Hihi, ik dacht al dat iemand daar op zou reageren!
Marieke had Loony aan de hand omdat ze een stuk in het weiland eng vond (ze staan hier normaal nooit...) Opeens schrok Loony en sprong enorm lomp weg! Marieke staat dus echt zo van: "Gaat dit goed??"
Flynn heeft ook hard geoefend hoor hele dagen in het weiland stond hij met zijn haar te zwaaien Met dit als resultaat
Hoe krijg jij ze zo fanatiek? Jessie vertikt dat soort dingen dus echt, en Flynn vind het meer gezellig om ín je te staan dan om een rondje gek te doen
Ik gooi sneeuw naar zn kont.... (al is ie daar nu niet meer van onder de indruk) En meestal neem ik toch de longeerzweep even mee. Ik hoef er maar mee te lopen en meneer begint te rennen. Ik raak hem dus niet eens aan.
ellieellende
Geplaatst: 10-01-10 14:19
jonge niamh met nog maar een beetje manen....
vind ik ook een leuke
Berdien
Geplaatst: 10-01-10 14:20
Ja Flynn gaat wel hollen van de longeerzweep, 10 meter ofzo Jessie wordt heel, heel boos van de longeerzweep. Dus dan heb je van die foto's waarop je Jessie op je afgestormd ziet, grote tanden en dan alleen nog zwart, storend beeld
hihi, en met je sleutels rammelen?? Dan denken ze zeker dat ze wat lekkers krijgen? Of opeens op ze afspringen?? Boncho ziet dat als een spelletje en springt dan dus weg en staat zo'n minuut later stil om het nog eens te doen.
Zo we zijn weer binnen... leuke foto's gemaakt van Mich op het ijs
Leon ook een dikke knuffel, ondanks dat het zo "lang" is geleden, blijft het gemis, het verdriet en de herinningen in ons hart. Het lijkt alsnog de dag van gisteren, ik zie ook alle beelden nog voor me. Hoe Mike* lag te vechten en hoe boos hij was. Je zag gewoon dat hij niet meer wilde, zoveel pijn had en in zijn ogen was de wanhoop te zien. Zo'n klein frummeltje die niets kon zeggen, niet kon huilen door de buisjes in zijn neus en keel, alleen zijn ogen spraken boekdelen... Zijn donkerblauwe ogen zie ik ook regelmatig in mijn dromen.
Ellen haar bank verkocht, tijd voor een andere Chantal mooie foto's, die staart omhoog pfff Noa doet dat bijna nooit hoor. Volgens mij heb ik er maar 1 foto van ofzo en verder zie ik het haar ook nooit doen.
Nou kids zijn opgehaald, dalijk met Mich zijn dochter naar oma toen en daar eten we ook. Ik ga ergens tussendoor daar het grafje toe.
Sleutels rammelen doen ze niks op, paraplu ook niet, plastic zakje heb je ze ook in je nek hangen. Op ze afspringen.. Jessie kijkt je dan zo aan *idioot* en Flynn denkt *GROUPHUG* en die heb je dan alsnog in je nek hangen. Het enige wat werkt bij Flynn is zelf door de bak gaan hollen, maar dat is nogal lastig als jezelf de foto's moet maken
Bomproof paarden zijn best handig maar niet als je foto's wilt maken!! Ik zie je trouwens al rennen. Achteruit met de camera in je hand en met dus straks allemaal bewogen foto's! Hihi!
Hahahaha ja zoiets Misschien kan ik mijn bijrijdster als lokaas gebruiken de volgende keer zal het Tessel eens vragen. En tot die tijd zal ik me tevreden moeten stellen met.. onactieve foto's