whaha, wilde net zeggen, die zal aardig meevoelen ben ik bang whaha
grrr
Geplaatst: 22-05-09 23:01
Gaat Boyan nog weer naar een keuring volgend jaar Dianne?
Grit
Geplaatst: 22-05-09 23:02
Goeieavond!!
Jeeee, wat is er veel gekletst. Maar ook heel veel foto's, dus dat "leest" wel lekker snel . Ik sluit me aan bij Grid's samenvatting. Sorry, het is echt teveel
Meteen even de betekenis van mijn en Vince naam gegooled; Mijn (en dus ook van Grid) naam is Scandinavisch en staat voor; "beeldschone mytische vruchtbaarheid god" maar ook "goddelijke ruiter" dat is dan wel weer leuk.
En Vince is Hongaars en staat voor "overwinnend, veroveraar". Nou, mijn hart heeft hij veroverd!!
Grid; nog even spannend dus. Maar dit weekend hoef je in ieder geval niet op pad. En John krijgt de smaak te pakken. Is hij al klaar voor een ritje met de kar
Ach ja, hij is sowieso leuk toch? Vind ik tenminste wel
grid
Geplaatst: 22-05-09 23:04
Ja hier het nadeel dat z'n 1ste vriendin het beetje verpest heeft met de paarden maar idd op zo'n dagen denk ik idd gaat de goede kant op Al zie ik hem nooit zoals Mees ff op jong paard springen
Ja idd RM
(Alhoewel... haha erg hè Shamrock spookt nog steeds af en toe door mijn hoofd )
en ik weet nu weer waarom ik 14e niet naar keuring kon mijn nichtje heeft communie ... Nog ff verzinnen hoe ik dat nu doe... Weet eigenlijk nog niet hoe laat communie enzo is dus weet niet of ik het red om dan naar Someren te gaan ... Evt zou misschien Maartje (Draaakje) mijn laarzen mee kunnen nemen als het mij niet lukt om te komen
ah ja janet dat ligt geloof ik bij alle mannen beetje gevoelig
grrr
Geplaatst: 22-05-09 23:05
Of Leon, hij brengt Kascha en Kai voor? Nouja, laat maar weten, 't komt vast goed!
Die Shamrock heeft wel indruk gemaakt he?
grid
Geplaatst: 22-05-09 23:09
O ja John wilde wel keer mee op wagen nog ff bedenken wanneer we dan tijd zouden hebben Whaha die betekenis van onze naam past beter bij Say dan bij mij en Vince mooie betekenis
Ja idd Marleen toen ik hem daar weer zag kreeg ik gewoon hetzelfde gevoel als toen ik Say voor het 1st zag en dat heb ik dus niet zo vaak vandaar
O ja dat zou misschien ook nog kunnen als dat niet teveel om is voor hem? want misschien rijdt ie over A2 A67 da's toch weer een half uurtje zuidelijker
Kom gezellig met John een nachtje hier, gaan we lekker mennen en rijden met z'n allen...
Grit
Geplaatst: 22-05-09 23:14
Ha, John krijgt het druk! Laat maar weten als jullie een keer op zaterdag of zondag kunnen, heeft geen haast. Eerst nog maar eens een reisje naar het Noorden
DianneM
Geplaatst: 22-05-09 23:18
Naar het tinkerstamboek gaat hij zowiezo wel naar de HK, ICS weet ik nog niet, omdat hij nu meer naar grai neigt als naar cob. Hij is ook Tinkerstamboek gefokt en niet ICS gefokt.. Hoewel ik een ICS mens ben, heb ik hem liever ggk in een stamboek wat beter bij hem past. Op dit moment vind ik dat het NST..
Cris gaat trouwens menles nemen en ik ga het ook weer oppakken, we zijn nu samen in de boeken, om beide ons menbrevet te halen
grid
Geplaatst: 22-05-09 23:20
Ik laat t je weten Ingrid
Dat zou ook gezellig zijn Marleen al is john niet zo'n reiziger om zomaar een weekendje ergens heen te gaan
Mag trouwens ook Winnie gebruiken voor ritje daar hebben ze nu een leuk huifje voor maar daar dus ook nog geen tijd voor gehad om af te spreken
en Nono staat nu in België om weer bevestigd te worden in voor de wagen Toffe foto's gezien over Marathonbaan en daar mogen we ook nog mee
Dus idd hoeven ons niet te vervelen
Al leek het John bij Tom extra leuk omdat ik hem vertelde dat Tom zoveel conditie heeft en Carlo wel van stevig ritje houdt
en Teuntje als ik een hengst had had ik hem denk ik (uiteindelijk) het liefste bij meerdere GGK hebben ivm zo breed mogelijk in kunnen zetten voor de merriehouders
Laatst bijgewerkt door grid op 22-05-09 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt
De beste vriend van Wilco heeft vannacht een dochtertje gekregen. Dus Wilco heeft hem vanavond gebeld. Dus ik vraag: "Nou hoe heet ze, hoe is de bevalling gegaan, Hoe laat is ze geboren?"
Zegt hij: "Geen idee, het is een meisje, en al snel ging het gesprek over Witlof zaaien" Boeren
Grit
Geplaatst: 22-05-09 23:26
Carlo en Tom zijn wel van het boscrossen . Helaas moeten ze zich vaak inhouden voor mij en Vince
Janet; zo herkenbaar!! Ach, hij weet in ieder geval dat het een meisje is. En wat fijn dat Diesel weer terecht is!
Haha ik weet meestal ook alleen het geslacht vaak nieteens een naam enzo Verder vraag ik meestal nog wel of ze gezond zijn en het zwaar ging of soepeltjes enzo, maar verder Dat moeten ze echt zelf vertellen want ik vergeet altijd alles te vragen ...
Heb ook al keer gehad dat ik alleen wist dat "het" geboren was verder niks
Weet eerder alles van dieren
Grit
Geplaatst: 22-05-09 23:30
Wie weet is het toch nog een zoontje
Achja, vragen hoe lang mensen "drachtig" zijn en hun kids op de schouders kloppen en "braaf" zeggen wordt ook niet altijd gewaardeerd
grid
Geplaatst: 22-05-09 23:31
en ah Tom en Carlo moeten zich inhouden voor jou en Vince gaan we dan gewoon met 4tjes op wagen of ?!
_janet_
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-09 23:33
haha dat heb ik ook altijd Grit
Heb wel een keer een opmerking gemaakt tegen een jongen uit het dorp. Zijn vriendin is behoorlijk stevig. Dus ik vraag: Wanneer is je vriendin uitgerekend? Hij: uuuuhh mijn zoontje is al 2 maanden oud...
opsie ik schaamde me dood.
Grit
Geplaatst: 22-05-09 23:38
Mijn vriendin vroeg aan een gezamenlijke vriend wanneer hij zijn neusoperatie nou kreeg (hoek in zijn neus zou wat subtieler gemaakt worden). Nou, die operatie was dus al geweest!! Ik was zo blij dat ik die opmerking niet had gemaakt En dan proberen je eruit te kletsen. "oh, het is hier ook wat donker"