[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janine_L

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 08:55

Goede morgen,

Nogmaals bedankt voor alle beterschapjes.
Ik heb een heerlijke nacht gehad, een soort van bewusteloos geweest Knipoog
ALleen vanmorgen meteen weer een abbo op de wc Bloos
Toch maar naar het werk gesleurd ik neem zo wel een diacuurtje, want ik moet vanmiddag met manlief naar het ziekenhuis naar de oogarts.
Hij moet dat altijd 1x per jaar voor controle.
En moet dan van die druppels in om iets groot te maken in zijn oog.
Daarna mag hij geen auto rijden, dus Janine-tje moet even mee.

Snowdon, jammer dat je nieuwe aanwinst niet doorgaat.
Shetties zijn zo leuk, ik heb er ook 2
Saar, die wordt 25 in mei, en is zón beetje met pensioen.
En Sanny die is 14 en loopt lekker te werken voor onze shetland sulky.
Allebei heb ik ze al vanaf baby.
Je ziet ze in mijn profiel.
Hopelijk komt er voor jou ook weer een leuke op je pad.

Iedereen een leuke dag gewenst.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 11:31

Goedemorgen!

Vandaag verhuisd mijn vriend + koetjes naar Nederland.. Haha!
Eindelijk woont ie dan weer hier!

Ik kan wel even bellen ja naar de Tinkerboerderij. Maar ik weet niet of we dr tijd voor gaan hebben. We moeten naar Uden naar 20 koeien gaan kijken. En vriend kennende gaat dat veel tijd kosten. Plus dat we nog heen en weer moeten rijden, is ook niet bepaald bij de achterdeur.. Dus ik dacht, misschien kunnen we even op goed geluk langsgaan.. Zal wel eens kijken.. Lachen

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:58

Sita, wat leuk zeg! Haha!

Janine, fijn dat je toch nog goed geslapen hebt!

Snowdon, balen dat je aanwinst niet doorgaat

De rest ben ik vergeten Bloos

Ben een beetje in een pisbui vandaag..

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:08

Hoi hoi,
Nog even een leuk nieuwtje, ik weet niet wie van jullie er naar de gouden kooi kijken?
Nou ik had nog nooit gekeken, maar vanmorgen toch maar even de live-stream aangezet op internet.
Want een stalgenoot heeft haar hengst daar staan sinds gisteren, ze hebben er vandaag voor het eerst op gereden zag ik.
Hij heet friessie en ja hoor het is een friese hengst.
Grappig om hem daar zo te zien lopen.
Zal wel wennen voor hem zijn, bij ons staat hij altijd de hele dag in de wei, en weiland heb ik daar nog niet gezien.
Ik weet ook niet of ze het hebben, want ik heb het programma nog nooit op tv gezien.
Zo, nu spulletjes bij elkaar graaien en dan zo naar het ziekenhuis met mijn mannie.
Tot later

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:00

rijden de bewoners van de gouden kooi dan op dat paard of je stalgenoot zelf?
Hoe gaat dat?

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:14

Janine grappig dat dat paard daar staat ik kijk zelf nooit naar de gouden kooi.
Dat is leuk voor je Sita dat je vriend naar nederland komt (met koeien) is altijd gezelliger dichterbij lijkt me.

Wat een heerlijk weer vandaag zeg Verdrietig
Gatverdarrie we kunnen weer niet veel doen vind het wel erg jammer en hoop dat het morgen weer beter is want ik zou dan eindelijk weer eens les nemen.
We zullen zien.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:13

sita: wat leuk dat vriendlief hier weer komt wonen. Beviel het niet in het buitenland? Gaat hij nu bij jou in de buurt wonen of weer in friesland?
janine: ik kijk naar de gouden kooi. wat grappig dat het paard van een stalgenoot daar komt te staan. Zal even opletten vanavond als ik de gouden kooi ga kijken.
Leon: wat jammer dat je de koop moest annuleren. Het was een leuk beesie, jammer dat het dan zo moet.

Zo vandaag weer lekker gewerkt. We hebben de baas er maar weer op aan gesproken dat we nu echt het loon willen hebben (we moeten het nog van dec,jan en nu dus feb). Het blijkt dus dat hij ook nog steeds heel veel geld van een klant moet hebben, maar hij heeft nu een lening afgesloten om de werknemers te betalen.
Wat een rot weer zeg, hoop niet dat ik ziek ga worden zit er al wel een paar dagen tegenaan te hikken. Beetje lusteloos en slapjes enzo.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:43

@leon wat balen dat het niet doorgaat. Maar liever nu als dat je dalijk een paardje hebt die hartstikke ziek is (al zou ze dan nog welkom zijn denk ik) Hoop dat je dan toch snel wat vindt wat wel goed is.

@Sita leuk voor je dat je vriend naar Nederland komt. Je kan volgens mij altijd wel langs gaan bij de tinekrboerderij. Je kan ook het telefoonnummer meenemen en bellen als je nog tijd hebt. Heb ik ook een keer gedaan, dan zorgt Robin dat ze er is of dat iemand anders er is.

@janet hier ligt de boel al ziek, het heerst echt enorm. Wel balen dat je op je geld zit te wachten zeg Boos!

@janine ik kijk eigenlijk ook nooit, zap wel eens langs maar blijf nooit hangen. Hoop dat het paard wel goed verzorgt wordt, heb het nooit zo op dat soort programma's...

Nou hier is dus alles ziek, de kids lagen gisteren allebei metover de 40 graden koorts Boos! Nu is de 1 nog heel erg ziek en de ander begint nu weer. Ze willen allebei niet eten, dat scheelt weer, dan kan ik iets eten wat wij heel lekker vinden en zij niet Knipoog

Verder vandaag een gesprek gehad met mijn nieuwe manager, dit was erg positief en ik voelde me erg op mijn gemak. We gaan nu een plan van aanpak maken over het reïntegreren, maar ik mag gewoon rustig aan doen.

We zijn sinds gisteren donateur van de Clini Clowns geworden, daarbij kregen we 2 neusjes van de clown, erg leuk, maar mijn dochter had er andere plannen mee:

Afbeelding
Onze asielkat Harry is een clini kat geworden Tong uitsteken

Afbeelding
Hij vindt ook alles goed

http://www.mijnalbum.nl/Foto=JWUNP8PE

Ik snap nog steeds niet dat mensen deze lieve kat niet missen... Het enige wat hij niet leuk vindt, zijn de honden, al haalt hij nu niet meer zo heftig uit. Maar je ziet dat zelfs de kids alels bij hem kunnen doen... mensen kunnen raar zijn....

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:01

@ Janine, wat grappig zeg dat haar paard daar staat! Gaat dat allemaal wel goed ? Clown
@ Bianca; Wat sneu zeg van je kids! Hoop dat ze er snel weer boven op zijn Ach gut

Net nog eventjes langs Hendrik geweest, het was weer eens geweldig drietweer, Hendrik zeikesnat,
en bak niet echt berijdbaar. Toen maar even wat nuttige dingen gedaan zoals alle spulletjes van Hendrik netjes opruimen en schoonmaken, hoofdstel even ingevet en stal van kant gemaakt Ja
Tja, hoef ik dat niet meer te doen als het heerlijk weer is! Vork

Daarna nog even gemarteld door een 4-tal pups die al weg mogen --> 8wkn, en voorzien zijn van een puntgaaf gebit, waar ze dan ook dankbaar gebruik maken.
Resultaat, verschillende gaatjes in mijn vest, handen onder de krassen afgeknabbelde haren en ga zo maar door Dromen

Maar ze zijn wel errug schattig hoor Sigaar

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:23

Bianca: Wij hebben nu dus ook een nieuwe kat sinds een paar dagen, deze kat heeft een paar weken bij de supermarkt rond gezworven. Hij is super lief, heel goed zindelijk (hij begint de miauwen in huis als hij iets moet doen), alleen hij houd niet zo van op gepakt worden. Ik snap ook niet dat niemand deze kat mist. Leuke foto's trouwens. Zal binnenkort ook even foto's van Freddie hiet neerzetten.
ikbenmarije: Leuk he die pups. Ik vind ze echt geweldig alleen die tandjes, dat is wel het nadeel.

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:28

Janine, wat grappig dat dat paard daar staat!

Ziggy, hoop dat je je loon gauw krijgt!

Bianca, leuke kat!

Devon, het is idd rotweer Verdrietig

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:32

ziggy_janet schreef:
sita: wat leuk dat vriendlief hier weer komt wonen. Beviel het niet in het buitenland? Gaat hij nu bij jou in de buurt wonen of weer in friesland?

Hij gaat weer terug in Friesland wonen.. Nog steeds 4 uur uit elkaar.. Maar wel beter te doen als 11 uur vanuit Denemarken. Lachen

Leuke kat Bianca! En beterschap voor de kids! Het griepvirus is nogal hardnekkig!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:40

friesland is inderdaad beter dan denemarken (friesland ligt nod steeds wel in het hoge noorden). Nu kunnen jullie elkaar weer vaker zien, vast een heel fijn gevoel!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:43

Pellie schreef:
zij is medisch dus niet in orde, als je de koop niet door laat gaan?

HELE grote kans op idd... Verdrietig

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:00

He wat balen leon dat de koop niet doorgaat,
maar bij twijfel moet je het niet doen!

Biancaaa en kids heel veel sterkte nog,

en sita ik hoop dat het lopen steeds weer beter gaat!

Ik heb lekker gereden vandaag hij was zo lekker braaf,
heb nog leuke pallieter foto´s van gister zal ze zo (als ik het niet vergeet) even uploaden!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:25

ziggy_janet schreef:
friesland is inderdaad beter dan denemarken (friesland ligt nod steeds wel in het hoge noorden). Nu kunnen jullie elkaar weer vaker zien, vast een heel fijn gevoel!

voor niet-friezen ligt dat idd altijd erg ver weg... Ja het stomme is dat de rest van het land voor friezen heel dichtbij is Clown

jammer leon, ook voor de merrie, die verdwijnt straks in de salami Haha!

die kat van jou wil wel bianca Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:29

ach arme merrie, dat gun ik der ook niet,
dan zou je der inderdaad zo der vandaan willen halen ik begrijp wat je bedoelt leon, dat je het dan eigenlijk nog wilt doen Clown Bloos

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:35

Pellie schreef:
ziggy_janet schreef:

voor niet-friezen ligt dat idd altijd erg ver weg... Ja het stomme is dat de rest van het land voor friezen heel dichtbij is Clown

Klopt.. Ik had ook altijd het idee, pff helemaal naar het Noorden.. Maar hij heeft er geen problemen mee.. Als hij verteld dat ie op een uurtje of anderhalf in het midden van het land staat en het presteerd op een ruime 3 en half uur naar mij te rijden vind ik het allemaal nogal meevallen.

Weekend van 15 tot 18 Maart ga ik naar Friesland toe.. De familie zien. En ook mijn eerste keer in Friesland.. Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:39

Spannend sita, ik hoop (zoals eerder gezegt) dat je het er naar je zin hebt!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:43

Ik denk dat dat wel zal lukken.. Er worden nu volop lammetjes en kalfjes geboren op de boerderij. Er is werk zat, en heb er gewoon super veel zin in! Ook om de familie te zien. Ben erg benieuwd of ik ze allemaal kunnen volgen, en hun mij. Want mijn Fries is nog niet zo heel denderend en ik heb zelf een heel erg belgisch/Zeeuws accent.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:47

haha heerlijk 2 van die accenten door mekaar, ik denk dat dat wel gaat lukken kwestie van wennen haha....

Heerlijk trouwens jonge lammetjes en kalfjes, zo schattig!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:49

Haha, ik vind dat Zeeuwse accent echt heel erg leuk! Op de camping waar wij altijd staan is de dochter van de bazin van de zelfde leeftijd als mij, moet altijd erg laggen om haar accentje *LOL*

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:49

Ja lief he.. Lachen Vind ik ook.. Ben erg benieuwd. En met dat praten moet wel lukken. Ik kan ook wel normaal Nederlands, hun ook.. Maar toch soms val ik als ik op mijn gemak ergens ben heel makkelijk terug in mijn accentje.. Bloos

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:51

Mijn familie die in Apeldoorn woont moeten altijd zo lachen als ik aan het praten ben. Hun praten eigenlijk net iets té netjes. Jaja, ik heb ook een vreselijk Accent, namelijk het 'Achterhoekse' Haha Bloos

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:53

Ik ben een echte zaanse, het verschrikkelijke zaanse accent zit er dan ook in, praat altijd met de zaanse ui verschrikkelijk gewoon, en ook nog eens zo plat mogelijk om je aan te iriteren maar ben evengoed wel aardig hoor haha