Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

snowdon schreef:Karin met Tinkerruin Collin?
Die willen vast wel! En hebben een grote paardenvrachtwagen

Koetje4 schreef:Is SBS6 al ingeschakeld????![]()
![]()
![]()
Xx_Mitt_xX schreef:Ik zou ook wel graag willen meedoen,
maar alleen als het niet te ver weg van zuid-Limburg ligt.
bij welke grote plaats in de buurt gaan we rijden?
chas schreef:Koetje4 schreef:Is SBS6 al ingeschakeld????![]()
![]()
![]()
heeyyyy das een goeie ..dat moet natuurlijk wel op de hoogte gebracht worden he ..ook dat mensen de stichting kunnen doneren !!
(weet trouwens nog geen eens of je zelf al vervoer hebt hoor
) 
Kelpla schreef:@chas ik zie dat je uit Oostvoorne komt.... Als je toevallig een plekje vrij hebt in je trailer(weet trouwens nog geen eens of je zelf al vervoer hebt hoor
)
Leonoor schreef:Heb vanavond nog even overlegd, en zoals het er nu uitziet kom ik sowieso wel met vriendin met haar tinker
Even auto en trailer regelen en dan is het rond.
Koetje4 schreef:Is SBS6 al ingeschakeld????![]()
![]()
![]()
stalnijmegen schreef:yes yes het ziet er na uit dat ik toch mee kan..
tot wanneer kan je je opgeven??

silas schreef:Leonoor schreef:Heb vanavond nog even overlegd, en zoals het er nu uitziet kom ik sowieso wel met vriendin met haar tinker
Even auto en trailer regelen en dan is het rond.
wowie gezellig
Laat je me dat nog even per mail weten zo gauw het definitief is?Koetje4 schreef:Is SBS6 al ingeschakeld????![]()
![]()
![]()
leuk joh !!........
chas schreef:Kelpla schreef:@chas ik zie dat je uit Oostvoorne komt.... Als je toevallig een plekje vrij hebt in je trailer(weet trouwens nog geen eens of je zelf al vervoer hebt hoor
)
dat is nou ook een probleem bij mij ,ik kan zo een trailler regelen via een vriendin of evt huren ,kom jij ook uit de buurt van oostvoorne dan ??

Kelpla schreef:Ja Heenvliet. Dus best in de buurt toch?
...maarja dat kan niet want ik kan absoluut geen trailler rijden ...heb wel mn rijbewijs ..dus we moeten iemand vinden die een trailler/vrachtwagen heb (trailler kan ik wel regelen maar de rerst niet ) ...zou echt jammer zijn dat het niet doorgaat voorons ...

stalnijmegen schreef:yes yes het ziet er na uit dat ik toch mee kan..