desillies schreef:net even gespiekt maar Alden Besen vind ik te ver weg om 'even' te komen kijken
succes allemaal!!
Ik ook dus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
desillies schreef:net even gespiekt maar Alden Besen vind ik te ver weg om 'even' te komen kijken
succes allemaal!!

) m'n armen zijn weer netjes bijgebruind
alleen draag ik altijd handschoenen bij het rijden
dus ik heb nu bruine armen...en witte handen
: Aiden heeft een 2e premie gehaald, op 2 puntjes na was het een eerste geweest, maar hij liet werkelijk he-le-maal niks zien, heeft 2 fatsoenlijke drafpassen gemaakt, de rest was ongecontroleerde galop en rondgespring ....
Jury was wel erg enthousiast, vonden het enige minpunt z'n behoorlijk zware hals.
.
, op de één of andere manier was daarbij ook het hele spatbord verbogen waardoor we niet meer verder konden, anderhalf uur op ANWB gewacht (waarvan ik van hun "vriendelijke" medewerker vervolgens een grote bek kreeg omdat ik "het verkeerde hectometerpaaltjesnummer doorgeven had" (wat dus niét zo was),
, dus ben echt helemaal gaar nu (en Aiden en Keeva ook !). Is redelijk stressy, met een trailer met 2 paarden langs de vluchtstrook van de A2 staan ....
frenia schreef:en aiden en aiden en aiden???
Komaan mensen met die resultaten!!!
en foto's
Ik ben kapot van een hele dag in de hitte te staan (eerst wassen, daarna paardrijden) m'n armen zijn weer netjes bijgebruind
alleen draag ik altijd handschoenen bij het rijden
dus ik heb nu bruine armen...en witte handen
). Ook was er 1 Patrick-merrieveulen, maar wat die gedaan heeft, weet ik niet.
Krijg net gegevens binnen:
hoop dat mij dat nooit moet overkomen
ik heb zo al stress genoeg op de dag van een keuring...laat staan er in dat weer nog zo n situatie bij
Ik begin nu wel een beetje de zenuwen te krijgen hoor!!!!