[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 23:44

grid schreef:
:') _O-

en ah Tom en Carlo moeten zich inhouden voor jou en Vince :(:) gaan we dan gewoon met 4tjes op wagen of ?! 8-)

Wij gaan er lekker achteraan ~~}> . Ging vorige week ook goed. En anders splitsen we even, kunnen zij scheuren en wij kleppen :D

Truste!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 23:44

@ grid, ik zet eerst in op waar hij in mijn ogen het beste bij past, daarna zie ik wel verder.. denk niet dat hij maart volgend jaar voldoende uitgezwaard is voor het ICS.. Bovendien zwaart zijn lijf nu wel heel mooi uit, maar zijn benen blijven achter.. Dus eerst in 2010 NST en daarna wellicht nog eens naar het ICS.

Foto van Elise van Willy in het tuig (hoofdfoto) Helaas zonder neusriem, die moet op maat worden gemaakt, want die paste niet :D (en de oogkleppen moesten 1 gaatje hoger)
Afbeelding

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 08:57

Goeiemorguuuuuuuuuuuuuh!!!

The sun is shining *\o/* en ik heb drie dagen vrij........
En zonder enige reden zit ik nu al helemaal klaar in mijn rijbroek. Ben een beetje :):)

ellieellende

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:07

Goedemorgen!
Jullie hebben gisteravond nog wel gelachen met al jullie alleraardigste opmerkingen! whahahaha
Ik ben er ook al helemaal klaar voor, maar ga eerst ff afwassen en opruimen hier thuis! En dan ga ik naar stal om Niamh een beetje los te werken, dan nog ff op de wei, stal helemaal schoonmaken, paard helemaal schoonmaken en dan de stal in met haar nieuwe zomerdekentje! Ik houd ze gvd schoon dat varkentje van mij! hihihihihi

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 09:18

Goede morgen!

Lekker weertje!

Ik ga zo eerst naar mijn schoonzusje om de sleutel van het huis op te halen. Vanavond slapen we er al.
Turbo en Diesel blijven ook thuis, dus dat vind ik wel gezellig. Wat leven in huis.

Vanmiddag maar eens even nieuwe broeken kopen. 1 broek ben ik uitgescheurd tijdens het weekendje, en de andere is ook al zo oud dat de gaten erin vallen. Dus heb nu geen werkbroeken meer.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:20

hihihihihi Janet en de broeken!
Succes met broekenjacht vandaag!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:27

auwwww zonnebrand creme in je ogen smeren is niet grappig!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:53

:wave: Morgen

Teuntje Ik bedoelde ook niet dat je in 1 jaar alle keuringen af zou moeten gaan ;) maar meer dat ik uiteindelijk wel zou gaan voor meer stamboeken :) en jij dus ook maar idd 1st maar eens 1tje.
Ah stoere willy in tuighoofdstel 8-) de oogkleppen zouden wel iets hoger mogen ;)

Grit al vroeg klaar om te gaan rijden :D

Janet op broekenjacht :P en ook een oppashuis!

Ellen Succes met schoon houden :7

Hier straks naar Slipcursus 8-) hopelijk is het wel niet teveel theorie :O :o
Wilde vanochtend eigenlijk gaan rijden maar kwam erachter dat we uur vroeger richting cursus moeten dan gedacht dus dat haal ik niet (of ik had nog eerder dan Grit klaar moeten zitten :D ) dus nu maar ff internetten :+

Vanavond ook nog op feest dus ff kijken of ik daarvoor nog ff ritje kan maken ... want wil eigenlijk vandaag wel rijden ...

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 11:16

goedemorgen!!

mooie foto's gezien van palllieter en tolkien!

en mooie foto's van dianne dr kudde!!

Leuk dat er zoveel gelijkenissen zijn he :D

Lekker weertje he :D

Ik ga vanmiddag nog ff op kraamvisite.. koudbloedje hier heeft vanmorgen een veulen gehad van bonte willem dus ben beneiuwd..

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 12:00

Ik las iets over betekenissen van namen.
Mijn naam betekend iets in de trant van 'de zingende' :)) Maar ik ben eigenlijk vernoemd naar de franse vrouw met achternaam Chantal die de 1e vrouw in... (ik geloof europa maar kan ook wel wereld zijn) die het stemrecht kreeg.

Girocco zijn naam heeft volgens mij niet echt betekenis, ik weet wel dat Sirocco een woestijnwind is.

Flannagan zou ik niet weten... :n
Binq ook niet en Beauty Miranda is simpel :+

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 12:00

Oe Bonte willem is erg gaaf :j ben benieuwd wat daar uitgekomen is :j

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 12:03

Citaat:
This surname with variant spellings Flannagan, Flanaghan, Falnagan, etc., is an Anglicized form of the Gaelic O' Flannagain, the prefix "O" meaning "descendant of" plus the personal name "Flannagan", a diminutive of the Gaelic element "flann" meaning "red(dish), ruddy". The main sept of the surname is found in Connacht, and Flannigan is numbered among the hundred most widespread surnames in Ireland, taking sixty-ninth place on that list. They sprang from one Flanagan who was of the same stock as the Royal O' Connors, and his line held the hereditary post of steward to the Kings of Connacht.

Iets met rode dus :))
wat betekent ruddy? :+

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 12:12

ruddy zal wel roodachtig iets betekenen dan denk ik!
Had ff gezocht op Girocco, maar kan ik niet direct vinden.
zal wel iets italiaans zijn, veel namen beginnen dat met gi.
rocco betekend dan weer de strijdkreet of de strijdlustige! En denk dat dan weer heel goed past!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 12:34

Bonte Willem vind ik niets aan.

ruddy is roodachtig, rood volgens mij.

succes met de slipcursus ingrid!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 15:27

Slipcursus. Lijkt me best spannend, maar ook leuk en leerzaam om een keer te doen.

Ellen gaat het huis poetsen en krijgt zonnebrand in haar ogen :? . Hebben ze in Boxtel niet gewoon allesreiniger :D

Janet op broekenjacht, kan je weer scheurloos op pad!

Carlo is vanmorgen met een vriendin gaan buitenrijden. En ze hebben de eerste dazen alweer gesignaleerd :\ Dan gaat het ineens hard en kun je bij ons niet fijn meer buitenrijden. Stomme beesten :(
Ik heb maar weer even in de bak wat dressuur gereden, morgen ook lekker buitenrijden.

En twee stinkende vieze winterdekens weggebracht, over een paar weken heb ik ze weer schoon en winterklaar terug.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 15:32

Oops, vergeten Spoek in de gaten te houden.
Heeft net gezwommen en lag nu met haar natte stinkende lijfje op bed :=

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 17:22

ohh.. zo'n actie heb ik trouwens ook een keer gehad! is al een paar jaar terug hoor.. maar ik kwam thuis uit school.. en ik wist dat onze audi naar de apk was.. dus ik fiets het pad op.. staat er toch een HOK van een auto.. echt geen gezicht!.. ik rij de poort binnen, en brul tegen mijn vader: 'wat hebben ze je nou voor een hok als leenauto meegegeven?!'

bleek dat we visite hadden.. die mijn opmerking dus gehoord hadden.. oeps.. kon wel door de grond zakken!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 17:30

_O- Liejn, dat zijn ook echt de geweldige opmerkingen

Even poseren :+: :+:
Afbeelding

Maar als het te lang duurt, dan loop ik alvast aan :D
Afbeelding

En Spoek heeft zich uitgeleefd in het hoge gras (Spoek is de witte vlek :D )

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 17:45

jeetje, wat een donders mooi paard heb je daar!! Vind zijn vlekkenpatroon heel gaaf!

Ahearn is vanmiddag opgehaald door zijn nieuwe baasjes, mis hem wel een beetje.. Heeft toch bijna 2 jaar in mijn kuddetje gestaan ;( gister en vandaag nog even wat foto's getrokken van het kereltje, samen met Mandy.. Waren wel echt superlieve mensen en heuuul gezellig ook :D Hij gaat in Hilvarenbeek wonen..

Boyan staat nu samen met Bonita en Bries en Willy staan nu bij mekaar. Bonita is boos, maar Willy heeft er geen problemen mee.. Moet alleen maar even zo, want voor Boyan heb ik geen andere maatjes die erbij kunnen, want mijn merries mogen niet gedekt worden :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 17:51

Ben je niet bang dat Willy door hem gedekt wordt? of vind je dat niet erg?

Vince is echt een lekkerding!

jaja ik heb ik een broek gevonden. Goede verkoopster, ze pakte gelijk de broek die aan mijn eisen voldeed, en die ook nog past.
Daarna Turbo en Diesel opgehaald, eet vanavond nog thuis. Omdat wilco niet thuis komt eten. En vond het sneu dat de hondjes zo lang alleen zaten.
Turb blijft strak bij mij in de buurt, beetje zenuwachtig hondje. En dieseltje probeert Sem te versieren :=

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 17:52

Bries en Willy staan juist apart van Boyan an Bonita :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 17:54

haha sorry verkeerd gelezen.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 18:06

Heerlijk dagje was het hier! Zonnetje erbij... word ik meteen een stuk vrolijker van. Vanmorgen met de bosmaaier de kleine weitjes glad gemaaid en alle kanten, en vanmiddag lekker met Kascha gewerkt. Aan de longe met een zadel op, ze vindt het allemaal prima. Heerlijk zo'n meewerkend paard. En verder gewoon lekker in en om de wei gehangen... ;)

Ahearn weg, jammer Dianne! Maar Bonita kan Boyan mooi opvoeden toch? Staan er nu ook nog andere paarden bij je?

Vince denkt... duurt te lang, ik ga vast... :+

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 18:08

nope, alleen mijn eigenste en die van alexander..

wel grappig eigenlijk, alle bonte paarden op stal zijn van mij en alle effen paarden van alexander :D

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 18:10

Duidelijk te zien waar de voorkeuren liggen dus... :+