wat ze voor mij waard is, is niet in geld uittedrukken
(cliché) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(cliché)
)
Hoop dat er toch iemand even zijn/haar mening wil geven...

) maar zal niet snel wat verkeerd doen. Af en toe heb je geen stuur, maar dat is natuurlijk met een goede begeleiding op te lossen. Maar dus geen extreme toestanden, gewoon wat koppig
(als die naar links wil gaat die naar links). Maar als je die gewoon in groep kan laten volgen ofzo doet die niks verkeerd. Naar het schijnt heeft die onlangs een paar ruiters eraf gegooid met bokken, maar daarna heb ik ook weer gehoord dat dat allemaal overdreven was enzo ...
)paardje .. moet nog veel leren, maar als je gewoon in een groep rijdt en die maar laat sloffen kan er het kleinste kind opzitten ...
Ik zet alleen even bedragen neer , als ik bij alles een verklaring ga zeten dan zit ik hier vanacht nog
Ik heb bij het taxeren vooral gekeken naar prestaties en het wel of niet ingeschreven staan bij een stamboek. Ook wel of niet drachtig telt bij mij mee.
ziggy_janet schreef:het is wel de bedoeling dat je de andere ook taxeerd
nog jong en onbeleerd, geen volle tinker, maar el een hele gave jongen 2500.
sla dan maar over)
Nouja de basis was er, maar hij was nog best wel groen en naar je eigen hand te rijden. Hij snapt nu ook vaak dingen niet meer, want de 1 doet het anders dan de ander.

Verkopen ze hem niet?
Prissiej schreef:Ik zelf vind ook dat de mijne veel te laag wordt getaxeerd
hij is verkeersmak
loopt M2 +9
100% bom proef
kan springe
kan de wissels.
Heeft 2e premie staat ingescherven en al
En dan wordt hij hier maar rond de 3000 getaxeerd is erg laag vind ik
Liefling - ik taxeer de joune op de 5000