grid schreef:![]()
en ah Tom en Carlo moeten zich inhouden voor jou en Vincegaan we dan gewoon met 4tjes op wagen of ?!
Wij gaan er lekker achteraan
. Ging vorige week ook goed. En anders splitsen we even, kunnen zij scheuren en wij kleppen 
Truste!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(en de oogkleppen moesten 1 gaatje hoger)

Morgen
maar meer dat ik uiteindelijk wel zou gaan voor meer stamboeken
en jij dus ook maar idd 1st maar eens 1tje.
de oogkleppen zouden wel iets hoger mogen
en ook een oppashuis!
hopelijk is het wel niet teveel theorie
) dus nu maar ff internetten

Maar ik ben eigenlijk vernoemd naar de franse vrouw met achternaam Chantal die de 1e vrouw in... (ik geloof europa maar kan ook wel wereld zijn) die het stemrecht kreeg.
ben benieuwd wat daar uitgekomen is
Citaat:This surname with variant spellings Flannagan, Flanaghan, Falnagan, etc., is an Anglicized form of the Gaelic O' Flannagain, the prefix "O" meaning "descendant of" plus the personal name "Flannagan", a diminutive of the Gaelic element "flann" meaning "red(dish), ruddy". The main sept of the surname is found in Connacht, and Flannigan is numbered among the hundred most widespread surnames in Ireland, taking sixty-ninth place on that list. They sprang from one Flanagan who was of the same stock as the Royal O' Connors, and his line held the hereditary post of steward to the Kings of Connacht.

. Hebben ze in Boxtel niet gewoon allesreiniger
Dan gaat het ineens hard en kun je bij ons niet fijn meer buitenrijden. Stomme beesten
gister en vandaag nog even wat foto's getrokken van het kereltje, samen met Mandy.. Waren wel echt superlieve mensen en heuuul gezellig ook
Hij gaat in Hilvarenbeek wonen..