guppekop schreef:grrr, wat erg vooor je!
ik heb vandaag springles gehad, ging niet zo goed, ze was 'sloomer' dan normaal maar dat kon ook komen omdat ik vandaag voor het eerst peesbeschermers probeerde (ik heb me ingeschrevn voor een crosscursus, woensdag om de week, en dan is he twel verstandig om bescerming te hebbn..) maar ze weigerde het eerste kruisje al de hele tijd! (het was een dubbel met een galopsprong erachter een oxer) en ik ben niet een keer aan de oxer toegekomen...
naja.. volgende keer beter??:P
Is het dan niet handig om eerst alleen het kruisje te springen en pas daarna over te gaan naar een dubbel (of daartussen door eerst een gewone oxer) het vraagt toch aardig wat gymnastiek een dubbelsprong met maar 1 galopsprong ertussen.
Ik ben veels te vroeg wakker, ben mn bed maar uit gegaan dan kan vriendjelief nog wat slapen. Ben nu zo langzamerhand wel uitgeslapen. Zat net uit te rekenen dat ik sinds 1 juni nog maar 1 week gewerkt heb. Allemaal beetje stom gelopen, ik heb wel een contract inclusief traineeship en ga volg braaf elke week mijn lessen. Maar ze hebben nog geen plek om me te detacheren, ga er vandaag nog maar eens achteraan. Centjes gaan zo langzamerhand ook op.