Maar hij vind het lekker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chubby schreef:Dat weet ik wel Snowdon... Maar er is er hier maar één de dupe van: de hond... En dat ben ik weer zo iemand die zich daar dan weer verantwoordelijk voor voelt... Snappie?
Citaat:Dan laat je hem toch stiekem wel los. Ze zullen je toch niet gaan volgen??
fjordkootje schreef:Zo, Bonte, ben eindelijk bij met het kijken naar de Houten-foto's. De site laadt wel vaak erg sloom. Is het niet een idee om een "echte" eigen site (ik bedoel zonder msn) op te zetten of zou dat te veel gb's qua verkeer in beslag nemen?
Enne, welke fotoapparatuur gebruik je?
)
Pellie schreef:[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto=AXEKIFLX[/img]
mooie koppies
gam in ierland
óf ze staan samen te eten, samen drinken, dommelen... of zo
ff stiekum een genietende peewee tussendoor... ze is dol op de wei en gaat heen gek doen als ze er ff in mag
sja, en gam houdt niet zo van honden, dus die jaagt haar heel gemeen zijn stuk wei uit
dus vond dat ik nu wel eens een GOEDE digi mocht kopen. heb een pentax optio 50 gedaan, klein en gemakkelijk in gebruik. en dit zijn dus mijn eerste kiekjes van het toestel!!
de rol of hét behang voor bijna €20,- de rol... nog zot maar dan is het wel naar tevredenheid. maar we zijn nogal oranje geörienteerd, want de gordijnen worden oranje en het motief in het behang is ook oranje.
maar het wordt wel oké geloof ik.
het houdt niet op!!
en daar zijn we al zo dol op?!
Bonte schreef:Ik heb een Nikon D70 spiegelreflex camera. (mond vol)
(ja, het is vroeg voor mijn doen
). Morgen ex stalgenootje (en tevens taxichauffeuse voor zondag) helpen met het verhuizen van haar TurboFjord en Arabiertje.
Jean schreef:Zo het is echt rustig hier, heb net weer 1000 klaar en ben daarna lekker onder de zonnebank geweest en in bad, voel me super nu, ga zo met de kids en een vriendin naar Storm en dan gaan we naar de Macro, altijd leuk.
tot later
) werkelijk alles staat blauw,is het buiten niet meer mistig is het het binnen wel
GOEDEMORGEN ALLEMAAL