[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kailonne

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:33

Hoi allemaal.
Weer even niet gelezen en heel wat gemist. Ik kan niet alles onthouden dus ik reageer alleen op wat ik nog weet.
Draaakje, mooie stal. En boekel is niet zo heel ver van Best dacht ik.
Miesemuisje, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Ik heb net weer een lesje gehad met Jack. Het ging echt supergoed. Hij liep als een trein. Heel ontspannen en los aan allebei de kanten. Met opstappen draaide hij ook al minder weg. Ik mocht vrij snel opstappen van Jackie!!!
Ik ben dus helemaal blij.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:38

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3 <3 <3

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:46

@sandra:dat denk ik niet eerlijkgezegd.toen ze dat paard aan het poetsen en toileteren was,was ie juist erg blij en opgetogen.die had er duidelijk zin in en liep ook meteen de trailer op.begon ook lekker te knagen aan het hooi.
t paard is wel groot (schofthoogte 1.80 en steekt met de billen zowat boven de klep uit).weet niet of dat iets uitmaakt.Ik zei al ,misschien een zeil wat de trailer helemaal dicht maakt.

ik ga zo even een nieuwe mail maken en sturen naar die arts.mislukt dat weer dan probeer ik een ander mailadres wat ik gevonden heb.morgen ga ik verder kijken naar een dierenarts om die ook de situatie voor te leggen.evt een osteopaat.Gelukkig kan ik ook nog hulp vragen aan een stalgenoot die aangeboden heeft te helpen,door eventueel voor mij rond te bellen(ik heb een beetje een belfobie,klinkt vreemd ik weet t).
werk genoeg dus

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:53

snorretje :+:

Gelijk heb je ellie! hopelijk helpt dat, en anders bellen voor het mail adres?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:53

Kailonne schreef:
Ik heb net weer een lesje gehad met Jack. Het ging echt supergoed. Hij liep als een trein. Heel ontspannen en los aan allebei de kanten. Met opstappen draaide hij ook al minder weg. Ik mocht vrij snel opstappen van Jackie!!!
Ik ben dus helemaal blij.

Klinkt goed!! binnenkort eens rijfoto's? :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:54

Sandra1984 schreef:
pcies! als die boerderij nou eens goedkoop zou zijn.. maar wat ik voor ogen heb(mooi huis, veel grond, rijbak, longeerbak, inloopstallen met paddock, mooie omgeving om buiten te rijden) tja dat heb je niet in nederland...

maar ik kruip mn bedje in... ben moe!

Dat heb je wel, maar niet in je porto..

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:55

In mijn ogen vergeten dieren nooit iets of iemand. Als de pups van mijn hond bij ons in het pension komen, janken ze van blijdschap als ze mij zien, dan voel ik me echt zo’n trotse (pleeg)mama :D

Lepel en je hebt al van die prachtige stallen…… Wil je standaardboxen of van die Koninklijke??? ( daar droom ik over <3) Oh en nog gefeliciteerd met je zwager

Draakje: Leuk filmpje!

Longeerstukjes vind ik echt ondingen. Ik longeer met kaptoom of hoofdstel met kaptoomringetje op de neusriem.

Miesemuisje: Kop op meissie, sterkte en beterschap!!! Misschien een rare vraag maar heb jij een navelpiercing?? Ik had namelijk ook erg veel klachten van vermoeidheid en bij mij ook heel veel vage klachten (migraine, misselijk, keelpijn, rugpijn heel veel last van mijn benen, enzovoorts), uiteindelijk zei mijn osteopaat dat ik mijn navelpiercing maar eens uit moest doen, sindsdien gaat het echt steeds beter. Ik weet niks over CVS, maar waarschuw mensen tegenoordig maar voor piecings. Vaders zijn rare wezens, ik kan er over mee praten… Voor een luisterend oor kan je me altijd pb’en.

Mara wat fijn dat het zo goed gaat tussen jou en Mona, heerlijk he om die klik te voelen. Wie zijn de ouders van Mona???

Sandra met wie ga je iets leuks doen en is het voor ons een verrassing of weet je het zelf ook nog niet?

Ellie ik zou het niet zomaar overlaten aan een stalgenoot, het is jouw paard en je kan toch beter zelf met iemand overleggen dan de informatie van een derde te krijgen.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:55

Trouwens, weet iemand een stage bedrijf voor mn bijrijdster?

Moet Aequor aangesloten zijn en 4 drachtige merries hebben voor haar opleiding paardenhouderij niv.4.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:56

Becs schreef:
In mijn ogen vergeten dieren nooit iets of iemand. Als de pups van mijn hond bij ons in het pension komen, janken ze van blijdschap als ze mij zien, dan voel ik me echt zo’n trotse (pleeg)mama :D.

Dat is zo fijn dan he :+: mijn pleegkids *(lees skip dr kindjes) zijn ook zo blij als ze hier komen, helemaal leuk is dat!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 23:09

@rebecca:nee ik laat het ook niet over aan haar hoor.ze wil me helpen met eventueel het zoeken naar adressen en dergelijke.en eventueel bellen naar artsen mocht het nodig zijn(als er geen mail beschikbaar is).
Zoals ik al schreef heb ik een beetje een belfobie.of liever gezegd,zodra ik mensen moet bellen dan sla ik compleet dicht.zelfs een lijstje met tips werkt dan niet meer.enkel bij mensen die ik ken gaat alles wel goed.daarom mail ik bij voorkeur.Als het moet krijg ik het wel voor elkaar,maar echt met veel moeite.er zit overigens wel een rede achter deze vreemde angst.
maar ik probeer alles zelf te doen,maar ze heeft me aangeboden te helpen mocht ik het te moeilijk krijgen.dan bedoel ik emotioneel.
ik voel me kiplekker en ziek tegelijk.maar ik ga door en hoop op wat positiefs.

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 23:14

*Leest nog steeds mee* :j

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 23:22

Ik duik mijn nestje in,morgen vroeg dag.en lange dag weer.zal maar een regendansje doen,in de hoop dat er water van boven voor de wei komt..

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 23:29

Ellie, gelukkig dat je er dan zelf achteraan gaat. Veel sterkte met alles.
Ik hoop ook op een klein buitje (tijdens werktijd graag) want onze bak stuift, kuch, kuch, nies!

+:)+ tinkerplein

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 00:17

He bah miesemuisje. Dat gun je niemand. Over gewscheiden oudersd en drama's kan ik meepraten.. gelukkig nog wel contact met beide. Als je eens even lekker wilt zeuren en wat kwijt wilt, mijn pb-box staat altijd open!
Vandaag een heerlijke buitenrit met bonita gemaakt met een tussenstop op de stal van de 2 paarden die met ons mee reden. Erg leuk. Voelde me wel opeens heel klein haha. Dat zijn 2 paarden van 1.70+. En ik weet niet hoe groot bonita is maar in elk gebal een stuk kleiner haha! Heb nog wel een paar leuke foto's maar die moet ik nog zien te uploaden :p

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 00:18

O gosh wat een typfouten. Sorry Zit op mijn mobiel en het is al laat haha.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 06:29

goedemorgen iedereen.
weer een nieuwe dag en nieuwe kansen! :D
ik heb heerlijk geslapen en moet weer brodjes gaan bakken .
als het droog is ga ik vandaag weer even blokje om met zoe anders morgen
zoe staat nu volledig in de groep en wordt goed geacsepteerd en staat snachts op paddock met 2 ijsjes.
erryn wordt er langzamerhand bijgevoegd en langzaam opgebouwd.
gisteren kwam ik en stonden ze al op de paddock en erryn staat paddock ernaast en zoe konden rustig snuffelen aan elkaar en was rustig vondt ik.(dus misschien ietsje vooruitgang)
zodra zoe wegliep liep erryn wel mee met zoe (met draadje ertussen natuurlijk) daar reageerde zoe ook niet zo fel meer op.
nou ik ga snel want anders kom ik te laat :D
moet tot 13.00 werken dus valt mee :D doeiiiiiiiiii fijne dag allemaal.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 07:23

Er wordt geadviseerd om geen suiker te eten als de bloedsuikerspiegel laag is. Snelle suikers zorgen voor een snelle verhoging van de bloedsuikerspiegel. Het lichaam reageert hierop met de aanmaak van hormonen die de bloedsuikerspiegel weer sterk omlaag brengen. Hierdoor kan men weer dezelfde symptomen krijgen van vermoeidheid e.d. Het is daarom volgens alternatieve behandelaars beter om etenswaren te gebruiken die langzaam in de darmen worden afgebroken en die de bloedsuikerspiegel meer geleidelijk doen stijgen (bijvoorbeeld zogenaamde complexe koolhydraten zoals in brood, rijst, banaan, en aardappel (zetmeel) zitten.
Mijn zus kan ook niet goed tegen melk producten, daar wordt ze extra snel moe van. Het schijnt voor iedereen verschillend te zijn.

Mooie snor hoor!

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 08:35

Wie komt mij even mijn bed uitschoppen, ik heb zo geen zin om te gaan werken.... Zucht.....

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 08:35

Goedemorgen!

Klein beetje hoop voor zoe en erynn dus!

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 09:19

Sjonge jonge wat een baal ochtend. eerst niet kunnen slapen vervolgens voordat je überhaupt geslapen hebt je wekker horen afgaan en uitdoen vervolgens denken ik blijf wel wakker. Volgende moment word je wakker geschud omdat je, je verslapen hebt, in paniek je bed uit, de wc niet halen met gevolg over de badkamer vloer heen kotsen om vervolgens de conclusie te trekken dat de wc verstopt is, Veel te laat voor school en mijn presentatie.....Is dit nou wat ze Karma noemen? Heb in de afgelopen 6 dagen 10 uurtjes geslapen.

Krijg na het lezen van Marian haar bericht toch wel weer een beetje een glimlach op mijn gezicht, toch fijn dat het beetje bij beetje iets beter wordt voor mijn meisje. Als ik vanmiddag ergens een gaatje kan vinden en alles binnen houdt wil ik wel even naar haar toe fietsen, :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 09:20

wat naar jayney, beterschap en succes!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 09:28

Wat een rotbegin van de dag Jayney! Hopen dat je je snel weer beter voelt :)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 10:09

Hooi allemaal,

ben bijgelezen, maar heb even de puf niet om te reageren....
Gister is de VA weer geweest omdat clover dr vulva gewoon bleef bloeden. Hij was aan de linker kant ook iets opgezet, dus hij heeft een ontstekingsremmer / vochtafdrijver gegeven. Verder moet ik het soepel houden met sudo creme. Maar de linker plooi zit naar binnen geplooid, iets wat hij zelf nog nooit heeft gezien. Als ze hier nog lang last van blijft houden zal ze toch onder het mes moeten.... -O-
Baal gewoon zo gigantisch...... ;( Ben al een paar dagen behoorlijk emo.. Komt wel weer goed :P

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 10:17

balen Jayney dat je dag zo begint!!

het is trouwens voor jullie een verrassing(naja jullie kennen het verhaal niet, maar kan t pas vanaf zaterdag plaatsen hier hihi)
Ik ben er iig erg blij mee!

gisteren was king trouwens weer lekker stout.. met rijden ging het goed, maar toen kreeg ie zn eten omdat ie gewerkt had en meneer begon lekker dominant te doen, dus ik ook.. mijn eten mijn ruimte.. dus meneer was erg pissig dat ie zn eten niet kreeg en stond echt te mokken. Toen ie ook nog eens een paar keer bij zn eten weg moest, was ie helemaal boos..
maja moet je maar niet boos doen tegen mij als ik het voer vast heb en dreigen met je oren..
die kop van hem toen hij het voer niet kreeg was echt zo lachwekkend..

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 12:46

Miesemuisje .... Ik weet wat je doormaakt . van mijn 12e tot 27e heb ik dat gehad en moet nog altijd oppassen en goed mijn rust nemen......... maar bij mij is het overgegaan , toen ik"afstand"van mijn moeder had genomen ...... Manisch depressief en ik blijk niet gewenst te zijn geweest ( heb er geen last meer van hoor !!! ) , maar door haar negatieve gedrag zoog ze mij werkelijk leeg..... Nadat ik haar "kwijt"was ging het met mij beter .......

Ik heb inderdaad al prachtige (inloop)stallen , maar voor later als ik de veulens moet gaan afspenen , wil ik ze graag in een stal hebben staan , ver bij moeders vandaag en waar ze ook niet uit kunnen komen.....
EN als er toch nog eens een paardje bijkomt dan heb ik plek genoeg...

Die koninklijke wil ik wel , maar dat mijn portomonnee niet trekken , hahahahh
Doe maar de gewone standaard en dan 3x4m.

Hier verder een heerlijk rustig dagje ....
Heb vanochtend heerlijk rondgereden met de auto ( benzine en gas moeten opgereden worden , want dat schenk ik niet aan de garage waar de auto aan verkocht is .... hihihihi gniffel... dus maar een hoop km draaien deze week , maar dat zl wel goed komen !

Nog even een HV Polo fleecetrui gescoord.... zit erg lekker !

Nu goed , ik ga dochterlief naar haar vriendinnetje brengen en vandaag is André er niet dus kunnen we even cadeautjes gaan kopen voor hem. Hij is zaterdag jarig !
Alleen zijn cadeau van mij moet hij 10 dagen op wachten ...... kon niet eerder ... Later meer hierover !