Je kan er ook afterbijt (als dat zo heet) op spuiten
Sita_
Geplaatst: 17-02-09 23:38
Stennisje schreef:
Gezellig Grit industrie
Zal de gemeente es mailen of misschien de plaatselijke plantsoenendienst?
Misschien kun je ook hoveniers of groenvoorzieners proberen? En anders misschien zoiets als dat ze hier Zeeuws Landschap hebben, die snoeien bomen enzo in de polder. Op stal halen we daar altijd de houtsnippers voor in de paddock vandaan..
Dan is ze als het goed is gewisseld. Ik heb ooit eens gehoord dat in wilgentakken een zelfde soort stofje zit dat ook gebruikt wordt in asperine. Het kan geen kwaad, maar een paard kan doping positief getest worden....?????
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 17-02-09 23:44
Afterbite is voor insectenbeten Petra
Ik heb dat ook gehoord van de pijnstillende werking van wilg. Kan ook een nadeel zijn als ze bijvoorbeeld koliekerig is. Morgen ook maar es de bouwmarkt checken voor strips voor langs de balken.
Nou ik heb van dat spul wat je in staarten kan spuiten zo dat veullies er niet aan komen en dan kan je ook op de stal spuiten tegen bijten. Ik dacht dat het zo hete whahah
Grit
Geplaatst: 17-02-09 23:51
Wist ik niet, dat er in wilgentakken een pijnstillend stofje zit. Is natuurlijk wel de vraag hoeveel ze ervan moeten eten, wil het merkbaar zijn.
Je hebt geloof ik anti-bijt en ik heb cribbox, waarmee ik mezelf wel de stal uitjaag en het uren later nog proef. Hertshoorn en afgewerkte olie wordt ook wel gebruikt, maar of dat nou zo fijn is voor de gezondheid?
grrr
Geplaatst: 18-02-09 00:00
Ben weer online! Alles is gelukkig gemaakt!
Ik vind Keetje er maar raar uitzien... hihi, wel geinig hoor!
Lotje heeft een prachtig koppie!
Hout bijten, hier doen ze het ook regelmatig. Ik denk uit verveling. Idd, genoeg hooi, mineralensteen enz, maar toch af en toe eens een hapje uit een paal... niet vaak gelukkig.
Mirthe loopt ook nog steeds goed, na een jaar kwakkelen ben ik daar ZO blij mee! Ga jullie gezellig weer stalken!
He Marleen, jouw profiel had ik nog niet gecheckt! Wat ben jij een bofferd zeg! hele mooie kudde heb je! Fijn dat Mirthe na een jaar kwakkelen stabiel is!
Goedemorgen! Bianca; gezellige dag toegewenst met de verjaardag van je dochter! Marleen; Jaaaaaren geleden toen ze net internet uitgeonden hadden, woonde ik samen met mijn toenmalige vriend, ze vonden msn uit, en dat leek me leuk om ook te gaan doen. Mijn toenmalige vriend heeft toen een account voor mij aangemaakt met deze naam, en die gebruik ik nu eigenlijk nog steeds voor vanalles, makkelijk te onthouden. Werk ze vandaag allemaal! Ga ik dat nu ook doen!
ellieellende
Geplaatst: 18-02-09 09:15
Hierbij een recente foto van Garish!
desillies
Geplaatst: 18-02-09 09:19
Jemig, ik loop steeds achter.... Sorry! ik lees zodra ik de gelegenheid heb even bij, maar wanneer dat is?
Ik ben de laatste dagen druk bezig op de kamer van Iris, schroefgaatjes vullen met gips, schuren en weer vullen, en jawel hoor, daarna weer schuren. Maar als ik dat gedaan heb kan er behangen en geschilderd worden en schiet het lekker op.
Intussen heeft mijn zwager de sleutel van zijn nieuwe huis gekregen en aangezien hij zo snel mogelijk op zichzelf wil wonen, weg bij mijn (nu ex) schoonzus, is het de bedoeling dat we er met zijn allen tegenaan gaan, maar ik heb hier dus veel te doen qua kluswerk, het gewone huishouden en de paarden, tel daarbij nog mijn zaakje waarvoor ik druk bezig ben de foto's op de webshop aan te passen en mijn wandeling die ik dagelijks wil maken en je begrijpt dat er niet veel van klussen elders (of bokt bijhouden) komt
Gisterenavond is oma overleden, we hebben vorige week zaterdag al afscheid van haar genomen dus we zaten erop te wachten, he tis beter zo, voor haar en voor haar kinderen, vooral mijn schoonmoeder, die al wekenlang hele dagen en nachten in het verzorgingshuis bivakkeerde... Jammer dat we oma nu niet meer hebben, maar we hebben wel een hoop mooie herinneringen....
Trea
Geplaatst: 18-02-09 09:20
mmmm lekker ding
Trea
Geplaatst: 18-02-09 09:22
gecondoleerd desillies.
Lucy_1
Geplaatst: 18-02-09 09:23
Moggeh...
Gecondoleerd Lien! En tjee wat een drukte blijf jij houden zeg Lees hier ook wel bij, maar het gaat soms zo loeihard dat ik ook maar af en toe binnen waai hoor
Biancaa... gefeliciteerd met je dochter! 9 jaar toch?
Lotje is geweldig! Vind haar zo'n gaaf koppie hebben....