hier ben ik ook weer even. Zit te wachtenop telefoon dat mijn nieuwe laptop afgehaal dkan worden. Ben deze echt zat.
Gijs ziet er steeds leuker uit en dat was hij al.
Succes Ellie. Niet elke dag zal hetzelfde zijn, gewoon je tijd neme. Zou ook niet gelijk gefocusd zin op het "aan de teugel" lopen. Is nl best een ruim begrip. Eerst lekker aan elkaar wennen en doorrijden. Dat nageeflijke moet tochit ontspanstand komen e kun je niet afdwinge. Ja sommige doen het wel, maar daar kan ik echt niet naar kijken.
nou hier dus sinds gister een rare prikkel in me knie en gisteravond een soort van extreme prikkende puist geprikt waar allemaal pus en bloed uit kwam en vandaag dus weer en ik dus bang ben dat ik dus een onderhuidse infectie heb zitten bij me knie door iets wat enorm prikt... als t vanavond of morgen niet weg is ga ik denk maar eens naar de huisarts word er niet zo blij van...
verder gaat t met me zoontje gelukkig beter...
van de week met man lief nog ff op t land geweest bij de paardjes en ook die werd flink geknuffeld door milk....die echt de hele tijd zo stond van nou kriebel me maar dat vind ik lekker en ik blijf net zo lang staan tot je me kriebelen gaat...gek paard
demolenhoek hoe is t met die gekke kwaaie tinker dame hebben jullie dr nog?? en hoe gaat t nu ondertussen er mee?? word ze al wat liever nu ze je al wat langer kent?
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 28-02-13 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 28-02-13 15:13
Ja die staat hier nog. Ze gaat april/mei ergens naar Terpentijn
wat jammer dat je dr weg gaat doen...maar misschien wel beter voor haar en jou... hopelijk kan je er een beetje rust in vinden en mag je dr nog blijven bezoeken
Hallo iedereen, sorry dat ik zo lang in de meeleesmodus zat maar ik had het gewoon erg druk met school en stage. En ik moet nu ook enorm veel tijd besteden aan onze veulens hier We zitten hier nu met de 2 shetlanderveulens die nu alle stalmanieren aan het leren zijn en natuurlijk ook ons kleine stinkertje Flicka die we aan het voorbereiden zijn op haar vertrek naar haar nieuwe baasjes. Van rijden is er nog niet veel in huis gekomen hier, de paddock ligt er hier echt zo slecht bij en als het dan eens goed ligt heb ik geen tijd. Hopen dus dat het nat binnenkort wat wegtrekt Wie van jullie gaat er trouwens ook naar flanders horse expo? Ik ga zaterdag gaan.
Hihi dat filmpje, al die hoofdjes op de bal gericht En knappe Denzel ook in een filmpje gezien Gijsje is ook mooi aan het groeien zeg
NathalietjeB
Geplaatst: 28-02-13 17:32
wou dat ik in belgie woonde dan had ik er ook wel heen gewild helaas voor mij veelste ver rijden
Ah jammer, dit is nu de derde keer dat ik er naar toe ga. Maar ik vind het altijd wel de moeite waard Ook om spullen voor de paarden te kopen enz. nu gaan we op zoektocht naar een passend en mooi hoofdstel voor Shiva. Ze heeft namelijk zo'n groot hoofd dat een full erg krap zit. En elke keer zo moeten prutsen om dit aan te krijgen is nu ook niet zo fijn En natuurlijk vind ik de rasvoorstellingen en de shows ook altijd erg leuk!
Ik ga ook zondag. Het spijt me dat ik hier zomaar binnen spring, heb een hele tijd in dikke meeleesmodus meegelezen. Ik weet dat ik dit vaak doe, maar ik heb niet altijd erg veel tijd door school en heb vaak niet echt puf om te reageren.
Er gebeurt hier op dit moment ook echt niets. Gelukkige komende weken wel! Volgend weekend eerste strandritje, weekend daarop buitenrit in Stekene en het weekend daarop Equitana
Jess_vH
Geplaatst: 28-02-13 18:05
ik moet helaas werken wanneer horseexpo is. Maaaaar...heb mijn laptop. Hij is echt snel en erg leuk om een touchscreen erin te hebben. Vanavond even uitvogelen. Baal gelijk dat ik morgen en het weekend weer moet werken..
Voor mij is het 48minuten rijden Lekker dichtbij dus.
Helaas niet Nathalie, ik zal wel een uitgebreid verslagje maken en sleur men vriendin met fototoestel mee
tinker_sally
Geplaatst: 28-02-13 18:32
Wat is Gijs een leuk beetje om te zien? Hoe oud is hij?
Wat een leuk filmpje met die bal? Zoals sommige er naar staan te kijken. Lopen ook leuke beestjes tussen.
Spannend Diaz bezig zijn met een huisje.
Horse Expo lijkt me wel mooi om eens naar toe te gaan, maar vind het te ver rijden. Ben je al gaar voor je er bent, en om dan 's avonds weer terug naar huis te rijden.
Heb Sally daarnet lekker een poosje op de wei laten lopen. Had geen puf om iets met haar te doen. Zaterdag of zondag wordt ze met een nieuw paardje gezet, ben benieuwd hoe dat gaat.
Lori
Geplaatst: 28-02-13 21:41
Voor mij is het een goed halfuur a 40minuten ook rijden. Ik ga zondag als ik ga.
Zeg zijn er hier die toevallig een canon hebben waarmee je kan filmen en iets zouden willen doen voor mij.
Al een korte uitleg, ik moet een video clip maken en ga dat doen op muziek van i'am a gypsy. Nu ga ik iedere keer als Shakira gypsy zingt er fragmenten van tink'ies in monteren. Nu heb ik daar wel beeld voor nodig.
Ik ga zelf ook filmen ik ga Kaat met Tinky op het strand filmen, als ik Jack nog eens in de weide kan droppen ook Jack. Ik ga hier dichtbij gaan vragen bij tink eigenaars. Jammer dat ik van Be ben zou anders gewoon naar bokkers gaan uit mijn buurt daar voor.
Molenhoek@ Was jij niet van dicht bij Gent ? Bij jou en bij Claudia zou anders nog nipt te doen zijn voor zelf te komen filmen.
NathalietjeB
Geplaatst: 28-02-13 21:51
heb zelf een canon maar filmen heb ik er eerlijk gezegd nog nooit mee gedaan en weet eerlijk gezegd ook niet hoe ik zou moeten filmen ermee ik fotografeer meer dan dat ik film haha
Ik heb wel een filmpje van mij en jack op youtube staan. Die mag je wel gebruiken als je wilt Deze ruin kwam ik tegen op kapaza: Http://nl.kapaza.be/vi/70804267.htm