Heerlijk om de kleine grut te zien. Prachtige plaatjes komen er weer voorbij, ik vind die witte hoofden ook wel wat hebben.
Jayney
Geplaatst: 08-04-15 09:19
Miles wat een tank is dat!
Al die veulens zo leuk wil Erynn ook zo graag laten dekken!
Drum Cullan wow die zwaart ook flink uit zeg weet nog dat je hem net had al die paarden bij jou worden allemaal mooi vol! Erynn heeft het nergens zo goed gehad als bij jou Andrea!
Noortje weer op de wei en aan de arbeid
Leuk al die witkopjes Hier een kwart wit kopje haha Foto's gemaakt door Nikki! (zijn van een poosje terug)
Heerlijk weer voor een picknick, ziet er zonnig uit!
Miles heeft echt een lief snoetje en de kruimel hierboven geniet ook van de zon samen met mama
Jayney, jij boft echt met zo'n stalgenoot hoor, die eerste foto is echt briljant!
plientjedres
Geplaatst: 08-04-15 14:41
Withoofdjes zijn leuk! Daarom heeft de mijne helemaal geen wit Persoonlijk hou ik van net even wat anders, blesjes heeft niet zo mijn voorkeur Zelfde dat ik een effe kleur persoonlijk mooier vind dan bont. Of het moet een bescheiden vlekje zijn zoals ik hier boven 2 veulentjes voorbij zag komen van mnkortleven en aniekepiek met het grootste deel donker. Daar hoeft niet eens een strikje omheen Oh en natuurlijk vosbont dat vind ik nog het aller mooiste. Toch juist leuk dat iedereen van wat anders houd. Van het weekend naar Duitsland geweest met de paardjes, helaas was het erg slecht om te rijden door het noodweer van afgelopen week. Maar toch heerlijk gehad. Dit was overigens een voetgangers/ fiets/ auto pad., we mochten daar in elk geval niet rijden.
@plientjedres, als je hem ooit gaat verkopen dan bel je mij maar
snowdon
Geplaatst: 08-04-15 19:39
Visite hier maakte vandaag nog deze foto's
Chilaili alweer 15 dagen op eigen benen!
J_E
Geplaatst: 08-04-15 20:07
Ja, favoriete topic. Wat een mooie foto's weer! Schattige veulentjes, mooie koppies, woeste grasmaaiende hengsten, gaaf hoor. Leuk om foto's van Drum te zien ook.
Tjee wat lijkt Erynn op die laatste foto op Noeka zeg... het is bijna eng.
En om on topic te blijven een flutfotootje van mn telefoon van de winter. Zo valt de gelijkenis niet echt op..
J_E
Geplaatst: 08-04-15 20:22
plientjedres
Geplaatst: 09-04-15 07:31
guusje_h schreef:
@plientjedres, als je hem ooit gaat verkopen dan bel je mij maar
Ha ha ha de kans is heel klein dat dat gaat gebeuren maar ik zal aan je denken
moooooie foto's komen er weer voorbij! dat kleine grut ook he
hier heeft hoogdrachtige dame Angel nog geen haast
Cheyenne26
Geplaatst: 10-04-15 11:39
Ik zal onze tinkers ook even showen. Bo is mijn ruin van bijna 5 en van de week heb ik er voor het eerst opgezeten. De andere is kayleigh, de merrie van mijn vriend. Net 5 en ook al ingereden.
@frenia, het overlapt net niet zo vloeiend, misschien ligt het daaraan. Als je PS gebruikt, gebruik dan anders eens een zachte eraserbrush voor je laag met 20% en dan kun je er langzaam wat meer vloeiing in krijgen zeg maar. Verder is het mooi hoor