Willy en bries ook lief samen zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze heeft nu een paar keer met me door de bak gewandeld met hoofdstel en longeersingel en de lange teugels en nu ook een paar keer met haar "echte" tuig zonder sleep en 1 keer buiten op straat met tuig gewandeld. Ze doet het echt heel erg super braaf. En zo blijven we lekker door oefenen tot aan de zomer, dan mag ze een autobandje gaan trekken en in het najaar een licht karretje.
, vind hem erg gaaf!
ben benieuwd naar foto's van dr aan het werk 

Heb er zelf geen foto's van, maar mijn bijrijdster wel.. zal eens vragen of ze me er een paar wil mailen

jullie moetten niet zo veel foto's posten !!!!
zit copyricht op 

O is te ver lees ik net
jammer ... maar ik zou eigenlijk wel liever langer rijden en ze er fijn zou staan ook welkom met veulen enzo als dichtbij wat niet helemaal is wat je wil
er is trouwens ook een speciaal Tinker fokkerij kletstopic
wordt ook alweer een grote meid! en ook lief die foto van Boyan en Ahearn 
*

s avonds laat nog laatste drollen eruit en dan ... 's ochtends nog een vlek in der nek
maar ah die ging er dan nog wel makkelijk uit

hoe "toevallig" zeg...en weer heerlijke foto's
en Haha weer een foto van Say's typische blik van waarom loop ik achteraan
*Full Speed Achteruit en blok beton nadoen* Say in de opvoelbox gekregen... ze had nog geen groot ei
Woensdag kijkt ze weer ff dus misschien komt het precies zo uit als ik bedacht had en kunnen we haar volgend weekend wegbrengen

Heeft geholpen met ze in de opvoelbox zetten en kon ze ook al súper goed alleen terugzetten

straks eist ie het veulen nog voor zichzelf op
*droomt verder* 

word met de minuut nieuwsgieriger 
Die was 2 weken geleden ook ubertrots dat hij een heel rondje met Willy aan de lange teugels door de bak kon lopen