we gingen zo keihard op het hek af, met stuiterende bal. Toen klapte de bal op het hek en gaf een heel hard geluid om gelijk weer keihard terug te kaatsen. Helaas schrok Kit zich de blubber en maakte dat hij wegkwam...alleen ik moest ook nog mee en kwam wat later hihi. Hing aan de zijkant en bleef gelukkig zitten omdat ik een tinker heb...die blijven niet rennen enzo na het schrikken. Had er echt even niet op gerekend haha.
I'm Inn to!! Haha onze grote roze voetbal is helaas kapot (met storm een eind weggewaait en ergens op kapot geklapt, dag dag 200euro). Cheyenne kan ook aardig een balletje trappen(A)!
hahahaa jinnik, dat had Bries ook altjd, kwam de melk via haar neus er weer uit lopen
pffff chev knap dat je erop bleef Ziet er echt gaaf uit, denk niet dat die van mij dat zouden doen
vandaag bezig geweest met Noa haar manen, Sarah loopt ze eruit te trekken Dus heb nu maar dubbele hengstenvlecht gemaakt in de hoop dat het dan blijft zitten.
Voor de metamorfose
En erna Kijk vooral nie naar de vieze vlekken... ik heb namelijk altijd een poeptinker...