Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
morris01 schreef:Fijn dat het goed ging Xjes_lise galop is altijd een lastig dingetje zodra ze wat meer balans krijgt gaat het vast super!
Veel plezier zondag shelly21!
Nessa fijn dat je er nu aan kunt werken! Komt vast goed!
Vandaag weer een filmpje gekregen van Joey hij heeft het zadel nu redelijk geaccepteerd, hij gaat er niet meer vandoor, hij vind het nog steeds spannend maar gaat dan stil staan en laat zijn hoofd zakken en ontspant dan dus dat is heel fijn vanaf nu kan het alleen maar beter worden! Zaterdag ga ik weer bij hem langs
morris01 schreef:Fijn dat het goed ging Xjes_lise galop is altijd een lastig dingetje zodra ze wat meer balans krijgt gaat het vast super!
Veel plezier zondag shelly21!
Nessa fijn dat je er nu aan kunt werken! Komt vast goed!
Vandaag weer een filmpje gekregen van Joey hij heeft het zadel nu redelijk geaccepteerd, hij gaat er niet meer vandoor, hij vind het nog steeds spannend maar gaat dan stil staan en laat zijn hoofd zakken en ontspant dan dus dat is heel fijn vanaf nu kan het alleen maar beter worden! Zaterdag ga ik weer bij hem langs
Nessa schreef:Gefeliciteerd Dominique!
Ik ga een flink paar stapjes terug doen met cheana. Ze is zo ontzettend scheef dat ze niet in staat is iemand te dragen in stelling in galop. Lesgeefster snapte heel goed waar mijn rij problemen vandaan kwamen.
Ze is ook nooit, echt nooit, correct gereden. We gaan dit dus bij de basis aanpakken. Vanaf de grond. Rijden kan wel en gaan we ook doen, maar alleen stap en draf.
Dit is niet 1 2 3 weer goed. Gaat zeker een jaar overheen. Niet erg. Ik heb de tijd.
Ze vond wel dat we het heel goed deden samen. Ik voelde cheana zo goed aan. Ben ook nog steeds heel blij met der! We gaan lekker verder met trainen. Alleen beetje anders dan ik had gedacht