Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chubby schreef:Gammon ziet er goed uit!!
En Peewee heel beschaafd een 'vijgenblad'
haha leuk.... en dat voor een meisje hè?

En ik vond mezelf al aan de late kant... aangezien de paarden rond 6en weer naar binnen moeten in het weekend.
!desillies schreef:we hebben trouwens 8 'betonklinkers' met licht in gekocht welke met een sensor werken,zo krijgen we dus een verlicht paadje!
wie wil dat nu niet,in zijn eigen voortuin.....?
haha
)Chubby schreef:Snow, morgen rijdt Maartje mee met de wedstrijd bij jullie. Da's die meid die begin dit jaar in coma lag nadat ze van dat paardje donderde met zadelmak maken/ inrijden. Knap he...
fjordkootje schreef:Bonte schreef:Ik heb een Nikon D70 spiegelreflex camera. (mond vol)
Welke lens gebruik je meestal? (pure interesse van een mede Nikonian)

voor de foto's en internet en haar fijne stekkie 
ma en buurman zullen pakjes laden
) Eeuh... verder heeft vanochtend de baas nog gebeld, hoe het allemaal een beetje met me ging
Tot nu toe hebben ze elke dag gebeld, echt heel lievvv! Mijn nacht was redelijk, wakker geworden om half 4, niet makkelijk in slaap komen maargoed... Kan iig wel uitslapen
fjordkootje schreef:Bonte schreef:Ik heb een Nikon D70 spiegelreflex camera. (mond vol)
Welke lens gebruik je meestal? (pure interesse van een mede Nikonian)
En mooie rit met Flan gemaakt. Aan de kletter geweest (stukje) en hoeven doen t heeeeel goed ook na t draven ohz... 
*
Fijn dat je het zo geslaagd vond! Wat waren de waardes? Hartslag en locomotie.