[TI] Tinkerstal Mc Cloud

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Blendy

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 16:52

Waarom moet dit via een forum?, Jammer hoor.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 17:42

Blendy schreef:

Omdat je dan andere mensen kan waarschuwen... :o?

Blendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 18:25

_janet_ schreef:
Blendy schreef:

Omdat je dan andere mensen kan waarschuwen... :o?

Vindt het niet echt waarschuwen vindt het zwart en afkraken van andere, on-nodig.

heidi1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 18:35

die man is gewoon weg niet te vertrouwen
ik ben er ook achter gekomen at mijn tinker very niet door hem uit ierland was gehaald zoals ie had gezegt
maar bij euro tinkers in belgie en daar komt een heel groot deel van de tinkers weg die hij aan bied

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:56

Ik werd al meer dat 50 jaar geleden door mijn vader gewaarschuwd voor auto - en paarden handelaren.

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 21:41

Zo is het Ariebren.

Je bent er toch zelf bij waar of je je paard koopt! Niemand zegt je dat je een paard bij een handelaar moet kopen maar mensen doen het toch! En dan moet je daarna ook niet gaan zeuren dat het niet goed is. Al haalt hij zijn paarden uit timboektoe, als het jouw droompaard is dan is dat toch oke?
Bij mensen die veel paarden verkopen heb je altijd mensen die ontevreden zijn en mensen die tevreden zijn en jammer genoeg gaan de praatjes van ontevreden mensen het snelst.....
Ryon komt ook bij ze vandaan en ik heb een gouden paard. Ryon bleek ook een jaar jonger dan dat ze zeiden maar ach das niet zo'n ramp.

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 11:46

Wij zijn er ook achter gekomen dat ze bij de stal over veel dingen gelogen hebben. Was wel even slikken, maar we hebben toch een geweldig lief paardje met een super karakter die verder helemaal in orde is en we hebben er veel plezier van! Dus ja het is maar net wat je zoekt, wij hebben ons droompaard daar gevonden en de mensen waren misschien niet helemaal netjes maar we hebben wel het paard wat we zochten!

XHeLenAahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 23:30

Mijn verzorg tinker en die van mijn vriendin zijn ook daar gekocht.
Het zijn echt super lieve tinkers, maar het inrijden wat ze daar gedaan hebben stelde volgens mij niet veel voor, want ze konden nog niks toen ze kwamen en ze zaten helemaal onder de luizen...

Tilly_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 00:56

tuurlijk is het fijn als je er je droompaardje gevonden hebt, maar ik denk dat als je zelf eerlijk bent
dat je dan ook wilt dat de mensen waar je je paardje koopt ook eerlijk en netjes zijn. Ik gun zulke
mensen (de boeven) geen euro. En als ik dan toch nog niet verliefd ben geworden op een van hun
paardjes, ga ik liever ergens anders. Want als ik het gevoel heb dat ik ze niet kan vertrouwen,
weet ik ook niet of ze wel lief zijn voor de paardjes.
Het is misschien niet netjes om dat hier openbaar te maken, maar ik zou het zelf ook graag
vooraf weten dat ik op m'n hoede moet zijn bij bepaalde mensen. Ik kan namelijk soms nogal
naief zijn... :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 09:01

je kan altijd mensen waarschuwen.
Maar als ze alsnog daar een paard kopen, en er dan achterkomen dat vanalles niet klopt, waren ze er als nog zelf bij. Ze zijn gewaarschuwd.

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 11:14

Tilly_5 schreef:
tuurlijk is het fijn als je er je droompaardje gevonden hebt, maar ik denk dat als je zelf eerlijk bent
dat je dan ook wilt dat de mensen waar je je paardje koopt ook eerlijk en netjes zijn. Ik gun zulke
mensen (de boeven) geen euro. En als ik dan toch nog niet verliefd ben geworden op een van hun
paardjes, ga ik liever ergens anders. Want als ik het gevoel heb dat ik ze niet kan vertrouwen,
weet ik ook niet of ze wel lief zijn voor de paardjes.
Het is misschien niet netjes om dat hier openbaar te maken, maar ik zou het zelf ook graag
vooraf weten dat ik op m'n hoede moet zijn bij bepaalde mensen. Ik kan namelijk soms nogal
naief zijn... :D

Ja ik vind het prima dat ze het hier plaatst hoor!
Maar ik wou alleen zeggen dat er met de paardjes (de meeste dan) niks aan de hand is en dat ik daar dus wel mijn droompaard
gevonden heb. Dat is inderdaad waar dat je ze geen euro gunt maar je kan het ook zo zien: Je hebt weer een paardje
gered uit hun handen en die heeft nu een fijn leven bij jou! Want zo zie ik het een beetje.

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 18:00

Deze mensen hebben al ruim 2000 tinkers verkocht in Nederland dus is het logisch dat niet iedereen tevreden is. Er is altijd wel iemand die slechte ervaringen heeft maar hoeveel eigenaren van deze verkochte paarden zijn WEL tevreden, dat is dan toch wel de meerderheid.

Blendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 20:18

Precies ;)

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:19

Dat is precies wat ik bedoelde Annelot! :P

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:30

heidi1973 schreef:
die man is gewoon weg niet te vertrouwen
ik ben er ook achter gekomen at mijn tinker very niet door hem uit ierland was gehaald zoals ie had gezegt
maar bij euro tinkers in belgie en daar komt een heel groot deel van de tinkers weg die hij aan bied

hoe ben je daar achter gekomen als ik vragen mag?

heidi1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:47

omdat ik mijn paard zag staan op hun website als verkocht naar nederland
en heb hun dus aan geschreven en kreeg een hele aardig mail terug met er dus in dat hun heel veel tinkers daar kopen en dus weer verder verkopen
heb ook nog allemaal andere foto's toen van hun gekregen van mijn paard dat wel wel weer leuk

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:55

ooh echt waar! wat apart! ik had je berichtje laatst ook al gelezen dus toen was ik naar eurotinkers gaan zoeken, zo van misschien staat mijn paardje er ook wel op.. maar kon niks vinden haha.

heidi1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:59

anders is een meiltje sturen met een foto van je paard
want ze hebben natuurlijk niet alle aarden op de website staan
zijn hele aardige mensen en had heel snel antwoord van ze

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:00

oké dat is misschien wel een idee! ;)
dankjewel, dat ga ik even proberen haha.

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:20

ik heb ene Anthony gemaild. zijn emailadres stond op hun site.
ben benieuwd! als ik wat weet laat ik het wel weten :)

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 21:33

Iemand bij ons op stal haar tinker komt van tinkerstal mccloud. Beestje is 'geslagen' ingereden. Hij reageert als je een snelle onverwachtse beweging maakt heel schrikkerig, voorderest wel een schat van een beest.

Blendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 22:34

Wat is de naam van de Tinker?

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 22:36

Ze heeft de naam veranderd geloof ik. Ik zou wel even navragen.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 22:44

Saaaash schreef:
Iemand bij ons op stal haar tinker komt van tinkerstal mccloud. Beestje is 'geslagen' ingereden. Hij reageert als je een snelle onverwachtse beweging maakt heel schrikkerig, voorderest wel een schat van een beest.

Weet je zeker dat dit schrikken komt doordat ie "geslagen ingereden" is? En zou dat geslagen inrijden dan bij die tinkerstal gebeurd zijn, of kan het ook daarvoor gebeurd zijn? Het is nl nogal een uitspraak die je doet.
Het feit dat de tinker schrikt van een onverwachte beweging, hoeft niets te maken te hebben met de manier van inrijden. Mijn paard zag ook overal spoken (gelukkig een heel stuk minder geworden) maar bij hem kwam het niet van het slaan, maar is het gewoon de aard van het beestje. Sommige paarden zijn gewoon veel schrikkeriger dan andere paarden.
Dus hoe weet jij dat ie geslagen ingereden is, behalve dan dat het paard schrikachtig is? Ben benieuwd...

tiizjekiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:16

Hallo mensen !
Weet iemand hier of preston nog op de stal aanwezig is ?
Ik heb hem een klein tijdje gehad maar hij moest terug vanwege rotstraal;(
ik mis hem nog steeds ! ;(
Of weet iemand of hij verkocht is?

Groetjes ! :D