ziet er zalig uit morgane!
Nienke goed geslaagd, leuk al je meiden bij elkaar op de foto :p Wat een fijne kleur heeft je trailer!
Feike ook een mooi nieuw dekje.
en Welkom! bijzondere naam, betekend het ook iets? en hoe spreek je dat uit? Shielela zoiets? of echt met de g ook uitgesproken?
Ik ben ook aan het shoppen geweest, maar ik heb me ingehouden, schade nog geen 7 euro. Ik wou een beetje een stoere kleur dekje want onder het dressuurzadel past (ik er maar 1 en die is dus fuchsia), maar heb geen zin om er 40 euro aan uit te geven. Uiteindelijk een van qhp geworden, kleur aqua en dan denk je aan blauw, maar het is eerder paars, maar goed was 50% korting en in had nog een bon voor 10 euro, leek mij een priiiima prijs!
Echt nodig is het natuurlijk niet, want ik heb er nog steeds niet op gezeten haha, maar dit staat vast beter op de foto die natuurlijk gemaakt moet worden als ik er voor het eerst op ga.
Gijs is lekker aan het uitzwaren, het is helaas steeds te donker om een mooie foto te kunnen maken, maar dat komt vast binnenkort wel weer een keer.
Laatst bijgewerkt door jorretje op 27-11-14 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt