haar link staat een paar posts hier boven
al gezien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
klinkt wel een beetje als paarden die ziek zijn van JKK

timokyana schreef:Vind je grid?
Heb zelf twee haffies eraan verloren maar bij mij waren de sypmtomen toch anders.
Is er een bloedonderzoek geweest grrr?
maar 1st was het ook steeds maar sudderen met mager worden enzo
). Maar maandag komt veearts weer, ben heel benieuwd wat hij nu ervan zegt, en of hij vindt dat we nog ergens actie in kunnen ondernemen. Maar ondertussen ziet het er inderdaad vreselijk uit, zelfs van die 3e wereldpaardjes, die ergens in de woestijn lopen waar hongersnood heerst zien er nog beter uit.
. Een automaterialenwinkel heeft het wel. Er zit er 1 in Breda. Imbema, heb alleen geen idee waar precies. Ben nog nooit bij die collega's geweest. Maar een Lasualec (concurrent) heeft het ook. 

Maar, komt goed.
Voor mij is dat heel hoog, ben een keer met haar over de kop gevlogen, waarbij haar voorbenen allebei open lagen. Was over een sprong van 20 cm
Maar sindsdien ben ik nogal huiverig met springen. Maar, dit keer ging super goed. Ze was laaiend enthousiast, en sprong mega hoog
Dat ik niet altijd meekwam vertellen we er gewoon niet bij

Wat niet helemaal lukt, hij hing met z'n achterbenen vast
Dus ik en nog een meisje van de paarden af, zij hield hem vast en ik haakte z'n been weer goed. Beide achterbenen waren onthaard, lange banen. Het bloedde gelukkig niet, maar je mocht er niet aan komen en hij wou ook niet lopen. Maar weer terug gezet bij mams, en naar het huis van de eigenaresse gereden en het verteld. Die ging zo'n 10 minuten later kijken. Zag er zo naar uit
Gelukkig bleef hij super kalm, na wat getrek stond hij ons aan te kijken van "help?
" 
Brrr, wil er niet aan denken. 
). Hij wilde eerst niet lopen, maar na wat aanmoedigingen strompelde hij wat rond. Eenmaal in het land stond hij meteen stil, en hij heeft ook gewoon heel lang niet meer bewogen. Eigenaresse heeft er acederm oid opgedaan, hij zag helemaal groen. 
En zoals je zag was ze super in conditie toen ze weg ging. Jullie doen er alles aan om haar in 'leven' te houden, daar ben ik echt heel blij mee !! En, als ik het geweten had, dan had ik het er ook echt bij gezegt, maar dat geloof je neem ik aan wel ? Want ik heb haar nooit dun gehad namelijk. Ik hoop zo dat ze het overleeft !!

Doet echt verrekte pijn. Zit al onder de pijnstillers en spierverslappende creme.
Kon ik altijd op het werk shoppen!