@ Rommulus: ze komt inderdaad voor de kar ze heeft nu een paar keer met me door de bak gewandeld met hoofdstel en longeersingel en de lange teugels en nu ook een paar keer met haar "echte" tuig zonder sleep en 1 keer buiten op straat met tuig gewandeld. Ze doet het echt heel erg super braaf. En zo blijven we lekker door oefenen tot aan de zomer, dan mag ze een autobandje gaan trekken en in het najaar een licht karretje.
ben benieuwd naar foto's van dr aan het werk ben benieuwd hoe dat eruit zal zien
grrr
Geplaatst: 22-05-09 22:44
Leuk Dianne! Wij zijn met Banbay bezig in de lange lijnen, en wil eigenlijk deze maand een tuig voor hem kopen, wat ik uit kan breiden naar 2 spantuig...
Hier nog wat foto's van mijn mooie meis!
En de rest:
DianneM
Geplaatst: 22-05-09 22:45
Briseis hangt om en nabij de 1.50 denk ik.. kont rond de 1.55, schoeft iets lager..
Bonita geniet van haar ouwe dag, ze heeft laatst weer laten merken dat ze het werken voor de vrouw toch niet meer zo op prijs stelt.. ze gaat nu lekker mee uit wandelen om Willy ook verkeersmak te maken, dat vindt ze wel leuk.. ze is nu heel druk bezig mama te spelen over Willy, fantastisch gezicht vind ik dat
leuke foto's Marleen!!
@ Rommulus: dat ziet er beangstigend volwassen uit ineens, Willy met hoofdstelletje in Heb er zelf geen foto's van, maar mijn bijrijdster wel.. zal eens vragen of ze me er een paar wil mailen
Laatst bijgewerkt door DianneM op 22-05-09 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt
grrr
Geplaatst: 22-05-09 22:46
Hier is het ook zo lief, Mirthe maakt zich drukker om Kai dan Kascha zelf... Gaat Kascha even weg met mij, dan zorgt zij echt voor hem, zo lief!
jullie moetten niet zo veel foto's posten !!!! ik kan niet posten zit copyricht op zal yavanna maar weer eens aansporen om eens wat te gaan posten met haar naam er op ze heeft erg mooie plaatjes geschoten
daarom ben ik er ook zo benieuwd naar ze ik eingelijk nog altijd dat kleine kwetsbare zielige beesje ipv een gewone gezonde ponny die zo langzaam aan aan het werk mag ik zou het haast schokkende foto's noemmen :p
heb ook wel een traantje gelaten hoor.. zie ook nog dat zielige hummeltje voor me.. maar nu een heel stoer wijffie, wat heel erg fanatiek is en super leergierig.. Ze leert zo beangstigend snel....
Bianca klinkt goed alleen jammer als er geen veulen zou mogen ... Succes nog met je zoektocht!
Petra klinkt goed bij jou en leuk dat boer dat ook leuk vindt Als het niet ver is van je bianca dan zou ik er zeker op reageren O is te ver lees ik net jammer ... maar ik zou eigenlijk wel liever langer rijden en ze er fijn zou staan ook welkom met veulen enzo als dichtbij wat niet helemaal is wat je wil
Gefeliciteerd Dianalamboo er is trouwens ook een speciaal Tinker fokkerij kletstopic
Ah wat schattig Dianne wordt ook alweer een grote meid! en ook lief die foto van Boyan en Ahearn Waar in brabant? * is niet nieuwsgierig * Ah bij de Mosel op vakantie geweest mooi daar
Hihi Ellen neemt geen risico Haha ik ken het s avonds laat nog laatste drollen eruit en dan ... 's ochtends nog een vlek in der nek maar ah die ging er dan nog wel makkelijk uit en da's dan ook wel bijzonder zelfde naam dus eigenlijk
Nathalie genieten in oppashuis
Ah annique beide litteken hoe "toevallig" zeg...en weer heerlijke foto's
Sayla (sæla) betekend GELUK en verder geen commentaar op hoe we op elkaar lijken
Mooie foto's van Mirthe en Haha weer een foto van Say's typische blik van waarom loop ik achteraan
Nou na weer ff hetzelfde gehannis als soms met trailer *Full Speed Achteruit en blok beton nadoen* Say in de opvoelbox gekregen... ze had nog geen groot ei Woensdag kijkt ze weer ff dus misschien komt het precies zo uit als ik bedacht had en kunnen we haar volgend weekend wegbrengen
Fay heeft ei van 4,2 en Narrell van 4,7 dus die mogen geloof ik morgen geïnsemineerd worden
en John is trouwens een echte paardenvent Heeft geholpen met ze in de opvoelbox zetten en kon ze ook al súper goed alleen terugzetten zonder 1 van de anderen die stonden te dringen bij de draad te laten ontsnappen en ook heel netjes halster af enzo Misschien wordt het toch nog iets straks eist ie het veulen nog voor zichzelf op *droomt verder*
en zo dreigt het hier ook te gaan met Cris Die was 2 weken geleden ook ubertrots dat hij een heel rondje met Willy aan de lange teugels door de bak kon lopen
Wilco doet ook al steeds meer met de paarden. Maar dan vooral met Dundee. Dat is echt zijn pony. Co heeft het er wel moeilijk mee dat Dundee dinsdag gecastreerd wordt