ik heb me afgemeld via mail weet alleen niet of dat zo goed door komt. kan ik anders gewoon naar die manege bellen? weet niet of daar iemand zit van de organisatie ofzo vandaar dat ik het via mail had gedaan.
Nou Brenda en GInger hebben een kleine voorwas gehad vandaag en we hopen dat na de rit door het witte zand van de duinen dat de sokken en staart niet al TE vies zijn! Heb er zin in! Morgen tussen 10 en 11 uur vertrekken we dus!!
Ringsteken doen wij ook aan mee hoor dus wordt keigezellig haha Springen mogen we helaas niet
Ja, de vorige keer dat ik in de duinen was had Brenda hele mooie witte voetjes na afloop Hoop dus dat het nu weer is of dat ze niet in een blub-wei hoeft op die manege
Jammer idd dat jullie dat niet mogen Fleur... Maar als ik Hans gek genoeg krijg dat ik volgend jaar mee ga doen dan ga ik een statement proberen te maken voor jullie
Als het ff kan allebei Maar ik denk dat het Elsa wordt, Winny loopt momenteel ook vrij snel kreupel Wellicht is dat eruit te krijgen met trainen, maar dan moet je wel kúnnen trainen
Ik ben er waarschijnlijk morgen niet bij. Ben al een aantal dagen verkouden en veel hoesten en slaap al 4 dagen slecht. Gisterenavond moest ik naar Utrecht en had echt moeite mijn aandacht erbij te houden. Ligt eraan hoe ik vanavond slaap, maar anders ga ik dat eind niet rijden.
Kim en ik zijn er vandaag naartoe gereden en het is allemaal goed gegaan We zijn 6 uur onderweg geweest inclusief een lange pauze bij manege van Loon De paardjes staan nu daar op stal lekker op het hooi te knabbelen Alles staat al uitgezet enzo We hebben ook al het programmaboekje hier thuis liggen iig
En de dag is alweer voorbij! Was leuk maar vermoeiend Dressuur ging prut maar toch nog 9e van de 13 (oid) geworden met 195 punten (bizar hoog ) Ringsteken was heel eng want dan moest Brenda van haar grote vriendin Ginger weg, ze ging daardoor dus erg langzaam dus toen dacht ik dat ik dan maar gewoon die ringen kon pakken Had er uiteindelijk 2 van de 3 en een langzame tijd amar er was niemand met 3 ringen en maar 1 met 2 ringen dus toen waren we opeens dus 2e geworden! En er waren 2 prijzen dus heb nu een rozet, medaille en fles anti-klit-spray gewonnen! Whoei onze eerste rozet samen gewonnen! We hebben echt hele gave foto's dus ik ga er nu een paar uploaden Kim en ik hadden trouwens heel erg ons best gedaan om tot de leukste combinatie van de dag benoemd te worden en toen werd er opeens die prijs niet uitgereikt terwijl dat wel in de aankondiging stond Maar goed we hebben er iig lol om gehad
In een stortbui over de snelweg dacht ik nog als het maar droog is daar dat zou wel fijn zijn maar idd droog gebleven alleen soms wat donkere wolken maar die dreven mooi over
Sayla liep heerlijk bij het losrijden De B ruiters mochten op het gras met alleen bordjes dus dat gaf af en toe wel leuke acties Wij mochten in de zandbak die vonden we een beetje zwaar en omdat ik dus het gevoel had dat ik al eeuwen rondreed begon ik te vroeg met het 2e onderdeel wat me dus meteen -2 opleverde Maar uiteindelijk dus 2e geworden met 193 (zonder die -2 dus 195) punten idd vond dit ook best hoog al had Sayla wel netjes haar best gedaan maar ik was soms slordig en wijken moeten we gewoon nog veel oefenen
Toen ff pauze ... gaat mijn laars kapot maar had gelukkig nog schoenen bij en mocht daar van de organisatie wel mee springen (ook omdat ik wel vaker met schoenen rijd)
Springen heb ik alleen het oefenrondje gedaan bij het inspringen weigerde ze rechtsom steeds terwijl ze linksom wel sprong ... vaag... rechtom was wel richting de mensen en dan ging ze dus VOL op de rem nog harder dan normaal als ze eens een keertje weigert (wat ze thuis dus eigenlijk nooit meer doet, maarja da's bekend ...) Dus dacht we zien wel ... het stond ook weer best krap (dacht ze hebben we geleerd van vorig jaar ): Hindernis 1 gesprongen, 2 weigering daarna wel gesprongen, 3 gesprongen, 4 weigering en daarna gesprongen de dubbel zag ik eigenlijk al niet zitten langs lint en mensen en ze sprong zowiezo alles al méga kijkerig/ moeilijk en met rem erop dus ben gestopt Ja énorm WATJE ik weet het maar had geen zin om alles 2x te springen en het gevoel dat het al steeds slechter ging, dus dan maar stoppen op een goed moment (hindernis gesprongen)!
Springwedstrijdjes zijn denk toch niet zo voor mij weggelegd vol goede moed begonnen, maar de "held op sokken" was sterker en dan werkt t niet Moest ook als 1ste ... Iemand heeft wel nog foto's gemaakt hiervan maar weet niet hoe ze heet of zo
Het "oefenen" voor ringsteken was leuker dan voor eggie . Wij mooi met z'n alleen omstebeurt/ achterelkaar op en neer crossen, mochten we dus dit jaar alleen de ringen steken en was het einde meteen aan het einde niet ff terugcrossen Ik had uiteindelijk 1 ring te pakken ene Mirthe met een luxe tinker (sokjes net als een welsh bv) had gewonnen
en toen dacht ik na het ringsteken dan zet ik Say vast op de trailer en dan kunnen we op prijsuitreiking wachten (duurde nog een half uurtje) maar Say wilde er niet meer op Heb het lang zelf geprobeerd omdat ik weet hoe ze is als anderen haar gaan drijven/ jagen e.d. maar t lukte niet Na ca 3/4 uur dan toch de geboden hulp maar aangenomen 1ste kerel deed dus te lomp dus Say begon er al tegenin te gaan maar gelukkig kwam er toen een andere man met precies het goede BELEID !!!! die ben ik EEUWIG dankbaar, want toen stond ze er zo op Dus ca 17u eindelijk op weg naar huis! en nu dus weer traileroefenen ...
Lieke ook Nog Bedankt voor je geduld en het ophalen van mijn coupon enzo ennuh volgende keer met Bronx