Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik liep net, in het donker dus, door de wei en ik denk dat Wietje het niet goed zag maar die ging dus op mijn hak staan. Ze schrok er zelf van want ik deed niks maar ze sprong een meter achteruit
Nu heb ik pijn en een groot blauw ei. Nog fasinerend hoe snel zoiets dik wordt

maar toch lekker alsnog gewandeld in het bos 
Citaat:@Dianne; geenbijnabuurvrouwmeerenwehebbennieteensgemeet .
Gaat er een wereld van rust voor je open? Jezelf geen dingen meer af hoeven vragen, alles is nu immers geregeld!!
Hoe was het dinsdag?

Gelukkig ben je zelf weer beter!

had nèt een broodje gegeten.. Dus moest ik na mijn vroege dienst terug komen.. Over 2 weken moet ik weer terugkomen voor de uitslagen.. 

Hij is omgetoverd tot westernpenniepoonie met allemaal vlechtjes en hij doet het ook super leuk! Gisteren lekker grondwerk met hem gedaan, los zonder touwtje en hij loopt heel erg braaf met me mee, ho is ho, step is step, jog is jog, lope is lope, heeerlijk! Ook hij heeft zijn plekkie gevonden..
lekker koppeltje
Hij was lekker aan het showen en hij had weer nieuwe vlechtjes gekregen in zijn manen en staart hihi. Heb zo vreselijk moeten lachen vandaag, een van de manegepaarden vond hem doodeng
Hij dorste niet langs Boyan in de buitenbak te lopen op weg naar de paddock hihi. Toen is degene die het paard meenam maar even bij de bak gaan kijken met het paard en toen hij ontdekte dat Boyan ook maar een paard was, was het goed hihi
Hopelijk voel je je al een klein beetje beter
.
...krijg al jeuk als ik aan school en huiswerk denk, gelukkig heb ik dat al een paar jaar achter de rug.
.

Hopen dat je hak snel gaat opknappen.

maar toen we daar aankwamen was tie helemaal bezweet enzo. We hebben hem weer getemp. En hij zat iets boven de 38. Word weer uitkijken dus. Arm ventje
roxtemp schreef:Goedemorgen allemaal
Wat een geweldige dag was het gisterenIk vond het gezellig om een aantal bokkers in het echt te ontmoeten.
Hier alvast een foto, de rest komt later op de dag.