Als je ziet hoe sommigen hunzelf voor schut zetten met sommige berichtjes.. Ze huwelijken zihzelf net nog niet uit..
Die jongen lacht zichzelf kapot! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die jongen lacht zichzelf kapot!

(erg dominante uitstraling en dat op d'r euhhh.. hoe oud was ze ook alweer, 21?)

Dan zul je je wel welkom voelen hier, aardig wat mensen hier hebben een haf naast hun Tinker
(Sita_, Timokyana, ikke... nog meer?
)ziggy_janet schreef:Volgens mij mocht Ziggy maya wel. Hij was zo braaf bij haar, bij sommige mensen kan hij best irritant zijn.
Maar hij stuurt best lekker rond hoor
Leuk de foto's te zien 

T zou me wel verbazen als hij lang op Bokt blijft plakken 

timokyana schreef:t.
Magic mist: ook roxtemp heeft een haffie.
Is gewoon een leuke combi haf en tink
timokyana schreef:@tamara: waar werk jij?
Maar die zal ook fikse reiskosten berekenen denk ik.
Bij de Haflingers bestaat de R-lijn namelijk niet
Dus had er finaal overheen gelezen, ik begreep al niet waarom sommige mensen zich afvroegen of ze een tinkerhengst reed of niet
snowdon schreef:Ow god.... kennisje van me (ide ik niet meer wil kennen) is tegenwoordig mede-eigenaar van een goedlopende pensionstal.. hij is 1 jaar ouder dan ikke.....
Pff, ben benieuwd hoe lang hij dat volhoudt, is er echt het type niet voor... (graatmagere homokapper met alle clichés!)
Maya schreef:Welkom MagicMist! Ook een haflingerfan?Dan zul je je wel welkom voelen hier, aardig wat mensen hier hebben een haf naast hun Tinker
(Sita_, Timokyana, ikke... nog meer?
)