Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziggy_janet schreef:Heb het net gezien.
Leuk weer wat publisiteit voor de tinker.
Ik duik mijn bedje in! Truste allemaal!

dat mocht aan mij wel anders
)
idd

Alleen hadden er wel wat meer spectaculaire oefeningen in het stukje mogen zitten. 

Vanmorgen nog even de laatste dingetjes kopen, en m'n koffer gaan inpakken. Vanmiddag nog even naar Jes, klein rondje rijden. Rug blijft maar ontiegelijk zeer doen
Ik liep slaperig de douche in, zie wat bewegen in m'n ooghoek en ZOEF, daar stond ik weer op m'n kamer
Gelukkig heeft m'n moeder hem gevangen, en kon ik alsnog douchen

* 

zelfs toen hij de 2e hindernis van het inuitje weg had gehaalt lukte het niet.. tjah.. toen had murf het al uitgevonden he?? hoe ze kan wegkomen
Oh leon hoe herkenbaar ... de jonge paarden op oude stal en tinker + shet dreven ons ook af en toe tot wanhoop en wij hadden zelfs netstroom
pas toen alle draden vervangen zijn enzo bleef het redelijk op orde, maar als ze het eenmaal kennen
(ook 1 vd redenen trouwens dat ik het helemaal zat was
andere stalgenoten belden altijd ons om het op te lossen want zij waren te dom om een paaltje te vervangen of zo
)
Sita heftig avondje dus ... gecondoleerd
Marjolein hei is nu nog mooi 
en moet dus ook van instructrice 2 september Tinkerwedstrijd maar in 't L starten --> zei zij meteen L2
nee beginnen maar met 1 stapje hoger L1 

Janet lekker op vakantie
zo ff op site kijken naar gemiste afleveringen
maar klinkt als die Z ruiter die vorig jaar ook in Wehl meereed en clinic gaf
had toen van mij ook meer gemogen kwa oefeningen enzo
maar toen was ze wel netjes in tenue dus weet niet zeker of zelfde is ?! --> gaat kijken

kan in archief nog niet vinden en ook geen beeld meer of zo ?!