Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilly_5 schreef:tuurlijk is het fijn als je er je droompaardje gevonden hebt, maar ik denk dat als je zelf eerlijk bent
dat je dan ook wilt dat de mensen waar je je paardje koopt ook eerlijk en netjes zijn. Ik gun zulke
mensen (de boeven) geen euro. En als ik dan toch nog niet verliefd ben geworden op een van hun
paardjes, ga ik liever ergens anders. Want als ik het gevoel heb dat ik ze niet kan vertrouwen,
weet ik ook niet of ze wel lief zijn voor de paardjes.
Het is misschien niet netjes om dat hier openbaar te maken, maar ik zou het zelf ook graag
vooraf weten dat ik op m'n hoede moet zijn bij bepaalde mensen. Ik kan namelijk soms nogal
naief zijn...
heidi1973 schreef:die man is gewoon weg niet te vertrouwen
ik ben er ook achter gekomen at mijn tinker very niet door hem uit ierland was gehaald zoals ie had gezegt
maar bij euro tinkers in belgie en daar komt een heel groot deel van de tinkers weg die hij aan bied
Saaaash schreef:Iemand bij ons op stal haar tinker komt van tinkerstal mccloud. Beestje is 'geslagen' ingereden. Hij reageert als je een snelle onverwachtse beweging maakt heel schrikkerig, voorderest wel een schat van een beest.