[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annick

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 21:44

heel interesant over de voeding, Damian krijgt sinds ongeveer 2 maanden ook tinkerbrok, wat mij nu opvalt is dat hij veel meer sokken krijgt, weet niet of het van de brok is natuurlijk.
Maar hij vind het lekker

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 22:15

Annick, voordat ik Chubby ging inrijden had ik ook al een hele poos niet gereden. Heb toen voor de zekerheid én voor mijn eigen gevoel nog maar wat manegelessen gevolgd. Misschien een idee als je wat onzeker bent?

Net weer een gezellig gesprek: ik mocht de hond van mijn ouders niet meer uitlaten in het park/ loslaten. Want ze eet stokken. Dat wist hij (pa dus), want vanmiddag had ze een stok uitgespuugd. Yeah right. Ten eerste: ze heeft geen tijd om iets op te eten vanwege het rennen en spelen. Ten tweede, als ze gisteravond om 22.00 een stok zou eten, spuugt ze die niet vanmiddag om 16.00 uit...

Ben de discussie niet aangegaan. Heb alleen *hoe subtiel* gemeld dat ze zich eens verantwoorelijk zouden moeten voelen voor hetgeen ze verantwoordelijk zijn...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 22:25

Rustig blijven Chubby... Is geen beginnen aan denk ik, dus je hebt het beste gehandeld...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:18

Dat weet ik wel Snowdon... Maar er is er hier maar één de dupe van: de hond... En dat ben ik weer zo iemand die zich daar dan weer verantwoordelijk voor voelt... Snappie?

BTW: Annick... Meer sokken van Tinkerbrok... Hebbuh
Chub krijgt nu meer sok door de wintervacht... Zou dat...?

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:22

Chubby schreef:
Dat weet ik wel Snowdon... Maar er is er hier maar één de dupe van: de hond... En dat ben ik weer zo iemand die zich daar dan weer verantwoordelijk voor voelt... Snappie?

Dan laat je hem toch stiekem wel los. Ze zullen je toch niet gaan volgen??

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:24

Zo, Bonte, ben eindelijk bij met het kijken naar de Houten-foto's. De site laadt wel vaak erg sloom. Is het niet een idee om een "echte" eigen site (ik bedoel zonder msn) op te zetten of zou dat te veel gb's qua verkeer in beslag nemen?
Enne, welke fotoapparatuur gebruik je?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:26

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:31

Citaat:
Dan laat je hem toch stiekem wel los. Ze zullen je toch niet gaan volgen??

Ik heb vanavond mijn hond alleen uitgelaten. Die moet namelijk minstens 1x per dag los kunnen lopen, da's al echt het minimale imo.

Mijn pa liet hun hond uit... Ik kreeg haar niet eens mee...

Hopelijk was dit éénmalig. Voel me hier echt rot over. Kan me al opwinden over het feit dat ik straks hier weer verhuis en dat die hond dan weer nauwelijks uitgelaten wordt/ aandacht krijgt... Maar als ik haar nu al niet meer uit mag laten. Wat voor gevoel heb je dan voor je hond, verdorie

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:32

fjordkootje schreef:
Zo, Bonte, ben eindelijk bij met het kijken naar de Houten-foto's. De site laadt wel vaak erg sloom. Is het niet een idee om een "echte" eigen site (ik bedoel zonder msn) op te zetten of zou dat te veel gb's qua verkeer in beslag nemen?
Enne, welke fotoapparatuur gebruik je?

Ik ben ermee bezig, maar wil eerst de foto's op internet hebben, dus eerst nog maar via msn site.

Ik heb een Nikon D70 spiegelreflex camera. (mond vol )

En nu ga ik
Morgenavond laat komen de laatste 143 foto's

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:33

Heb eroverheen gelezen wat TP met Diablo heeft, maar wat een prachtige aftekening heeft dat beestje zeg! Heel apart!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:35

Pellie schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=AXEKIFLX[/img]
mooie koppies

Afbeelding

Afbeelding
gam in ierland

Afbeelding
óf ze staan samen te eten, samen drinken, dommelen... of zo

Afbeelding
ff stiekum een genietende peewee tussendoor... ze is dol op de wei en gaat heen gek doen als ze er ff in mag

Afbeelding
sja, en gam houdt niet zo van honden, dus die jaagt haar heel gemeen zijn stuk wei uit

ff geknipt en geplakt...
ik heb ons van de week 40% korting opgeleverd, bij de HEMA, op velourse gordijnen dus vond dat ik nu wel eens een GOEDE digi mocht kopen. heb een pentax optio 50 gedaan, klein en gemakkelijk in gebruik. en dit zijn dus mijn eerste kiekjes van het toestel!!

maar eeuhmm... ik ben er dus alweer!!! die 4 weken waar ze mee schermen is dus helemaal niet waar, een dikke week komt meer in de buurt dus.
de gestuc-te muren staan nog steeds te drogen dus het klussen in huis ligt ff stil. de ouderwetse jaren '30-'50 look zal ik niet redden, want het behang liet zich wat moeilijk kiezen, niet helemaal hét behang voor bijna €30,- de rol of hét behang voor bijna €20,- de rol... nog zot maar dan is het wel naar tevredenheid. maar we zijn nogal oranje geörienteerd, want de gordijnen worden oranje en het motief in het behang is ook oranje. maar het wordt wel oké geloof ik.

buitenshuis is het wachten op de vergunning van dempen van de (gedeeltelijke) sloot dus ik ben wat aan het inruimen in huis, en poep van de paardjes aan het opruimen. ik wist niet dat ze zoveel konden schijten het houdt niet op!!
heb nu 2x gereden maar ik mis de fietpaden wel zoals we die rond Joure hebben. Mèn, wat een landbouwverkeer zeg... en daar zijn we al zo dol op?!

ik ga mijn best doen om wat bij te lezen want ik zal een hoop nieuwtjes en weetjes missen... maar of het lukt?!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:38

Welcome back, Pellie! Leuke foto's!

Wat een hals heeft Gam gekregen zeg!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:44

Gammon ziet er goed uit!!
En Peewee heel beschaafd een 'vijgenblad'

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:54

Bonte schreef:
Ik heb een Nikon D70 spiegelreflex camera. (mond vol )

Welke lens gebruik je meestal? (pure interesse van een mede Nikonian)

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 00:17

Ik ga maar eens vroeg (ja, het is vroeg voor mijn doen ). Morgen ex stalgenootje (en tevens taxichauffeuse voor zondag) helpen met het verhuizen van haar TurboFjord en Arabiertje.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 00:33

ben ik weer! Mijn internet weigerde dienst!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 03:04

Goedemorgen allemaal,

Ja ik ben vroeg, maak me toch veel zorgen om storm en de mailing moet af, als er iets is wat me bezig houd is slapen het laatste wat ik kan, dan maar eruit want van liggen draaien word ik ook niet echt wakker,

Pellie wat een leuke foto's, Gam is echt mooi.

chubby, toch maar deze kant uit verhuizen,

Bonte, heb veel foto's gezien, geweldig.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 06:26

Zo het is echt rustig hier, heb net weer 1000 klaar en ben daarna lekker onder de zonnebank geweest en in bad, voel me super nu, ga zo met de kids en een vriendin naar Storm en dan gaan we naar de Macro, altijd leuk.

tot later

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 07:00

Jean schreef:
Zo het is echt rustig hier, heb net weer 1000 klaar en ben daarna lekker onder de zonnebank geweest en in bad, voel me super nu, ga zo met de kids en een vriendin naar Storm en dan gaan we naar de Macro, altijd leuk.

tot later

ja gek hè Jean,dat het zo rustig is hahahahhaahaa
het is Zaterdag....

mijn hele huis staat blauw,had wat pistoletjes gebakken en met de tweede ronde oven vullen per ongeluk op micro gedrukt ipv oven,meeennnnnnn wat een stank (kwam er pas na 7minuten achter ) werkelijk alles staat blauw,is het buiten niet meer mistig is het het binnen wel

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 07:11

haha, ja dat weet ik ook wel maar ben zo gewend dat er altijd wel vroege vogels zijn.

o wat zal dat een lucht zijn, hier is het nog wel erg mistig hoor.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 07:17

Ben er ook hoor! Die kleine heeft de hele nacht gespookt........

Jean, 4 uur is ook wel heel erg vroeg.

zand en rook, gaat lekker daar Des!

Mooie foto's van Gam en Ewald in hun nieuwe wei! Fijn dat je zo snel al weer i-net hebt Pellie.

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 07:32

GRR...1E GETIKTE STUK WEER WEG!

afijn GOEDEMORGEN ALLEMAAL

Hier ook alweer lang en breed wakker.Vlees staat al weer een uurtje te pruttelen.vriendlief komt straks weer thuis voor het weekend. Van allerlei lekkere dingen maken dus.Door de weeks eten ze niet heel veel warm ivm werk en zijn collega die een hele moeilijke eter is waardoor ze dus niet eten in de chauffeurs cafeetjes

Vasthi.....weinig nachtrust gehad dus..minder! Gaat ie overdag nog op bedje..dan kan je misschien nog even wat rust pakken zelf ook.

en mistig van aangebrande broodjes...zonde!! het is hier ook mistig..maar niet van de aangebrane broodjes

vanmiddag even bij yugioh zien hoe het met hem is.Boyd heeft weer dagje vrij.Wat hebben ze het toch slecht he

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 07:36

goedemorgen
mooie foto's van Gam, en Jean veel sterkte met Storm.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 08:00

jean, ik zal duimen voor storm....

vandaag nog even snel de doen enzo (uit mesten) en rijden
en daarna tot woensdag naar mn vriend.
dinsdag hebben we alweer een jaar iets sjee, dat gaat hard

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 08:21

Goedemorgen!!! Ik heb geslapen als een otter hoor!! Heerlijk!! Had ik denk ik ook wel ff nodig...

Chub, mijn honden lopen ook maar 1 keer per dag los, mijn moeder vind het eng om ze los te laten, tja, het is niet anders... Ze hebben dan wel een 8m riem, dus aan de voet is het ook niet....