[TI] Tinkermatch Drunen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

window

Re: Tinkermatch Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 18:44

ik heb me afgemeld via mail
weet alleen niet of dat zo goed door komt.
kan ik anders gewoon naar die manege bellen? weet niet of daar iemand zit van de organisatie ofzo vandaar dat ik het via mail had gedaan.

noortjeput

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:18

Ik ga alleen mee doen met de dressuur, hij loopt dan immers al 3 proefjes die dag.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:49

Scheve mond Lieke jammer dat je niet met Bronx kan gaan, maar je kan wel met mij mee in de auto *LOL*

Window denk dat je wel kan bellen als zij niet vd organisatie zijn kunnen ze het vast wel doorgeven of tel geven Knipoog

Druk dagje voor Celtic dus...

Wij zijn de hele dag zoet, want heb alles ingeschreven Haha!

Maar wordt dan denk niet zo druk met springen + ringsteken of ?!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 23:04

Nou Brenda en GInger hebben een kleine voorwas gehad vandaag en we hopen dat na de rit door het witte zand van de duinen dat de sokken en staart niet al TE vies zijn!
Heb er zin in! Morgen tussen 10 en 11 uur vertrekken we dus!! Lachen

Ringsteken doen wij ook aan mee hoor dus wordt keigezellig haha Haha! Clown Springen mogen we helaas niet Verdrietig

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 23:08

Wit zand houdt alles meestal nog best goed wit Cool (als het niet té nat is...)

Jammer dat jullie niet mogen springen Scheve mond ik hoop deze keer zonder weigeringen rond te komen Whoosh!

en daarna idd ringsteken Clown

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 23:11

Ja, de vorige keer dat ik in de duinen was had Brenda hele mooie witte voetjes na afloop Lachen Hoop dus dat het nu weer is of dat ze niet in een blub-wei hoeft op die manege Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 23:28

Jammer idd dat jullie dat niet mogen Fleur... Maar als ik Hans gek genoeg krijg dat ik volgend jaar mee ga doen dan ga ik een statement proberen te maken voor jullie Tong uitsteken

Alvast heel veel succes iedereen!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 23:37

ja volgend jaar moeder en dochter tegen elkaar??? Of word het winnie?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 23:38

Als het ff kan allebei Clown Maar ik denk dat het Elsa wordt, Winny loopt momenteel ook vrij snel kreupel Verward Wellicht is dat eruit te krijgen met trainen, maar dan moet je wel kúnnen trainen Clown

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 13:56

Maar de startlijsten van het springen zijn nog niet bekent?

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 14:04

Iedereen veel plezier en succes morgen! OK dan!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:07

Liesjuh schreef:
Iedereen veel plezier en succes morgen! OK dan!

Sluit ik me helemaal bij aan!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 18:06

Ik ben er waarschijnlijk morgen niet bij. Ben al een aantal dagen verkouden en veel hoesten en slaap al 4 dagen slecht. Gisterenavond moest ik naar Utrecht en had echt moeite mijn aandacht erbij te houden. Ligt eraan hoe ik vanavond slaap, maar anders ga ik dat eind niet rijden.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 19:29

Jammer Bonte!

Kim en ik zijn er vandaag naartoe gereden en het is allemaal goed gegaan Lachen We zijn 6 uur onderweg geweest inclusief een lange pauze bij manege van Loon Lachen De paardjes staan nu daar op stal lekker op het hooi te knabbelen Lachen Alles staat al uitgezet enzo Lachen We hebben ook al het programmaboekje hier thuis liggen iig Lachen

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:38

En de dag is alweer voorbij! Lachen
Was leuk maar vermoeiend Tong uitsteken Dressuur ging prut maar toch nog 9e van de 13 (oid) geworden met 195 punten (bizar hoog Haha! )
Ringsteken was heel eng want dan moest Brenda van haar grote vriendin Ginger weg, ze ging daardoor dus erg langzaam dus toen dacht ik dat ik dan maar gewoon die ringen kon pakken Haha! Had er uiteindelijk 2 van de 3 en een langzame tijd amar er was niemand met 3 ringen en maar 1 met 2 ringen dus toen waren we opeens dus 2e geworden! Haha! En er waren 2 prijzen dus heb nu een rozet, medaille en fles anti-klit-spray gewonnen! Whoei onze eerste rozet samen gewonnen! Lachen
We hebben echt hele gave foto's dus ik ga er nu een paar uploaden Lachen
Kim en ik hadden trouwens heel erg ons best gedaan om tot de leukste combinatie van de dag benoemd te worden en toen werd er opeens die prijs niet uitgereikt terwijl dat wel in de aankondiging stond Verdrietig
Maar goed we hebben er iig lol om gehad Haha!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:42

Ik had het vanmorgen behoorlijk benauwd van het hoesten, dus zag het niet zitten. jammer, want het weer was super.
Ben benieuwd naar de foto's Ja

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:45

Ja, vanochtend begon met een regenbui maar gelukkig klaarde het op en was het uiteindelijk heel mooi weer geworden!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 20:55

Geweldige dag geweest!
Had ook 196! Terwijl het voor me gevoel niet super ging, en het springen.. Ik ben gewoon trots op haar voor de 1e x Lovers

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 21:33

Haha!

Afbeelding

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 22:04

Nou ik ben benieuwd hoe jullie er dan uitzagen, Fleury? Haha!

Wie had er gewonnen met ringsteken dit jaar?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 22:05

Roze met paars toch Nagelbijten / Gniffelen?

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 22:14

Brenda en ik tijdens oefenen voor het ringsteken Lachen
Afbeelding

Hier een topic met meer foto's van vandaag Lachen
viewtopic.php?f=10&t=827521

Ja, inderdaad Roze met Paars Haha! Tong uitsteken

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 22:21

Vrolijke boel! Haha!

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 22:27

snowdon schreef:
Vrolijke boel! Haha!

Idd! Ja

Nou, sluit ik me bij jou aan Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 11:20

Nou hier ben ik dan ook weer Haha!

In een stortbui over de snelweg dacht ik nog als het maar droog is daar dat zou wel fijn zijn Haha! maar idd droog gebleven alleen soms wat donkere wolken maar die dreven mooi over OK dan!

Sayla liep heerlijk bij het losrijden Dromen De B ruiters mochten op het gras met alleen bordjes dus dat gaf af en toe wel leuke acties Clown
Wij mochten in de zandbak die vonden we een beetje zwaar Nagelbijten / Gniffelen en omdat ik dus het gevoel had dat ik al eeuwen rondreed begon ik te vroeg met het 2e onderdeel Gestoord wat me dus meteen -2 opleverde Bloos
Maar uiteindelijk dus 2e geworden met 193 (zonder die -2 dus 195) punten idd vond dit ook best hoog Wow! al had Sayla wel netjes haar best gedaan Ja maar ik was soms slordig en wijken moeten we gewoon nog veel oefenen Duivel

Toen ff pauze ... gaat mijn laars kapot Gestoord maar had gelukkig nog schoenen bij en mocht daar van de organisatie wel mee springen (ook omdat ik wel vaker met schoenen rijd)

Springen heb ik alleen het oefenrondje gedaan Bloos bij het inspringen weigerde ze rechtsom steeds terwijl ze linksom wel sprong ... vaag... rechtom was wel richting de mensen en dan ging ze dus VOL op de rem nog harder dan normaal Bloos! als ze eens een keertje weigert (wat ze thuis dus eigenlijk nooit meer doet, maarja da's bekend ...)
Dus dacht we zien wel ... het stond ook weer best krap Scheve mond (dacht ze hebben we geleerd van vorig jaar Bloos ):
Hindernis 1 gesprongen, 2 weigering daarna wel gesprongen, 3 gesprongen, 4 weigering en daarna gesprongen de dubbel zag ik eigenlijk al niet zitten langs lint en mensen Bloos en ze sprong zowiezo alles al méga kijkerig/ moeilijk en met rem erop dus ben gestopt Bloos
Ja énorm WATJE ik weet het maar had geen zin om alles 2x te springen en het gevoel dat het al steeds slechter ging, dus dan maar stoppen op een goed moment (hindernis gesprongen)!

Springwedstrijdjes zijn denk toch niet zo voor mij weggelegd vol goede moed begonnen, maar de "held op sokken" was sterker en dan werkt t niet
Moest ook als 1ste Bloos ...
Iemand heeft wel nog foto's gemaakt hiervan maar weet niet hoe ze heet of zo Verdrietig

Het "oefenen" voor ringsteken was leuker dan voor eggie Nagelbijten / Gniffelen Clown. Wij mooi met z'n alleen omstebeurt/ achterelkaar op en neer crossen, mochten we dus dit jaar alleen de ringen steken en was het einde meteen aan het einde niet ff terugcrossen Scheve mond
Ik had uiteindelijk 1 ring te pakken Nagelbijten / Gniffelen
ene Mirthe met een luxe tinker (sokjes net als een welsh bv) had gewonnen Knipoog

en toen dacht ik na het ringsteken dan zet ik Say vast op de trailer en dan kunnen we op prijsuitreiking wachten (duurde nog een half uurtje) maar Say wilde er niet meer op
Heb het lang zelf geprobeerd omdat ik weet hoe ze is als anderen haar gaan drijven/ jagen e.d. maar t lukte niet
Na ca 3/4 uur dan toch de geboden hulp maar aangenomen Scheve mond 1ste kerel deed dus te lomp dus Say begon er al tegenin te gaan Ach gut maar gelukkig kwam er toen een andere man met precies het goede BELEID !!!! die ben ik EEUWIG dankbaar, want toen stond ze er zo op OK dan!
Dus ca 17u eindelijk op weg naar huis! en nu dus weer traileroefenen ...

Lieke ook Nog Bedankt voor je geduld en het ophalen van mijn coupon enzo OK dan! ennuh volgende keer met Bronx Knipoog