Misschien koop ik er nog wel eens een via Ebay. Want hier in Nederland zijn de kleuren zo sober vind ik altijd. Steeds hetzelfde.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Misschien koop ik er nog wel eens een via Ebay. Want hier in Nederland zijn de kleuren zo sober vind ik altijd. Steeds hetzelfde..
) Zijn allemaal rond de 20 dollar. En dan komt er nog 20 dollar verzendkosten bij.. Maar alsnog heb je daar geen pad voor in Nederland!

donderdag nog een
én dinsdag toets geschiedenis
Gék wordt ik ervan knettergek!
. Emiel Voest, geweldig hoe hij met paarden omgaat. Paar clinics van hem gezien
IkbenMarije schreef:Oke, jij ook welterusten alvast. Emiel Voest, geweldig hoe hij met paarden omgaat. Paar clinics van hem gezien

Ja is een goed idee van je om dat nu op te gaan pakken, zo te zien krijgt Amy nog heel wat te voorduren
, maar wat ik allemaal met dat paard uithaal doen er niet veel me na. Gewoon omdat die paarden echt zoiets hebben van doe het lekker zelf.. 
Mijlpaal gehaald in mijn bokt carriere 

En ik moest hem daar maar uit halen. Maar dat kon niet want dr was een koe aant kalveren. Afijn, een heleboel diepverscholen emoties door elkaar gesmeten en terwijl dat verwerkt word droom ik dus altijd zo fijn.. 

Heb echt plezier in zijn boeken, nu nog uitoefenen. Maar dat zal ook wel lukken.

????) ben benieuwd hoe het staat 
Veel plezier ermee!