Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
morris01 schreef:
Xjes_lise schreef:_Dominique schreef:Ze is van mij
Althans bijna, krijg vanmiddag contractje etc doorgestuurd. Moet alleen nog vervoer regelen..
Gefeliciteerdnog veel geluk met haar!
Jane2 schreef:Jeetje Kimley, wat een klap. Misschien toch even langs de huisarts? Let goed op jezelf hoor.
Dominique, gefeliciteerd met de knapperd. Ik heb Storm wel laten keuren. Hij is een import tinker en stond bij een handelaar. Wilde zeker weten of ik een 4 jarige RUIN had gekocht. En of hij goed gecastreerd was. Woody heeft de da snel even nagekeken bij het enten.
Kimley schreef:Bij mij ging het minder goed vandaag
Hele mooie foto's gemaakt!
Ik zou even rijden, ben aan het stappen en ineens schrikt ze, klapt half tegen de paal van de bakrand aan, zadel schuift scheef en raakt in paniek..
Ik schoof met het zadel mee en viel uiteindelijk.. tegen de bakrand aan. Blijkbaar( dit kan ik me zelf niet herinneren) bleef mijn voet hangen in de beugel. Wat ik wel weet is dat mijn hand vast zat in de teugel en ik dus meegesleept werd.
Ze raakt nog meer in paniek en slaat achteruit , tegen mijn borst en ik klap met mijn rug vol tegen een paal..
Dus flink pijn nu.. en bont en blauw![]()
Arme mouse was ook over de zeik.. arm ding
Laughy schreef:Dominique; gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! leuk dat het toch de tinker is gewordenKnap dier is het ook trouwens!
Kimley: AUW!!! wat dat betreft ben ik blij dat ik de wei rijdt maar als ik tegen een paal aan val de paal meer schade oploopt dan mij (als het goed is)
Denk inderdaad niet te ligt over je verwondingen en als het niet goed voelt direct naar de huisarts!