Evene bijgelezen 
Janet de zus van Ziggy gevonden! wel een knapperdje hoor!! 
Nog een reus gezien, wel een mooi dier hoor!! pow! uitstraling!!
Sullebulle, welkom! Knappe Gilbert!!
Puchje wat is Bazooka cool met zijn dekentje hahaha 
Joyce chayenne beetje ziek geweest dus! gelukkig gaat het alweer wat beetr met haar!
Berdien die haar paardjes soms neit uit elkaar kan houden
Nou na die foto's is dat wel duidelijk idd! vooral emt dit rotweer waardoor flynn natuurlijk nog donkerder lijkt haahha
Nog over pony's gesproken. Ik ben ooke cht een pony mens.. dat grote is niks voor mij!!
Ik vang nog liever een wilde kat dan dat ik een enorme joekel van een paard de trailer op moet laden.. (echt gebeurd, ze klieren me er nog mee
Maar gelukkig kan ik wilde katten vangen YEAH!) haha
En nu maar kijken hoe Travis uitgroeit in de grootte
Hoop wel groter dan Misty das maar een ukkepuk
Leon en Petra lekker aan het werk geweest emt de paardjes!!
Grit ooit een bolderkar in 20 delen gerden hahaha (niet grappig maar het staat er wel grappig hahaah)
En nu ben ik weer bij 
Vandaag met Misty richting veearts geweest.. Hadden haar allen op de trailer geladen, en ging hartsikke goed.. Eeerst even hinneken naar baby maar toen we eenmaal reden niks aan de hand.. Bij de veearts ook super braaf!
Het gaat opzich goed emt het herstel van haar hoef, maar we zagen een plekje wat osn neit helemaal lekker zat dus toch even op controle geweest. Het was in eerste instantie enit iets om me zoregn om te maken.. zoals ze daar zeiden. Nu elke dag met blauwspray erop en kijken of het zich verder ontwikkelt.