Nee,zit nu niet op spelpunt. Ik meld me wel even aan
Grit
Geplaatst: 02-12-09 23:28
Dagmar en Chantal Ikke dichten, doe niet zo mal
Zijn jullie spelletjes aan het doen op internet? een bordspel op tafel geeft toch wel meer pret!
mnkortleve
Geplaatst: 02-12-09 23:32
timokyana Waarom neem je dan ontslag, toe aan iets nieuws of zo? Jong om te sterven.
ellieellende Wat voor kleur hadden de bokshandschoenen?
Puchje Mooie ring. Sieraden lijkt me ook wel leuk om te maken armbanden en kettingen, ik moet alleen eens uitvissen hoe ze daar netjes een sluiting aan zetten. Nigel bezoek. Micheal Bublé geen flauw idee wie het is.
Nuage Hoe is het met je hond?
grid Oke anders had ik hem volgende week ingeladen. Heerlijk gereden. Leuk idee zeg zo'n dienblad.
Chanel_ Jammer dat ze zo hard rijden, hier rijden soms ook de vouwen uit je broek. Filmpje had ik al eens gezien, maar hij blijft leuk.
ellieellende Als je opruimwoede nog even aan houd dan mag je hier ook wel even komen stormen.
Eevee Leuk dat je haar mag kopen. Jeetje dat is ook wat van die man.
Muds Gefeliciteerd.
Boncho Je had een rood kruisje. Kids druk, goh daar merk ik hier nu helemaal niets van. Volgens mij is dat ook zoiets als Ellen van padany doet bij Bravour.
_Rhiannon_ Cursus overleefd.
M_D_H Lekker actief met het paardje
eefje03 Jeetje dat is ook schrikken.
_janet_ Spannend hoor, we blijven duimen. Gefeliciteerd met Sem.
snowdon Leon je bent toppie ik heb nu een slachtoffer gevonden voor de toekomstige gedichten voor mijn kids. Doorgaan hoor Leon.
Zo ik ben ook weer bijgelezen, dat rijmen en dichten is niets voor mij.
D_Travis
Geplaatst: 02-12-09 23:34
Grit schreef:
Dagmar en Chantal Ikke dichten, doe niet zo mal
Zijn jullie spelletjes aan het doen op internet? een bordspel op tafel geeft toch wel meer pret!
Zag net op tv wat er in A'dam te doen was. Ik was daar begin van de avond en er hing de hele tijd een helicopter in de lucht om een lichtbundel op de grond te schijnen en er kwamen nogal wat zwaailichten voorbij. Verkeer stond vast. Klopjacht op een overvaller in het Beatrixpark met vuurgeweld