Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lucy_1 schreef:![]()
Ben ik ook weer eens...
Welkom nieuwelingen.... Lisax... leuke tinker verzorg je, in ken ze...![]()
Dekgeld ligt heel erg uiteen vind ik bij onze cobs... Maar dit jaar begin ik ook laag met Hugo. Gewoon omdat dit jaar nog maar zijn 1e 2 nakomelingen worden geboren. Wil eerst wel eens zien wat hij door gaat fokken. Daarom zou ik het super vinden om nog een aantal dekkingen te krijgen voor volgend jaar. En ik zet gewoon ook nog niet te hoog in, omdat Hugo ook nog niet op zijn top is. Volgend jaar staat er veel meer hengst, dat weet ik zeker... Als ik de foto's nu bekijk vind ik het soms gewoon echt nog een puppy....
Grrr... hoest gegaan met de koeienkeuring?
Sita... gaaf zeg, 1e drieling geboren... Hopen dat de andere 250 het ook goed doen![]()
ZiggyJanet naar een interessante slachterij geweest.... Sneu van zo'n paardje...
Ben er nou eigenlijk nog niet over uit of ik ga adverteren op marktplaats met dekken van Hugo Boss....![]()
Hier was het verder wel een lekker dagje vandaag... Voelde me stukken beter dan gisteren... Scheelt enorm als je snurkende hubbie op de bank blijft slapen![]()
Die is nu vandaag zo ziek als een hond.... Hopen dat het morgen allemaal weer wat lekkerder gaat...
Maya schreef:Leon, bij de meeste ruitersportwinkels verkopen ze die dingen wel als ze ook tuig verkopen. Letty's peerdenwinkel natuurlijk ook, maar die is duur (wel topkwaliteit maargoed) Ik haal ze zelf bij de zadel / tuigenmaker in Maldegem. Bij mijn tuig zitten van die bont-onderleggers.
En nogmaals, ook voor Arjan, dikke knuffelIk kom maandagavond langsgereden om alle zooi te dumpen. Dus als je dan daarvoor meldt wat je echt tekort komt, dan kan ik kijken of ik dat nog heb liggen
Syl, ik denk eigenlijk niet dat een veulenhalster vergelijkbaar is met een shethalster. Heb het overwogen, maar gaat vast niet passen
LisaxxRody, wellicht een idee om in het onderschrift, en daarmee de website van Lucy_1 te bekijken?![]()
Oohjee Janet... hopelijk klaart het vlot op! Hier is het al effe droog... hoop dat dat blijftDr komen vanmiddag twee meiden langs, mentochtje maken met Aman met warme choco en cake
![]()
[quote="naam"]
tekst (overbodige tekst kan je verwijderen dmv de backspace knop :+)
[/quote]
Maya schreef:Syl, ik denk eigenlijk niet dat een veulenhalster vergelijkbaar is met een shethalster. Heb het overwogen, maar gaat vast niet passen