Ja ze komen erop, maar toen ik gisteren aan de site werkte had jij het nog niet bekend gemaakt Geduld is een schone zaak
Ohja verrek! Duitsland
Pellie
Geplaatst: 05-05-11 11:14
geweldige matches allemaal!!
Uiteindelijk zou je de familielijnen ook een beetje terug kunnen voeren naar de fokkers waar de handelaren het meeste zaken mee hebben gedaan, en uiteindeljk ook bekende/populaire bloedlijnen. En uit bepaalde streken van Engeland/Ierland beduidend minder, en dus de niet bekende/populaire bloedlijnen, of zie ik dat verkeerd?
Helaas geen match voor Maestro. Ik had het wel verwacht.
Mauve7
Geplaatst: 06-05-11 15:49
Jammer Ginger maar wie weet wat de toekomstige profielen brengen .
Mijn merrie ook nog geen familie gevonden, ze komt via Kloostra (wel in NL geboren). Ik denk dat Pellie wel gelijk heeft, ben benieuwd of er wel resultaten zijn voor tinkers die via Kloostra zijn gekomen.
wat een gave familie banden zijn er weer gevonden zeg!!!
ellepel
Geplaatst: 24-05-11 09:27
ik heb van kelly het dna profiel ook op gestuurd en ben wel benieuwd wat daar eventueel uit komt. hoe lang duurt het ongeveer voordat daar wat over bekent is?
Ja, dat klopt. Maar hij staat bij mij bijv. op mijn lijstje voor Luna in de toekomst, maar van Luna is alles onbekend, dus wat als er op een of andere manier wel een band zou zijn? Verder dan een lijn gaat het niet toch? Of zeg ik nou iets heel raars?
Ja ik heb net de laatste groep eruit gegooid en binnenkort volgt nog de allerlaatse groep. Die heb ik al compleet. Voor mensen die nu dus nog DNA willen insturen gelden de nieuwe regels