit weekend.

Mazzel, grappig dat Darlah zo aangerend kwam met die plastic zak. Ik zou dat schuren aan de staartwortel dan niet meer doen en ze op dat moment wegsturen, weet voor de rest geen andere oplossingen.

Jacky, wat erg voor je zusje… heel veel sterkte

Sox, over het uitkrabben zat ik nog te denken… want als ik ga rijden krab ik ze, ook als ze in de wei staat, altijd uit. Maar meestal komt er dan toch nog een steen uit en dat is dan weer niet goed als je met een steen (behoorlijke kiezel) erin gaat rijden. Na afloop krab ik ze weer wat uit, tenminste check op steentjes, voor zover ze niet schoon gelopen zijn. Ik heb gisteren ook een behoorlijk eind ohz over de asfaltweggetje kunnen draven. Hoeven doen t nog super!! Mijn bekapper komt iedere 4 weken.
Laarzen krijg ik waarschijnlijk vandaag Gezellig dat je ging buitenrijden met Friezendin!

Roos gaaf dat die ex-parelli instructrice kwam! En nog stoerder dat je zelf ook mee hebt gedaan! Mooi lidteken… knie is idd een beetje 4kant of 3hoek kan ik er ook wat uithalen Haha, je moet nu dat zand gaan schappen uit je bed

Chubb, leuk gewerkt Balen van de discussie’s thuis
Lem gaat minimaal 3x per dag uit. En hij kan hier gelukkig bijna altijd los Je kan bij de Makro met 1 persoon naar binnen gaan en nog een x terug lopen met een 2e. Enanders kijken of er iemand met iemand anders op het pasje ‘mee kan liften’.

Annick, wil coydog geen pica maken als je voor t eerst op zijn rug gaat?

Pel ook weer terug Leuke foto’s. Ik heb een pentax optio 30 geloof ik. Lekker fijn om mee te nemen! Ik lees de tinkerland ook niet meer maar ben ook benieuwd naar je stukje.

Des, is de lucht weer opgeklaard in je huis?

Twist, leuk dat je 1 wp had…

Snowdon, arabiertjes kunnen ook gaaf zijn!

Yarka, zadels is altijd moeilijk. Heb je geen kennissen die dresuurzadels hebben en die je dan eens uit mag testen (op hun paarden).

Tarmine/jeanie, leuke foto’s en verslagje! Gaaf dat jullie ook nog de snelste van stal waren

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 09:44

Superroos, bij het Mesos in Utrecht

Jacky, ik ga voor foto 1

Wenk, wat ben ik blij dat ik niet de enige debiel ben die met een dronken kop op een paard probeert te stappen, whahaa, had ik eerst maar gaan zadelen, dat was mij denk ik ook niet eens gelukt, maar ging er zonder zadel op, uhm overheen

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 09:49

En nu mag ik eindelijk mijn eigen verhaaltje doen!

Vrijdag had ik echt even de balen. Een collega en ik hebben beide een flink monniken werk zitten doen. Een enorm conditievergelijking op Electrotechnisch gebied en zij op cv gebeid. Ik in die periode zo'n 5 dagen per week mee bezig geweest en zij werkt maar 2,5 dagen. paar maanden geleden is het afgerond. Iig ik liep vrijdag bij mijn baas binnen om te vragen of hij wat te doen had. Hij had niets maar zei dat hij erg tevreden over mijn verlijking was. En die van mijn collega was niet zo uitgebreid. Dus ik moest die maar gaan verbeteren want hier kon hij niets mee..... pffft ik was blij dat ik na die weken/maanden klaar was en nu kan ik van voor af aan beginnen omdat iemand anders te bedonderd was. T ergste is dat ik bijna alles van haar moet overnemen. Simpele optellingen in excel lukken haar al niet en dat terwijl we n.b. een cursus office hebben gedaan en na 6x voor doen snapt ze t nog niet. Ze werkt er zo'n 10 jr. langer als mij. Wie hoort dan van wie te leren? Ik heb het er met haar wel over gehad maar wil t er ook nog met mijn baas over hebben....

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 09:58

goedemorgen,

#Desillies: sebacil moet je niet weghalen, je moet hem dompelen en dat dan laten zitten, door af te drogen verwijder je de sebacil weer....

#Tinkermuts: jeetje dat is wel een erge kater dan,.....

#Vasthi: ik heb ook al een paar onrustige nachten achter de rug, die kleine hoest en is verkouden dus ja echt slapen lukt niet

mooie tekening van mijn zoon van 3 jaar
Afbeelding

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:06

Tinkermuts schreef:
Des, ook Chuck had onlangs vooe het eerst mok aan 1 been, goed in de mokzalf 3 keer per dag en weg was het gelukkig.
O, eh Des, durf het bijna niet te vertellen, maar ben dus anderhalf jaar geleden van Chuck geknald vol op mijn rug, had al niet z'on beste rug en toen dus ook nog een zwaar gekneusd staartbeen en tot op heden veel problemen met het ruggetje, en hoe kwam het , het was koninginnedag en ik was dronken als een aap en dacht, zo ga eens op Chuck rijden, dus sprong erop en donderde er aan de andere kan dus af op mijn rug, Chuck had geen been verzet en stond te kijken van, he baas doe je nu

Wel een blundertje, ha ha ha.

Maar is een chiropractor iets voor je Saskia? Ik weet een hele goed (is de goeroe van Nederland wordt gezegd) in Zeist, vlakbij jou dus. Ik heb er zelf heel veel baat bij gehad, ben ook een keer van paard gevallen en ben toen ook naar hem geweest, had ook uitvalsverschijnselen in mijn been, kon amper meer lopen. Een wervel zat scheef die op zenuwen drukte. Wervel is weer in de juiste stand gezet.
Laatst bijgewerkt door Knollehollen op 09-10-05 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:07

jellie, bed is schoon hoor, hele huis trouwens, lief van mij he hahaha
balen van dat gedoe op je werk hoor, idd jij doet het goed, en omdat een ander die dr veel langer werkt het zo doet dat je baas dr niks mee kan mag jij het allemaal over doen, aan de ene kant compliment want je doet het dus heel goed, maarja, hele berg werk weer, kl*te hoor...

silas, leuke tekening, echt lief

nu lekker klei maskertje op en een uur in bad denk ik zo haha, heb nog zand tussen de tenen bahbah

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:08

Afbeelding

Jacky deze vind ik het mooist!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:09

Nu het leukere deel

Vrijdag moesten we eerst Fluit gaan vangen. Er lag ook weer een briefje of we Elegance binnen wilden halen... Dat beest liet zich niet vangen heb die verzorgster gebeld en gezegd dat t niet lukte... Uiteindelijk kreeg iemand anders dat beest wel te pakken. Ik zal nog wel zeggen dat ik t vervelend vind als ze briefjes neerleggen, liever bellen. Als t niet uitkomt of als we zelf niet komen zit je er wel mee..
Ook nog even met de lesklantjes meegelopen om de manege ruinen naar de wei te brengen. Jan is lekker in de buitenbak gaan rijden. Flan liep netjes. Hij is lekker aan het dressuren geweest. Ik heb lekker toegekeken. T was weer super lekker nazomer weer. Flan daarna op stal gezet.

Zaterdag ben ik om een uur of 11 naar stal gegaan. Afgesproken met buitenrij vriendin. Die verzorgde Iwan de KWPN-er maar ondanks het goede bericht van vorige week gaat t toch niet goed. Hij komt toch nog niet terug... en zij dacht dat het mss toch einde verhaal zou zijn. De meesten op stal hebben echt het idee dat ze door die kliniek aan het lijntje gehouden worden. Op stal was er een officiele wedstrijd dus al een gedoe met auto parkeren Tegen de Mensen die bij de poort stonden zei ik Goedemorgen maar blijkbaar was ik te min omdat ik niet in een witte rijbroek aankwam Tsss, ik haat die sfeer.
Iig, vriendin mocht op Quinto een lespony rijden. Paarden moesten eerst uit de wei gehaald worden. Daarna lekker poetsen en opzadelen. We hebben nu een flinke ronde gemaakt. Eerst een eind langs de provinciale weg. Hoop (vracht)verkeer dus dat was weer eens een fijne oefening. Ook heerlijk dat ik nu ze NB wordt lekker over het asfalt kan draven. Ze had een heerlijk tempo. Quinto ging door de berm en bleef een eindje achter. Op den duur ging zij in galop en draafde ik dus konden we samen op rijden. We zijn toen weer een stukje door Wijngaarden gegaan en langs de spoorlijn terug. Daar ben ik nog een eindje met Flanna aan de kletter gegaan. Iemand stond met haar paard achter een krakend hek te wachten en er kwam ook nog een auto van achteren. Ineens nam Flan flink te benen. Ben goed terug gaan zitten en pompend geremd. Kreeg haar ook nog de berm in gestuurd. Ging gelukkig goed. Vriendin schrok wel maar zei dat ik t netjes opgelost kreeg Daarna op een breed stuk nog een eindje gezamelijk gegalopperd. Heerlijk. Had zo nog wel verder willen rijden.. maar ja... aan alles komt een eind En ik moest weg. Ik wilde Flanna op stal laten maar zij zei dat ze haar wel uit de wei wilde halen vanaaf. Ze vond t toch leuk om nog even terug te gaan vanwege die wedstrijd dus dat was lekker! De hoeven waren echt super mooi gebleven. Ben nog steeds diep onder de indruk van het NB!

Thuis heb ik nog even wat planken in stukken gezaagd En lekker gedouched. Toen moesten we naar Papendrecht. Eerst even bij iemand langs die heeft trouwens ook een tinker. Was erg leuk.
Daarna naar mijn ouders. Heb daar lekker gegeten. Jan heeft de digitenne aangesloten. Later nog gesjoeld

Roos, wat goed van je *schouderklopje* heb je dat masker gemaakt van die berg uit je bed

Ik ga er zo weer in, lekker filmpje kijken. Ben brak. Hoop dat t weer wat opknapt. Wil vanmiddag mennen.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:09

Jellie dat is niet zo fijn zeg! Werk van een ander opknappen. Zal het er zeker over hebben!
Tarmine en Jeanie wat geweldig die endurance! Mooie reportage ook!
Pellie's foto's zo even bekijken.
Jean leuke haren van je dochters!
Tinkermuts, hihi moest wel lachen om je verhaal! Wel balen dat je daardoor zo'n pijn hebt. Hopelijk komen ze er met die mri achter wat het precies is.
Roos ook een leuk dagje gehad. Kun je weer oefenen met Figje!
Net terug van mijn staldienstje. Vreemd dat SPet er niet was. Collin is weer helemaal goed! Spet heeft gister een bosritje gemaakt. Aaaaah ik wil ook! Wel lekker voor hem, geniet ie altijd zo van!
Strakkies aan het werk.

pfff kan haast niet pposten, steeds nieuewe reacties tussendoor. Irri

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:13

Cindy, ik zal t proberen om t er morgen over te hebben. Fijn dat het met Collin goed gaat. Hij is trouwens niet banger geworden...
Jammer dat jij niet op bosrit kon, maar jouw tijd komt nog wel

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:18

Knappe meiden heb je, Jean! En heel leuk die nieuwe haarkleurtjes!

Pellie; ik vind Gammon echt ene lekker ding zeg!! Hij is echt zo mooi geworden, echt zo’n lekkere knuffeltink!

Sox; je paardje hefet flink zn best moeten doen dan, om de Fries bij te houden. Ik heb dat met Shakyra ook altijd als ik met Leon en Snow naar buiten ga. Shakje houdt Snow nooit bij met d’r korte pootjes

Gefeliciteerd met je behaalde punten, twist, super hoor!

Fjordkootje; naar wat voor type ben je op zoek?
Leuke fjordje trouwens

Sterkte met je schouder en de benauwdheid, Annick.. hopelijk gaat het snel wat beter!

Sterkte voor jou en je zusje, Jacky, kan me voorstellen dat je haar liever eventjes ontwijkt om zelf emotioneel eventjes tot rust te komen…

Hopelijk is de mok snel over, desillies! Het is echt een vervelende tijd, nu, de mijne krijgen er helaas ook last van …

Super dat de clinic zo leerzaam was, Roos!

Wat ontzettend vervelend, Jellie, dat je het werk van je collega over moet doen.. heb je zelf hartstikke je best gedaan en denk je dat je ervan af bent… kun je dat van iemand anders over gaan doen! Ik zou ook flink balen!
Schrikken van Flanna, Jellie!
Fijn dat je het toch netjes op kon lossen!

Wat een geweldige tekening van je zoontje, Silas!

de verkoudheid heeft hier ook toegeslagen… loopt dus de hele dag te snotteren.
Ga zo kijken voor dat zadel, dus eventjes een asperientje, en dan straks m’n bedje maar weer in denk ik..

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:19

NikitaGoGo schreef:
Tinkermuts schreef:

Wel een blundertje, ha ha ha.

Maar is een chiropractor iets voor je Saskia? Ik weet een hele goed (is de goeroe van Nederland wordt gezegd) in Zeist, vlakbij jou dus. Ik heb er zelf heel veel baat bij gehad, ben ook een keer van paard gevallen en ben toen ook naar hem geweest, had ook uitvalsverschijnselen in mijn been, kon amper meer lopen. Een wervel zat scheef die op zenuwen drukte. Wervel is weer in de juiste stand gezet.

Misschien wel, maar eerst eens afwachten wat er echt aan de hand is, thanks voor de tip,

Jellie, heerlijk ritje zo te lezen, tof dat de hoefjes zo super blijven.

Spetter, vind het zelf ook nog vrij hilarisch, maar het was wel een beetje dom

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:20

Ja volgende week gaan we ringsteken in Zuidlaren. Dus heeft Spetter weer een verzetje

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:22

Oh gaaf, ik woensdag in Vianen, vind het altijd zo leuk en gezellie

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:58

Mazzel, succes met t zadel kijken en beterschap met de snotterij... zondag is dan echt een lekkere bij kom dag...

Ik heb terwijl de saucijsjes in de oven stonden maar even de vaat gedaan. Was sinds donderdag niet gebeurd Was ook niet al te veel omdat t met t eten allemaal erg makkelijk was maar t blinkt weer

Tinkermuts, tja wat een mens met dronkenkop al niet kan doen Wel balen dat je dat er aan overgehouden hebt.
Leuk dat jij ook v.d. week gaat ringsteken net als Cindy!

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:59

Niet teveel biertjes dan drinken tinkermuts . Pellie leuk dat je weer on-line bent. Zo te zien heeft Gam het super naar zijn zin met zijn maatje.

Jellie lekker zo'n collega . Wel super dat de hoeven zo mooi blijven.

Jean leuke koppies de meiden .

Roos heeft ook een leuke en leerzame dag gehad .

Silas wordt later kunstenaar

Ga straks naar stal en een rustig stapritje over het strand maken. Jeanie zal wel wat stijf zijn.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:00

Sinds donderdag niet afgewassen, Jellie? Wow.. zelfs ik zou het niet zo lang kunnen laten staan

Ik ben ook wel eens met een kater gaan rijden... zonder zadel op een erg gevoelige paint Was ook erg lachwekkend! Maar bleef wel zitten.

Owja, Roos, wat hebben jullie zoal bijgeleerd nu?