Als je haar eenmaal hebt is het echt de liefste en best opgevoede pony doet alles heel braaf voetje, geven kan er achter langs lopen, ze blijft netjes staan zonder ongeduldig te worden dus dan heb ik echt een wereld pony maar krijg haar eerst maar te pakken

Die friezen zijn echt verschrikkelijk lelijk net wat Lor zegt ook Haflingers, Fjorden en ook in de Tinkers zie je het er word steeds rijtypischer gefokt dan denk ik bij mezelf als je zo graag dressuur wilt rijden koop dan gewoon een warmbloed die ervoor gefokt is

En op zekere hoogte kan ik er ook wel in komen dat ze die zware cobtypes niet zoveel fokken want echt gebruikers paarden zijn het vaak niet wegens erg korte ruggetjes. Maar daarvoor vind ik het Type Vanner een mooie tussenweg.
Niet denken dat ik grai lelijk vind maar ik zou het zelf geen tinker noemen maar dan zou ik gewoon zeggen een mooi paard...
Nogmaals sorry als ik hiermee mensen beledig dat is niet mijn bedoeling het is slechts mijn mening.

Edit: Lotte voel je niet aangesproken wat betreft Collin want in mijn ogen is dat gewoon een mooie middel type cob!