Andrea, wat doet Jaron het goed
knappe man 
De afgelopen week wel telkens bij gelezen via mn tel, maar geen tijd gehad om uitgebreid te reageren op de comp

Is ook wel erg veel dus ik laat t deze keer
hahaDeze week flink druk gehad, veel geluidsoverlast op werk
maar goed, t is voor n goed doel
ze zijn bezig met de verbouwing (op t moment zijn ze bezig met de roltrappen naar de 2e verdieping (hebben geen eerste verdieping...) en wordt er aan de zijkant een stuk bijgebouwd. Uiteindelijk moet ook nog het trappenhuis verhuizen en gaat er bij ons in de winkel 2 muren uit zodat we een meer vierkante winkel krijgen. Wel leuk, we krijgen straks een Action boven

Maargoed, nu dus aardig last van geluidsoverlast
liepen van de week allemaal al rond met oordopjes
na mn werkdagen lekker naar stal geweest, vind t altijd zo heerlijk om dan op stal even te kunnen ontspannen 
Lekker met Bartje gereden, hij is zo ontzettend actief deze week! Vooral met het longeren dinsdagavond, hij had peper in zn reet geloof k
En Pride doet t echt super deze week
ben zo trots op m
rijden gaat echt heerlijk, hij doet zo zn best en vind het steeds leuker! Ook deze week 2x gelongeerd, de eerste paar minuten vliegt ie dan met 4 benen de lucht in
en vooral veel bokken
maar hij had gelukkig al snel tijd dat hij gewoon moest werken en toen deed ie t super, luisterde erg goed op stem en gisteren ook geoefend met halthouden op afstand (ik longeer zonder lijn), deed ie na 2x al super 
Vandaag ook weer gereden, deze keer met halstertje, wilde eens kijken hoe hij daarop reageerde
nou, niet anders dan met bit
hij was net zo lekker actief, braaf en ontspannen als met bit
stalgenootje heeft ook nog een filmpje gemaakt waar ik wat stills uit heb gehaald
zijn niet echt scherp
maar ze geven een idee.Eerst nog wat foto's van in de paddock

En dan t rijden

fijn dat het zo goed gaat met ze!
Wat is dat toch met die paarden nu.. Heb ook al niet meer gereden sinds onze 'race', niet uit angst, maar gewoon deels ook door 't slechte weer. Volgende eerste keer strand, pff, vind het toch wel spannend hoor..
morgen maar weer een rondje...
WEER verkouden , ben echt toe aan eht voorjaar !
kan niet wachten op de veuliefoto's straks!