hopelijk krijg ik dan ook bericht,duurt wel erg lang als je nieuwsgierig bent!!!
aichawinny
Geplaatst: 20-07-11 11:24
Ik denk dat ik te onnozel ben, maar ik begrijp het nog altijd niet zo goed
Ik heb een tinkermerrie zonder gekende voorouders. Zij komt voor zover we weten uit Oost-Duitsland. Ze is ong. 14 jaar oud. Niet zwaar behaard noch het cob type, maar toch goed duidelijk dat het een Tinker is.
Kan ik met zo een DNA test misschien geluk hebben om te zien of er misschien bekende voorouders zijn? Of moet ik het maar laten?
*ongeduldig* weet inmiddels wel al dat izzy via belgie nederland in gekomen is. weet niet via welke handelaar/importeur. en ze heeft in nederland 2 veulens gehad, een van een tinker hengst en een van een shire hengst.(dit veulen had vermoedelijk zomereczeem)
nijntjes
Geplaatst: 07-08-11 18:06
spannend
heb net ook een evelop op de bus gedaan met haren van mijn merrie blue, geboren rond 1998. ouders en herkomst zijn onbekend. voor 2003 dat ze bij mij kwam heeft ze ook een veulen gehad, vader enz onbekend
draaakje
Geplaatst: 24-08-11 07:19
wachten duurt zooo lang, nog niets binnen gekregen.
ik heb ook nog niks binnen. staat toch op de site dat je meestal binnen 21 dagen reactie heb ? dus hoop deze week ook wat in de bus te vinden.
ellepel
Geplaatst: 24-08-11 14:33
ik heb ook nog steeds niks gehoord of er van kelly een match is gevonden,is nu wel een 3 maand geleden dat ik het heb opgestuurd is er iets aan de hand waardoor het wat langer duurt?
Willen jullie mij mailen hierover? Bij alle drie weet ik zo snel niet waar het over gaat? Hebben jullie DNA naar het lab gestuurd? Mail mij even: info@gypsyhorse-dna.com
@nijntjes: heb jij DNA naar het lab gestuurd en wacht je dus op hen, of wacht je op iets van mij? Want ik denk dat het nu overkomt alsof je nog iets van mij moet horen, maar volgens mij is dat niet zo?
esmeralda, ik heb op 7 augustus haren naar het lab gestuurd van blue en wacht dus op de uitslag van het lab, om die vervolgens naar jou te sturen. wil je dat ik je nog meer info mail ??
ellepel, heb jij het over kelly die bij kaylinn vv clearbergen in het weiland staat nabij Assen ???
esmeralda, eigenaar van kaylinn vv clearbergen 2001 geimporteerd wil misschien ook haren op sturen. we hadden even geleden mail contact gehad over kaylinn.
op de site van het lab staat dat het gemiddeld 20 dagen duurt, ze zijn dus nog niet te laat nijntjes
ze hebben het op het moment wat drukker begreep ik (heb even contact opgenomen, ze zijn nu bezig met izzy dr haren)
ellepel
Geplaatst: 24-08-11 18:50
nou, heb toch nog antwoord gekregen en er is geen match gevonden voor kelly. jammer,was wel erg benieuwd . maar wie weet wat er in de toekomst nog komt
Tinkermuts
Geplaatst: 25-08-11 05:45
Van chuck is er via het dna een dochter gevonden, op de site een foto. De bovenste is een Chuckdochter en daaronder een kleinkind van hem.
super dat er fam van chuck is gevonden. hoop ook zulk nieuws te kunnen plaatsen. draakje we wachten nog even af, dacht dat er stond meestal binnen 20 dagen uitslag.
aricia
Geplaatst: 25-08-11 10:01
Gefeliciteerd Tinkermuts ! Wat leuk dat Chuck er een dochter bijheeft !