Met Arya, de mama van Khaleesi ging ik ook vaak zo wandelen, gebruikte daar een lange teugel voor.
Kwam dit filmpje ook nog tegen
elliecuijk
Geplaatst: 23-11-14 22:23
ik heb ook van die kleine handjes.lekker fijn,teugels en een zweepje in mijn handen tijdens het rijden.ben altijd 5 minuten aan t fronniken voordat ik t een beetje fijn vast heb.
Ik heb ook een filmpje gemaakt met mijn mobiel, even kijken of ik die kan uploaden Het ziet er nog niet geweldig uit, maar ik was en aan het filmen en ik had ruzie met de lijn En Feike en ik doen dit eigenlijk nooit Ach Rome is niet in een dag gebouwd
Gewoon laten zien! Ik klooide in het begin ook hoor. En helemaal nu ik ook en groot paard mag doen met lange lijnen zo nu en dan
Nientsje
Geplaatst: 23-11-14 22:39
Nou daar is het filmpje dan Inderdaad, lijnen hangen wel erg los, maar hij snapt in ieder geval dat hij voor me moet lopen Tsja, echt een geklooi met 8 meter aan lijn, een telefoon en een longeerzweep Wees lief voor me
Ik kan wel wennen aan dit uitzicht
Edit: verkeerde filmpje, nu is er de goede.
Laatst bijgewerkt door Nientsje op 23-11-14 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Mira283
Geplaatst: 23-11-14 22:40
Een tip koop een boogzweep lichter en korte slag heel handig! Voor de rest ziet er mooi uit! Pip loopt net zo heel relaxed oortjes op haha
Top nadat ik mijn pols uit het gips had ook tijden mee gelongeerd. Mijn pols kon geen normale zweep aan. Wat een heerlijk lichte zweep. Prachtig uitzicht heb je!
Vandaag weer een heerlijke bosrit in de zon gemaakt. Indy had geloof ik hete pepers gegeten, wat een haast had ze Bonnie en Khaleesi gaven thuis ook even een showtje weg toen we weer terug kwamen, ik geloof dat ze allemaal erg lekker in hun velletje zitten
Ik ga het hier ook even plakken, misschien heeft hier iemand een idee?
"Ieder jaar weer dezelfde ellende, want mijn vader is zo moeilijk om voor te winkelen en mijn ideeën zijn gewoonweg op nu. En nee, ik ben niet lui of niet creatief, mijn moeder krijgt de meest creatieve, originele kado's
Mijn vader heeft geen hobbies. Echt, totaal geen hobbies. Hij vindt niets leuk, doet nooit wat en kijkt eigenlijk alleen tv thuis. Het enige dat hij graag doet is eten en oude, Arabische films kijken. Ik heb al eens een taart gebakken maar echt leuk vind ik dat niet als kerst kado... Ik heb ook al kleding gekocht, wat ik ook niet echt een leuk idee vind om te geven. Roken spoor ik niet aan dus sigaren wordt hem ook niet. Ik heb hem al een fles van iets duurs gekocht maar dat heeft eerst een half jaar in de kast gestaan en de sake die als souvenier eens gekocht is heeft hij niet eens aangeraakt, en ook de Finse likeur niet... Terwijl meneer wel van drank houdt zo nu en dan.
Ja, wat blijft er dan nog over? Hij zit in de electronica dus een telefoon/ipad/laptop of accessoires zit er niet in. Tablet hebben we sowieso al een keer gekocht, en ook een nieuwe tv. Ook al een toetsenbord, echt alles wat we konden kopen hebben we qua electronica gekocht.
Ik heb hem zelfs een reis naar Egypte (moederland) gekocht waar hij niets aan gehad had omdat de verkoopster ons een verkeerde verzekering gegeven heeft ipv annulering heb ik mijn geld er niet eens van terug gekregen en mijn vader kon niet gaan (had zijn voet gebroken...)
Ik spreek geen Arabisch dus ik kan ook niet even de familie bellen ofzo van goh, spreek eens een leuke video boodschap in voor mijn vader, en daarbij heb ik er eigenlijk geen contact mee. Eten is ook niet bepaald persoonlijk en mijn vader mag eigenlijk wel wat afvallen, hij eet niet zo gezond vaak. Dus snoep en lekkernijen kopen bevordert dit niet.
Vorige kerst parfums enzo gekocht en om dat weer te doen? Dus liever bokkers, wie heeft de gouden kadotip voor een saaie vader zonder hobbies?
Oh ja en lezen doet hij ook niet, dvds kijken ook niet want die kunnen we gewoon online kijken. Denk dat de voor de hand liggende dingen nu wel genoemd zijn dus dat zoek ik niet. En mijn budget is ook niet bepaald hoog, moet voor 2 anderen ook nog kado's kopen en mijn kado voor mijn moeder is nogal ambitieus..."
Misschien leuk om eens uitgebreid voor hem te koken, en dan gerechten waar hij heel erg van houdt en op een dag naar zijn keuze. Dan dek je de tafel zo mooi mogelijk, maakt een mooi voorgerecht, hoofdgerecht en een lekker dessert, na het eten koffie met bonbons of lekkere koekjes. Dan heb je een heel persoonlijk kado, en een super gezellige avond!
Of met z'n tweeen iets leuks gaan doen, gezellig samen naar de dierentuin, of naar een mooie film in de bioscoop?
Hmm nee daar is m'n vader dus geen fan van iets samen doen En we gaan voor kerst al 2 dagen iets doen dus dan zou het erna al vallen. Ik heb wel al eens een taart gebakken maar dat was een ramp dit is moeilijk!!
Ik laat bijna elk jaar voor mijn ouders en schoonouders kerstballen bedrukken met een foto van de kids. En voor mezelf de kids en hond en paard. Je zou een setje kerstballen kunnen bedrukken met een foto van jullie gezin, ofzo. Dan heeft je moeder er ook nog iets aan.
ik lag er vandaag weer eens langs.dan denk je voldoende te klemmen,helaas pindakaas,sprongetje opzij en ellie lag er weer langs.en weer!op dezelfde plaats.wrs lag er iets wat daar normaal niet ligt(zandhoop of tak)en dan zet ie een stap opzij.ik heb t niet in de gaten en kan t niet opvangen.gelukkig weer zonder problemen opgestaan,maar baal wel.wil t zo graag goed doen,maar dan gaat t toch weer niet zoals t moet.
Lori
Geplaatst: 25-11-14 22:42
Wil even zeggen dat alles hier redelijk oke gaat. Met Jack is het super, Cup wat last van wormen hopen we die is gisteren ontwormd (Jack ook natuurlijk), hoop dadelijk een hoop te zien dat ik nader kan bekijken (de andere waren vertrapt ben pas s'avonds thuis) en hopelijk zijn het wormen .
Verder van werk moeten ze weinig doen hier laatste tijd, achja lekker rustig zo .
Even update nog altijd niks van wormen te bekennen jammer genoeg, wel enorm veel zand. Net wat vitaminen, zijn basis graantjes met wat olie over gegeven heeft die met veel smaak opgegeten. Wat wel duidelijk is nu is dat die veel te veel aan zand in zijn darmen heeft zitten. Verder wacht ik nu even af behalve de vitaminen voeren en wat voor het zand wat weg te krijgen (probeer aan pysilium vezels te raken). Hoop dat die betert daarna en anders toch maar bloed laten afnemen door een da maar eerst even de voor de hand liggende dingen oplossen.
J_E
Geplaatst: 26-11-14 10:31
Lange lijnen vind ik ook niet meevallen!
Vervelend dat je eraf bent gevallen Ellie. Gebeurde het in de bak? Misschien kun je dan eerst een rondje aan de hand lopen, zodat je paard alles vast een keer gezien heeft van beide kanten?
Gelukkig doen we niet aan kerst, dus voor ons geen cadeauperikelen. Iets van muziek, vindt hij dat wel leuk?
Dikke ego-post, ik ben zo trots op Aranka. Galop in de bak vindt ze heel moeilijk. Dus gister met alleen de overgang bezig geweest, geen rondjes. Binnen 5 minuten galoppeerden we bijna vanuit stilstand weg, lange zijde over, binnen 3 stappen weer in stilstand en lekker uitpuffen. Geniaal beest.
He wat vervelend Ellie, dat geeft ook niet echt zelfvertrouwen. Hopelijk gaat het de komende tijd weer goed zodat je weer wat zekerder wordt.
Ah, Cup waarschijnlijk last van wormen, hopelijk vind je ze zodat je weet welke, en anders even een bloedonderzoekje? Psylium vezel verkopen ze ook wel eens in kleinere hoeveelheden bij de drogist (net als lijnzaad) Schijnt ook voor mensen goed voor hun darmen te zijn. Bij bijv. de Agradi is het is grotere hoeveelheid wel goedkoper.
Wauw, stoere Aranka! Leuk dat ze het zo super doet!
Gister al heel laat klaar met werken, vandaag ook een volle dag. Heerlijk om dan s avonds nog even lekker te ont-stressen bij de paarden, lekker de bak uit mesten en de paarden knuffelen
zo korte post.. vandaag weer met noah op het ziekenhuis gezeten.
weer nieuw gips helaas geen pinnen en geen hechtingen eruit ze was teveel overstuur.. aankomende vrijdag wordt ze weer onder narcose gebracht en gaan dan de pinnen en zo eruit...
dus even zien hoe dat gaat!
Sorry dat ik zoveel afwezig ben laatste tijd probeer wel met jullie mee te lezen hoor maar door alle drukte thuis en op werk is het erg lastig