Op deze vroege ochtend heb ik weinig te melden,zit steeds aan mijn zusje te denken en wat ik tegen haar moet zeggen,gisteren moest ik werken dus heb ik haar nog niet gesproken,even expres afstand gehouden,
aan het begin van de zwangerschap was het ook al zo emotioneel toen we dachten dat het mis was en het laatste wat zij kan gebruiken is een oudere zus die weer gaat zitten huilen,ze moet het toch even een plaatsje geven en bij de derde keer helemaal !
En wat kan je zeggen,ze schiet er niets mee op,ze gaan nu wel kijken hoe het komt dat het al drie keer is misgegaan,dat wil ze wel graag weten.
Macho staat nog steeds lekker in de wei,het is nu echt een lekker modderbeest !
Kneetje is afgelopen woensdag weer geweest en we zijn nu gelijk naar buiten geweest,macho gedroeg zich goed buiten,een beetje wijken hier en daar maar verder niet !
Het klinkt gelukkig wel tussen ons ,echt een gezellige kletser,en macho heeft gelukkig ook geen problemen met haar(macho heeft dat ook niet met veel alleen met mijn oudere zus en nichtje !
)Woensdag gaan we weer verder,ik hoop ook binnenkort eens een stukje op hem te kunnen buitenrijden en dan lekker volgend jaar met iedereen een grote buitenrit te kunnen maken,daar gaan we voor.
Ik vind het sub-forum een groot succes,lekker makkelijk alle tinkertopics overzichtelijk bij elkaar !
Alleen vind ik het jammer dat het tinkertaxatie niet meer loopt !
Misschien dat de oude garde de nieuwelingen zou willen taxeren en verse versa natuurlijk
viewtopic.php?f=98&t=332089
Op deze vroege ochtend heb ik straks al de laatste foto's van de keuring in houten bekeken, wat een foto's,alleen van macho heb ik er al 14 :
Echt fantastisch,nu nog uitzoeken welke ik wil vergroten want ik wil er graag een van 20x30 als aandenken aan een prachtige dag en volgend jaar komen we weer !

, het was koninginnedag en ik was dronken als een aap en dacht, zo ga eens op Chuck rijden, dus sprong erop en donderde er aan de andere kan dus af op mijn rug, Chuck had geen been verzet en stond te kijken van, he baas doe je nu

ney interesseert me niet, als die pijn maar weg is haha
balen dat je zo weinig kan/mag rijden. Succes voor vrijdag in de MRI!
Gezellig dat je ging buitenrijden met Friezendin!
Leuke foto’s. Ik heb een pentax optio 30 geloof ik. Lekker fijn om mee te nemen!
want hier kon hij niets mee..... pffft ik was blij dat ik na die weken/maanden klaar was en nu kan ik van voor af aan beginnen omdat iemand anders te bedonderd was. T ergste is dat ik bijna alles van haar moet overnemen. Simpele optellingen in excel lukken haar al niet en dat terwijl we n.b. een cursus office hebben gedaan
en na 6x voor doen snapt ze t nog niet. Ze werkt er zo'n 10 jr. langer als mij. Wie hoort dan van wie te leren? Ik heb het er met haar wel over gehad maar wil t er ook nog met mijn baas over hebben....
. Wel super dat de hoeven zo mooi blijven.
Was ook erg lachwekkend! Maar bleef wel zitten.