Aloha
Ben ik ook weer een keer.
Nog niet bijgelezen, ga er een ander keertje uitgebreid voor zitten
Ga zo naar Janusje dus heb niet zo heel veel tijd.
Drukke week gehad, verhuisvoorbereidingen voor mijn moeder, en helaas op zoek moeten gaan naar een andere stal voor Janus.
Gelukkig (ik had echt zoooo verschrikkelijk veel mazzel
) heb ik bij een pensionstal/boerderij, heeel dicht bij mijn huis, plek gevonden. Er stond nog een stal leeg, omdat iemand zijn paard was overleden, en die persoon had de stal nog een paar maanden had aangehouden. Vanaf half april ga ik over. Voor Janus is het echt een superplek. Hij kan lekker de hele dag naar buiten (nu maar max. paar uurtjes), in de winter in de paddock, in de zomer veel weiland. Hij wordt gevoerd (wel zelf voer kopen) binnen en buiten gezet (altijd 's-nachts op stal, en dat vind ik erg fijn), er wordt gemest. Kon eigenlijk niet beter.
Heb me er één dag erg rot om gevoeld, met name omdat ik bang was dat ik geen goede plek kon vinden op korte termijn, maar de volgende dag liep ik al weer fluitend rond
Janus zijn toekomstige buurman is een shire. Ik heb nog nooit zo'n groot paard gezien, met zulke grote hoeven en zo'n groot hoofd. Echt een REUS!!
Wel een echte knuffel, en hij heeft een leuke naam nl Beer
Janus, mijn stoere tinker is een watje als het om koeien gaat. Dan istie zoooo verschrikkelijk bang! Dus Janus gaat
therapie krijgen
want boerderij is nog gewoon in bedrijf met heel wat klara's ...
Morgen nog één dagje werken en dan heb ik weer lekker weekend.
Hé Cecille
tuurlijk mag jij meekletsen! Gezellig
En Ashley ook welkom
Tot gauw iedereen, en dan zal ik ook even reageren op de geplaatste berichten