Maar Ellie, wat ik me al eigenlijk altijd afvraag is waarom jij je zo afhankelijk opstelt tov je stalhouder. Ze mag misschien wel veel weten en meer ervaring hebben, ze is geen God. Er zijn zoveel meer mensen met kennis en ervaring, en vergeet vooral je eigen gevoel niet. Zoals ik het nu lees pusht je stalhouder je om de verzekering te bellen? Waarom? Volgens mij ben jij hartstikke gek op Ruana en is het nog helemaal niet zeker dat ze narcolepsie heeft. Dus als ik jou was zou ik zelf een onafhankelijke dierenarts benaderen aan wie JIJ het verhaal voorlegt en die dan onderzoeken kan doen. De info die je hier in het topic hebt gekregen over eventuele andere oorzaken van haar gedrag kan je daarin meenemen.
Kom op meid, laat je er niet onder krijgen! Ruana is het dubbel en dwars waard om voor te vechten?
Als een stalhouder ooit zich zo tegen mij zou opstellen dan zou ik toch wel even laten weten dat ik zelf ook een stel hersens heb gekregen. Hulp vragen, prima, maar t is niet hun paard, dus die beslissingen neem ik gewoon zelf hoor, zonder gepush van achter.