Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lieke jammer dat je niet met Bronx kan gaan, maar je kan wel met mij mee in de auto 

Springen mogen we helaas niet
(als het niet té nat is...)
ik hoop deze keer zonder weigeringen rond te komen
Hoop dus dat het nu weer is of dat ze niet in een blub-wei hoeft op die manege

Maar ik denk dat het Elsa wordt, Winny loopt momenteel ook vrij snel kreupel
Wellicht is dat eruit te krijgen met trainen, maar dan moet je wel kúnnen trainen
Liesjuh schreef:Iedereen veel plezier en succes morgen!
We zijn 6 uur onderweg geweest inclusief een lange pauze bij manege van Loon
De paardjes staan nu daar op stal lekker op het hooi te knabbelen
Alles staat al uitgezet enzo
We hebben ook al het programmaboekje hier thuis liggen iig

Dressuur ging prut maar toch nog 9e van de 13 (oid) geworden met 195 punten (bizar hoog
)
Had er uiteindelijk 2 van de 3 en een langzame tijd amar er was niemand met 3 ringen en maar 1 met 2 ringen dus toen waren we opeens dus 2e geworden!
En er waren 2 prijzen dus heb nu een rozet, medaille en fles anti-klit-spray gewonnen! Whoei onze eerste rozet samen gewonnen! 

? 

snowdon schreef:Vrolijke boel!

maar idd droog gebleven alleen soms wat donkere wolken maar die dreven mooi over
De B ruiters mochten op het gras met alleen bordjes dus dat gaf af en toe wel leuke acties
en omdat ik dus het gevoel had dat ik al eeuwen rondreed begon ik te vroeg met het 2e onderdeel
wat me dus meteen -2 opleverde
al had Sayla wel netjes haar best gedaan
maar ik was soms slordig en wijken moeten we gewoon nog veel oefenen
maar had gelukkig nog schoenen bij en mocht daar van de organisatie wel mee springen (ook omdat ik wel vaker met schoenen rijd)
bij het inspringen weigerde ze rechtsom steeds terwijl ze linksom wel sprong ... vaag... rechtom was wel richting de mensen en dan ging ze dus VOL op de rem nog harder dan normaal
als ze eens een keertje weigert (wat ze thuis dus eigenlijk nooit meer doet, maarja da's bekend ...)
(dacht ze hebben we geleerd van vorig jaar
):
en ze sprong zowiezo alles al méga kijkerig/ moeilijk en met rem erop dus ben gestopt
...
. Wij mooi met z'n alleen omstebeurt/ achterelkaar op en neer crossen, mochten we dus dit jaar alleen de ringen steken en was het einde meteen aan het einde niet ff terugcrossen 

1ste kerel deed dus te lomp dus Say begon er al tegenin te gaan
maar gelukkig kwam er toen een andere man met precies het goede BELEID !!!! die ben ik EEUWIG dankbaar, want toen stond ze er zo op