Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bijoekimmie schreef:Jeetje ik krijg gewoon de zenuwen hiervan en ik durf niet te bellen.
Neonlight schreef:miss_nadine schreef:Even heel snel een update. Helaas ontbreekt nog elk spoor..
We gaan zo weer naar de politie om officieel aangifte te doen, gister hadden we ze al ingelicht maar toen was het natuurlijk zondag. We hopen dat hun een helicopter in kunnen zetten die reageert op warmte. Het is allemaal zo dik begroeid daar. Mijn meisje nu al een dag en nacht weg..
Ik denk dat je iets teveel tv hebt gekeken.Helicopters worden echt niet ingezet, en zeker niet met deze apparatuur, en al helemaal niet voor een paard. Voor mensen wordt het niet eens gedaan.
Kimmie_girl schreef:Ik zit op me werk k kan helaas niet bellen.
katjamanny schreef:Breghje, bellen man! gewoon doen we zitten allemaal in spanning.
katjamanny schreef:Breghje, bellen man! gewoon doen we zitten allemaal in spanning.
bijoekimmie schreef:Ik heb gebeld, ze ligt heel diep in de sloot is helemaal uitgeput maar leeft nog.
Ik hoop echt dat ze het redt, ik moest snel weer ophangen want ze waren er nu mee bezig.