[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 21:16

oww blackstar, het hoeft al niet meer!

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:13

grrr, wat erg vooor je!

ik heb vandaag springles gehad, ging niet zo goed, ze was 'sloomer' dan normaal maar dat kon ook komen omdat ik vandaag voor het eerst peesbeschermers probeerde (ik heb me ingeschrevn voor een crosscursus, woensdag om de week, en dan is he twel verstandig om bescerming te hebbn..) maar ze weigerde het eerste kruisje al de hele tijd! (het was een dubbel met een galopsprong erachter een oxer) en ik ben niet een keer aan de oxer toegekomen...
naja.. volgende keer beter??:P
ik ga nu maar slapen.. vanacht mijn nichtjes bij me gehad (logeren) en ben super moe.. (K)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:25

Zo, hij staat er hoor, de kleine man. Was het niet helemaal met alles eens, maar nu hij samen met Max op stal lekker hooi kan eten vindt hij het goed.

Ybo, de merrie keek niet op of om toen hij wegging, ik heb haar maar weer bij de andere paarden gezet, het alleen hooi eten hielp toch niet... Ze was er duidelijk blij mee, ging lekker gras eten, en keek wat happy'er. Hinnikte niet, en keek niet toen Dajcan al hinnikend met ons meeging. Ze zal vast blij zijn dat hij weg is, hij was echt te druk en teveel voor haar.

Amber_ : We nemen jou niets, maar dan ook niets kwalijk hoor, jij kon hier niets van weten, niemand kon dat! Het is gewoon heel naar voor iedereen, vooral voor haar maar ze is lange tijd bij ons gewoon gezond geweest. Ik hou je op de hoogte!

Ga nu douchen, nog even kijken en dan lekker slapen....

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:28

Wat fijn grr dat alles zo goed is gegaan.
Veel sterkte, hopelijk komt alles goed!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 23:18

Willy komt hier even degenen opfleuren die het nodig hebben, haar baasje gaat naar bed Haha!

Afbeelding

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 23:32

kijk zo'n foto maakt je dag goed Haha!
geweldig blijven plaatsen zulke foto's
Cheese!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 06:51

guppekop schreef:
grrr, wat erg vooor je!

ik heb vandaag springles gehad, ging niet zo goed, ze was 'sloomer' dan normaal maar dat kon ook komen omdat ik vandaag voor het eerst peesbeschermers probeerde (ik heb me ingeschrevn voor een crosscursus, woensdag om de week, en dan is he twel verstandig om bescerming te hebbn..) maar ze weigerde het eerste kruisje al de hele tijd! (het was een dubbel met een galopsprong erachter een oxer) en ik ben niet een keer aan de oxer toegekomen...
naja.. volgende keer beter??:P

Is het dan niet handig om eerst alleen het kruisje te springen en pas daarna over te gaan naar een dubbel (of daartussen door eerst een gewone oxer) het vraagt toch aardig wat gymnastiek een dubbelsprong met maar 1 galopsprong ertussen.

Ik ben veels te vroeg wakker, ben mn bed maar uit gegaan dan kan vriendjelief nog wat slapen. Ben nu zo langzamerhand wel uitgeslapen. Zat net uit te rekenen dat ik sinds 1 juni nog maar 1 week gewerkt heb. Allemaal beetje stom gelopen, ik heb wel een contract inclusief traineeship en ga volg braaf elke week mijn lessen. Maar ze hebben nog geen plek om me te detacheren, ga er vandaag nog maar eens achteraan. Centjes gaan zo langzamerhand ook op.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 06:53

Verder een boel nare verhalen gelezen. Augustus is geen goede maand. Zie om me heen ook een boel misgaan. Relaties op de klippen, paarden kreupel en zelfs 2 ingeslapen bij mensen die ik ken. Gelukkig zijn mijn meiden (en vent) kern gezond en besef ik maar wat te meer wat een zegen dat is.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 08:22

goedemorgen,
idd marjolein, ik sluit me bij je mening aan. Voel me ook inderdaad een gezegend mens dat het goed gaat met de paardjes en de mensen die ik liefheb Lachen

Die foto van Willy, schitterend ; It makes my day Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 08:26

Goedemorgen,

Ook ik ben het met Marjolein eens.. We lopen soms wel eens te klagen maar als je dan ziet wat een rijkdom we hebben hebben we eigenlijk helemaal niks te klagen. Ook hier zie ik allerlei dingen misgaan.. Is echt triest.. Scheve mond

Die foto van Willy.. Werkelijk fantastisch! *LOL*

En de springles van Guppekop..
Ik zou ook eerst maar eens beginnen met simpele hindernissen en die als dubbelsprong zetten. Met meerdere galopsprongen. Vind dat je nu nog erg vroeg moeilijke dingen gaat doen. Je gaat immers op crosstraining om te leren en niet om daar volleerd aan te komen.. Lachen

En dan ga ik vandaag nog maar een dagje werken.. Scheve mond Morgen nog een dagje.. En dan hopelijk een beetje rust..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:12

goede morgen
Ben vandaag thuis gebleven. Ben helemaal gaar. HEel weinig slap gehad de laatste dagen, last van mijn rug. Voel me niet echt ziek, maar gewoon zo sloom en lamlendig.

Ik ben het ook helemaal met marjolein eens. Ik loop soms ook wel eens te klagen, maar als je dan ziet hoe gelukkig ik ben vergeleken met mensen die het veel minder dan mij hebben. Mijn ouders zijn niet gescheiden, al mijn dierbare zijn gezond, relatie is goed, bijna nooit ziek. Eigenlijk moet ik niet klagen, heb alles wat mijn hartje begeert.

Grr: wat fijn dat de kleine nu bij jullie staat, hopen dat het met moeders beter gaat nu hij weg is.
guppekop: Ik zou ook eerst rustig aan beginnen. Het is toch een trainig dus het hoeft niet helemaal goed te gaan.
sita: lekker aan het werk
Berdien: sterkte met je rug, ga je nog naar de dokter voordat je naar ierland gaat?
TK: lekker gereden. En nog even op kyaan en timo hobbelen.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:20

Clown bah, wie heeft dit weer besteld??????/

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:21

welk weer?
Hier schijnt de zon, en dat heb ik besteld!
De regen heb ik richting belgië gestuurd Tong uitsteken

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:23

Jij Whoosh!
Hier is het pikkedonker en regent al heel de morgen, echt spoelen. Stoom uit je oren Stoom uit je oren
Ik stuur het straks gewoon lekker terug naar jou Ja ROFL

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:27

heb al tegen de zon verteld dat het nar belgenland moet vertrekken, maar hier wel wat zon achter laten. Haha! Heb gezegt dat ik je niet boos wil maken. Ach gut Hij zou eraan komen.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:32

Hyper! dankje,

Ik weet niet hoelang de zon moet vliegen maar ik denk dan dat ik hem in de middag kan verwachten Nagelbijten / Gniffelen

Dankje janet, bij deze mijn excuus Kusje je bent een waar 'zonnestraaltje ' ROFL
Schijnheilig

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:37

haha dankje. Ik denk dat de zon 2 a 3 uur onderweg is.

Het zonnetje moet hier nog wel even blijven stralen hoor. Wil vanmiddag nog even op Ziggy klimmen, en Dundee even longeren met bitje in. Kan hij daar ook aan wennen.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:38

Mogguh!

M'n hele huis lekker schoongemaakt vanmorgen, wat voelt dat lekker! Bloos

Ga zo even lekker in Harderwijk winkelen. Max en Dajcan staan nog steeds op stal, ik krijg Dajcan nooit in m'n eentje mee, hij is nogal bang, en niet opgevoed. Dus maar wachten tot Mees er is, kunnen ze naar buiten. De kleine is trouwens ook een beetje aan de diarree, even in de gaten houden.

Dianne, wat een schattige foto van Willy!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:48

Bloos heb me mega verslapen vanochtend en heb nu zin om weer terug te kruipen Nagelbijten / Gniffelen

Hier is het grijs met motregen BRRRR

Teuntje geweldige foto OK dan!

Grr Ach gut hopelijk helpt het dat veulen nu elders staat en kunnen beide nu weer aansterken ...
Lief dat oud baasje ook nog even reageert, lijkt me ook ontzettend naar om te weten dat ze eerst zo volslank was en nu zo mager zonder aanwijsbare oorzaak Ach gut

Janet niet helemaal lekker Ach gut

Leon moet accu opladen van omheining of??

Gister dus 1ste theorieles ruiterbewijs pff moeten nog best veel weten en dus ook alleen precies zoals het in het boek staat de vragen beantwoorden ookal is het niet zoals je het werkelijk zou doen of zo Rolleyes wordt lekker lastig en dus echt uit kop stampen Whoosh! gelukkig wel meerkeuze dat scheelt weer Tong uitsteken
Volgende week 1ste oefenexamens doen dan kan ik meteen zien wat ik al weet Haha!

Daarna nog lekker in buitenbak gereden Say was wel niet helemaal bij de les door rondcrossende ponietjes die parcourtje aan het oefenen waren, maar dat was ook weer een goede oefening Duivel

Vanavond weer les ...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:50

Hopen dat ze snel naar buiten kunnen. Is wel fijn voor kleine dajcan. Wanneer gaat max eigelijk weg naar zijn nieuwe baasje?
Maakt je foto's van kleine dajcan als hij naar buiten gaat?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:55

Dromen Huis weer schoon en lekker winkelen...

Straks ook Dajcan naar buiten lekker met de anderen !!

pff zit te bedenken wat ik vandaag nog voor mijn werk kan doen of maar vrije dag afschrijven halve dag is nu toch al om Bloos

Hier mag ook wel wat zon komen Ja maar als het naar België trekt komt het vanzelf ook hier over Haha!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:13

hallo meld even dat ze nog leeft
is nog steeds druk met bumpertjes ed Bloos
maar het eind is in zicht !!!!! (eindelijk maar toch)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:14

OK dan! Dan ben je dadelijk sneller klaar dan ik met trailer met dit miezerweer kan ik niet verder Nors opkijken

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:49

grid ik zou lekker thuis blijven, halve dag is toch al om.
Theorie toch meer en moeilijker dan verwacht, en nog lekker gereden.

rom leeft ook nog steeds!!!! Jeej! Go jij! Go jij!

Nou moet maar even gaan schoonmaken hier in huis. Mijn moeder heeft gevraagd of ik even wilde stofzuigen boven, dus dat moet dan maar. Scheve mond
Daarna nog even de laatste klompenvogelhuisjes afmaken, en weg brengen. Ben ik daar ook weer vanaf.

edit: Oeps te vroeg gejuicht, regen komt deze kant op. Wordt een beetje donker ben bewolkt hier Verdrietig

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:15

Hier schijnt de zon nog Haha!

Heb lekker kunnen uitslapen, net even lekker boodschappen gedaan en nu weer even relaxen Haha!

Vanmiddag een begraffenis, oma van me buurmeisje is overleden, is wel zo netjes om er even langs te gaan we wonen al best lang naast elkaar!

Kleine Dajcan straks lekker naar buiten Haha!

Berdien last van rug Boos! Hopen dat het snel weg trekt!

Ben het ook met Marjolein eens! Hier om me heen gebeurt ook nogal wat ellende met de paarden, denk aan hoefbevangen, baarmoederontsteking(veulenweg) , Zwaar kreupel, ga zo maar door. Godszijdank verder geen problemen met pallieter Haha!

En romm is er ook nog, sterkte met je bumpers!

Janet, veel succes met je klompenvogelhuisjes afmaken!