Word nog een spannende tijd Ingrid! Mag hij naar Nederland als hij goed stabiel is? Dat zou wel fijn zijn!
Het is al 12 augustus..... Ik vind het tijd worden voor een scan, dan kan ik met gebak jou kant opkomen.... Moet morgen naar Uden....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar toen mochten ze naar Aken

Zag er allemaal heel leuk en gezellig uit! Wel een gedoe om binnen te komen, id laten zien enzo.. en ze gaan uitzoeken of ik ook stout geweest ben

had al een hele week hoofdpijn en dat ging maar niet over,nu de explosie,pfff.Regen plenst hier uit de lucht en mijn zonnescherm is nog uit
wanneer gaan ze m wakker maken?De tweeling broer van mijn vader is ook verbrand geraakt,geloof ook wel voor 70 procent van zijn lichaam,was heel heftig allemaal.hij is er nog aardig bovenop gekomen al blijft hij wel altijd pijn houden,maar er is mee te leven,dus keep your hopes up!
. Gefeliciteerd.
. Maar hij is er nog, gelukkig maar.
. Loopt die rond te rennen met van die enorme wapperende oren.
(jullie gaan je straks nog afvragen wat ik niet eng vind
)
waar dippie ook (nog) werkt.
)
nog nooit zelf puree gemaakt en die kaassaus ook nog niet, maar wel al eerder bechamelsaus . en anders word het toch een pizza

was wel even leuk, ben ook vrienden geworden emt een kleine pony, wat een scheetje, ze zijn eigenlijk best schuw allemaal maar deze probeerde toch steeds dichterbij te komen
wat een poppetje

en mooi poppetje
Maartje vreemd dus alle contracten worden niet verlengd en vervolgens weer sollicitaties
Succes!!
dus door oude fototopic aan het doorscrollen en toen vond ik deze Vind hem nog steeds zo ontzettend Gaaf
was tijdens Tinkerdag Drunen
.
ik kan aardig blijven zitten zonder zadel,maar springen..pfoe