Ja, DubbelDun op Bokt gaat me dan even assisteren daarin. Plus dat in Nederland de blankets niet te betalen zijn! Deze die ik nu allemaal oplinkte (opsommen ) Zijn allemaal rond de 20 dollar. En dan komt er nog 20 dollar verzendkosten bij.. Maar alsnog heb je daar geen pad voor in Nederland!
Ja, want je kan ook 4 tot 6 weken in Nederland zoeken. En dan kom je toch weer bij Arthurs Westernstore terecht die ze ook uit Amerika laat komen. Dus als ik veel gespaard heb laat ik denk ik zoiets overkomen. Maar dan wel een aantal tegelijk. Misschien krijg ik dan korting of zijn de verzendkosten lager dan.
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, moet nog geschiedenis maken, deze week herkansings week, afgelopen maandag meteen naar de vakantie 2 herkansingen donderdag nog een én dinsdag toets geschiedenis Gék wordt ik ervan knettergek!
Fijn Sita dat je vriend er weer is. Emiel Voest: heb ik ook allemaal gelezen...
Leon: Naar hoor, kan me voorstellen dat je misschien een beetje het gevoel hebt dat je haar nu in de steek laat. Terwijl dit waarschijnlijk toch de beste beslissing is.
Oke, jij ook welterusten alvast . Emiel Voest, geweldig hoe hij met paarden omgaat. Paar clinics van hem gezien
Ja, ik heb die boeken al jaren. En ben ik ook al jaren een beetje bezig.. Bepaalde oefeningen. Maar nu ik niet kan rijden dacht ik dan ga ik dat eens doen. Is voor Amy ook goed, weer eens wat afwisseling! Vanuit daarvan wil ik later gaan doorwerken in vrijheidsdressuur.. Als ik mijn Emiel Voest uit heb ga ik verder in Klaus Ferdinand Hempfling en Linda Tellington Jones.. Alles wat ik daarvan opsteek heb ik toch maar mooi binnen!
Amy vind dat allemaal geweldig.. Volgens mij is dat de meest veelzijdigste Tinker van Nederland.. Sorry voor het 'ego' zijn , maar wat ik allemaal met dat paard uithaal doen er niet veel me na. Gewoon omdat die paarden echt zoiets hebben van doe het lekker zelf.. Amy vind alles leuk en doet alles met veel plezier..
Emiel Voest ken ik al uit de tijd dat hij nog op Terschelling een vakantie boerderij had,de Vaerderij. Ik heb veel geleerd van die man.
Leon,wat sneu van dat merrietje. Zo jammer dat we niet alles kunnen redden. Ik weet hoe je je voelt,zo machteloos. Je verstand zegt dat je haar moet laten gaan en je hart schreeuwt het uit van:REDDEN!!!!!!!
Zoow.. Wat ben ik gaar zeg.. Heb zo slecht geslapen. Heb zo ontzettend raar gedroomd.. Over Kees, mijn ex, dat ie opgenomen was in een afkickkliniek voor alcoholisten.. En ik moest hem daar maar uit halen. Maar dat kon niet want dr was een koe aant kalveren. Afijn, een heleboel diepverscholen emoties door elkaar gesmeten en terwijl dat verwerkt word droom ik dus altijd zo fijn..
Vanmiddag om 4 uur gaan werken, kijken wat een paasei het daar is!
Ik 'ken' Emiel Voest ook persoonlijk. Hij geeft les bij mijn tante op school. Tenminste toendertijd. Superaardige man. Heb hem toen ook verteld dat ik me niet 1, 2, 3 in hem ging verdiepen. En hij zei, als de tijd er naar is zal je het vanzelf merken. En die tijd is nu dus aangebroken.. Heb echt plezier in zijn boeken, nu nog uitoefenen. Maar dat zal ook wel lukken.
Gefeliciteerd met je 1000-ste post..
Ja, ik denk misschien kom ik wat ego over.. Maar ik doe zoveel met Amy.. Ik zal het eens in het kort proberen te samenvatten. Misschien wel leuk om van elkaar te weten wat we met onze Tinkers doen.
We doen verschillende dingen met Amy.. Western, Springen, Dresssuur, Ponyvoetbal, Vrijheidsdressuur, Buitenrijden, Aangespannen, Beetje Freestyle, Beetje Parelli, Beetje Monty Roberts, Beetje Hempfling. Verder nog, wandelen, ze is een kinder (vanaf een jaar of 2) pony, geschikt voor gehandicapten, Beetje TREC, Beetje Cross.. Eigenlijk kan je het zo gek niet opnoemen of we doen het wel een keertje.. En we hebben allemaal veel lol, en Amy de meeste
rommulus
zo even een paar pagina's bij gelezen (had het lichtjes gevolgd)
maar snowdon wat balen van de shet is zwaar ****** maar weet wel een beetje wat je door maakt en het is een zeer knagend gevoel denk maar zo mischien komt ze bij een goedde plek en gaat het daarna beter met haar. sterkte
sita geveliciteerd met het verhuizen van je vriend nu nog een snel cursus fries kun je hem helemaal raar laten kijken ik ga al jaren met vriezen om maar versta het grotendeels wel maar zelf praten gaat nog niet zo geweldig ik houd het wel bij mijn stoet btw erg gewaagde dekjes zeg !!!!! (vind stiekum die blauwe wel mooi)
biancaa rare kat staat hem wel goed
ikbenmarije ook geveliciteerd met je 1000 ste post en tja (geveliciteerd met je setjes koorts ????) ben benieuwd hoe het staat nieuwe kleding was wel nodig denk ik na de moord aanslagen van de puppies met naaldjes in hun bekjes of niet
Bah, heb m'n les voor vanmiddag alweer moeten afzeggen, in deze modderbak valt echt niet te rijden.
Moet wel lachen om Mirthe en Max, ze wagen zich echt niet naar buiten nu het zo modderig is. En als Mirthe toch even naar buiten wil gaat ze in de bak voor het hooi staan, waar ze dus totaal niet in past. Staat dus erg maf. Maarja, stel dat je sokken onder de modder komen!
Fijn Rommulus dat je een zadel hebt gevonden. Ik vind Sil altijd zo'n stoere jongen, maak maar gauw foto's van hem met het zadel. Wat was het ook alweer voor 'n zadel?
rommulus