Ben weer klaar om naar me werk te gaan tenminste bijna....... Jullie hebben een rijmvolle avond gehad zie ik Het was volgens mij wel gezelli.
Tot vanmiddag maar weer
Lucy_1
Geplaatst: 03-12-09 08:10
Ik zie het alweer.... Iedereen ging behoorlijk te keer... Niets is hier te dol, Jullie sloegen redelijk op hol... Met rijmen en dichten, van jongens en wichten. Zover ben ik momenteel nog niet. Kan wel schieten op die Piet. Vandaag een drukke dag voor de boeg. Dus het wordt hier vast niet vroeg. Wens jullie een fijne dag. Heel gezond en met een lach!
Sint is het overigens zaterdag pas. En pas kan ik geven : gas!
Goeiemorgen
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 03-12-09 08:22
Goedemorgen!
Grit dat filmpje
Jeetje Lies al voeg aan de rijm, ik sla een jaar over. Drink er tegenwoordig ook te weinig voor
timokyana
Jeetje Lies wat een verborgen talent. Er is vast niemand hier die jou zo kent. Dat rijmen en dichten is dus ook voor knappe wichten. Nu is helaas mijn inspiratie weer voorbij dat rijmen en dichten is niets voor mij. Ik zit uren naar woorden te zoeken, op internet en in boeken. Het is goed dat ik nu weet wie dit talent bezit beide een bokt lid. Ik weet bij wie ik nu aan kan kloppen dan hoef ik geen uren te mokken.
Induna
Geplaatst: 03-12-09 09:40
Goedemorgen:)
jemig wat kunnen jullie allemaal goed dichten.. Dit jaar sla ik Sinterklaas over.. maar mocht ik toch nog een gedichtje nodig hebben weet ik bij wie ik kan aan kloppen
Grit: dat filmpje haha wat een lol!
_Rhiannon_: wat een fijne foto zeg voor deze morgen! (het is nu maar grijs en nat
M_D_H
Geplaatst: 03-12-09 09:43
En hier wenst Desiree jullie een goedemorgen, Hopelijk zonder al te veel zorgen, Het is wel gezellig al dat gedicht, dus ben ik dit keer ook maar gezwicht, nu gaan Sint en Piet ook maar aan de rijm, en dat hopelijk zonder al te veel kattezwijm dit was mijn bedrage aan deze dichtinspiraties, en voor mij maar al te moeilijk dus echt geen kattepies:D
(bij de laatste zin was mijn inspiratie dus echt op
grid
Geplaatst: 03-12-09 09:55
Pff ik dacht ik heb gistermiddag nog bijgelezen, dus zal nog wel goed bij zijn maar jullie hebben er ondertussen alweer vrolijk 6 pagina's bijgekletst, da's fijn
Zag dat jullie ook alweer aan het rijmen en dichten zijn geslagen Ben daar niet zo goed in, maar soms lukt het bij vlagen
Leuk dat dit nu al bijna een "vaste" traditie dreigt te worden dus iedereen rijmpjes tikken op de toetsenborden
Hoop in de loop van de dag nog wat bij te kunnen lezen maar nu eerst nog wat werk wegsjezen