grrr net nog tussen de middag met me man over gehad .
Die vind sinds we naar de dierenarts gingen dat het steeds slechter met hem ging , nou de dierenarts zei al hij word nooit meer beter zal alleen maar slechter gaan .... Dat heeft de DA ook al tegen hem verteld toen we der met de hond waren( ja de laatste tijd hebben we een strippenkaart)
Me man vind even niks doen , niet naar de DA ... Me meoder zei vandaag ook zou hem een spuitje laten geven.
Weet je ik zit hier te janken hoop nog zo op en wonder op een opleving ...die heeft die ook gehad dan dacht je hij kom er wel weer ... Maar in je achterhoofd weet je hij word nooit meer beter.
Anita. Als ik het zo lees ishet beter om het beestje uit zijn leiden te verlossen. De DA heeft al gezegd dat het alleen maar slechter word. Hij eet al niet meer zelfstandig.Je geeft hem met een spuitje eten,wat hij af en toe al niet meer wilt. Denk dat hij gewoon op is. En de keuze moet gaan maken om het uit zijn leiden moet verlossen. Ook al is dat heel moeilijk.
gelukkig schuurt Peb niet,vandaar dat ik laatst bijna 20 cm van haar manen heb afgehaald(ja mensen ik weet t,is zeer fout )
Van mijn haf ben ik honderd keer afgevallen,pffff die was zo elastisch.Zij kon in 1 seconde 90 graden draaien en dan loeihard aan de kletter,ettertje...toch mis ik haar wel soms.
Tja, ach de aandacht was op zijn tijd wel leuk, meestal overdreven, dus tja dat valt weg nu. Maar het gaat wel hoor, kan me er vrij makkelijk overheen zetten, een vent die zoiets per sms mededeelt, die mag heel diep in de stront zakken
stofzuig ze!
Schimpje
Geplaatst: 16-10-09 15:49
Zo... even bijkomen met een kopje thee..
Alle stallen zijn gemest, alle hengsten hebben buiten gestaan in de bak/in de molen gelopen. Staan nu lekker met hooi en zemelen op stal..
Het is hier trouwens echt sjips-weer, regen, wind, zonnetje, regen, wind, zonnetje.. Echt van dat ik-kan-net-niks weer.. Ga zo maar even Schimpie longeren.. En misschien stap ik daarna nog op Benson, maar dat ligt aan het weer..
lekker zeg schimp al die mooie hengsten voor jezelf deze week moet je het allemaal in je eentje doen?
Trea
Geplaatst: 16-10-09 15:53
Puck beterschap
Tja Anita moeilijke stap, maar wel het beste voor het beesie.
Nou John zijn kado is binnen, nu snel inpakken. Hij krijgt vanavond zijn kado's omdat de kids dit weekend bij hun vader zijn.
Nu snel de boodschappen gaan doen en dan weekend, vanavond als de kids opgehaald zijn naar de kroeg (john moe darten)
En morgen eindelijk weer een wasmachine (gelukkig nie meer bij mijn zwager wassen ) en John zijn verjaardag dus van 11 uur tot ver in de nacht visite.
Schimpje
Geplaatst: 16-10-09 16:02
Dagmar; Voor het uitmesten heb ik 3x per week hulp, die jongens komen hier altijd uit te mesten.. Verder ben ik wel in mn eentje hier, op 3 bordeauxdoggen op de bank na dan.. Heb nu bij huis niet veel paarden staan, 9 hengsten en wat jong spul in de wei.. De rest loopt allemaal op het land een dorpje verder, daar hoef ik alleen water te checken.. En een zooitje op het natuurgebied.. Lukt allemaal goed hoor, en als er iets is heb ik genoeg alarm-posten die ik kan oproepen hier.. haha!
Wacht alleen nu op mijn vriendje, want ben bezig een ruintje te beleren maar kan nog niet alleen opstappen.. En de "Uitmest-jongens" kan ik niet echt vertrouwen een jong paard vast te houden. Ben bang dat, als hij wat druk wordt en ik zit nog niet helemaal, hun hem loslaten..
Chanel_
Geplaatst: 16-10-09 16:10
Ik ben er vandoor
Ga vandaag Chanel weer eens losgooien heeft al tijdje niks gedaan
heb voor het eerst hier op Odinn gezeten, heb geen hoofdstel en zadel, en vond het best spannend, zit zo anders als ik gewend ben van syl en Odinn vond het ook wel appart 2 van die bottige billen op zn rug. maar heb een paar rondjes gestapt (met pim erbij, ben nou eenmaal een bangerik) morgen komt er iemand met zadels en bedacht dat ik er dan wel op moet gaan zitten. (ik heb 3 vesten aan en laarzen die afgezakt zijn en 3 maten te groot (kun je er 4 paar sokken in aan ) ben heel verkouden en het is al zo koud) lief ventje is het he
Wat zijn jullie weer hard gegaan na gistermorgen zeg! Heb vluchtig bijgelezen.
Vanmiddag een nieuw regendeken voor Boncho gekocht. Van Imperial Riding versie Hurricane. Loony heeft hetzelfde merk alleen een andere kleur. Bons krijgt (als ie past, morgen proberen) deze: Marleen, zag je net nog lopen in het dorp. Bij de slagerij wilde je oversteken maar moest op mij wachten! Je liep met een stok/dweil(?) Hihi!