jeanie schreef:Supertrots de tijd 2.57 gereden 29 km in ieder geval de snelste van stal![]()
![]()
Ja dat zekeeeeeeeerr
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jeanie schreef:Supertrots de tijd 2.57 gereden 29 km in ieder geval de snelste van stal![]()
![]()
Maya schreef:+:)+ verslagFijn dat je het zo geslaagd vond! Wat waren de waardes? Hartslag en locomotie.
Vasthi schreef:Gefeliciteerd, goed gedaan van Jeanie en van Martine. Leuk dat verslag en de foto's! Jullie hadden ook een mooie dag voor een endurance.
wat zal je achterste nu pijn doen Martine
Maya schreef:Finish was kantje boord zo te zien, maar verder hele mooie waardes, twee keer een A
29/2,57 = 11,28 km/u, wauw, das nog best snel idd.
Je maakt me nog jaloers, ik moet nog wachten tot juni volgend jaar eer ik weer kan starten...
kennismakingsklasse is max 11 km per uur en min 7 km per uur.
Zit daar dan ook een maximale limiet aan? Voor normaal is 9 t/m 13 km/u in Nederland, dus had het voor kennismakingsklasse op 8 t/m 12 km/u gedacht. Of is het allemaal omlaag gehaald omdat het een strandrit is?
)
..... broodjes moet je wel opeten en niet verbranden....
dat zal wel stinken
Ik zei toch dat ik streng was?
Mazzel-meid schreef:Endurance lijkt me ook een superleuke tak van de paardensport.
Starten er nou veel Tinkers in de endurance?

) ook meeloopt. Maar volgend jaar kan Dewi daaraan toegevoegd worden
Ik wacht op de definitieve kalender, maar heb er al een paar op het oog waarvan ik hoop dat ze doorgaan, en dan wil ik met haar ook gaan starten 

Maar was dus Gelderland... Of Overijssel? Een van de twee dus

*